quote:
Whut?!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef kree het volgende:
ik denk ga dr niet neuken enzo. tis het gewoon niet., ff op bezoek wss wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Whut?!
Vent, je gaat op de koffie.....
mss doe ik nog wel ff knuffel enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Met consent hè, met consent.quote:
vind dr wel beetje leuk en zei mij anders vroeg ze het niet om langs te komen.quote:
Ze zei koffie.quote:
Hahaha gewoon even lekker lullen en een bakkie doen. Doen kreequote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef kree het volgende:
ja dat is beetje t idee. naja heb deze week ff tijd ervoor ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha gewoon even lekker lullen en een bakkie doen.
Als je het niet doet krijg je achteraf spijt, neem wat lekkers mee. Of is het niet bij haar thuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is beetje t idee. naja heb deze week ff tijd ervoor ook.
Soms is er een enorme vonk en liggen jullie in haar bed voor de koffie op is. Soms is er gewoon iets gezelligs en is er alleen koffie. Zolang je maar van niets uitgaat en gewoon zien waar het heen gaat, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef kree het volgende:
ze nodigde mij bij haar thuis uit wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het niet doet krijg je achteraf spijt, neem wat lekkers mee. Of is het niet bij haar thuis?
Ik zie kree niet als het type die haar in bed wil gelijk. En dat lijkt me ook niet handigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is er een enorme vonk en liggen jullie in haar bed voor de koffie op is. Soms is er gewoon iets gezelligs en is er alleen koffie. Zolang je maar van niets uitgaat en gewoon zien waar het heen gaat, dan komt het wel goed.
Maar ik heb niet het idee dat jij veel relaties of dates hebt gehad, want dan had je dat ook wel geweten.
ik heb niet veel dates gehad en die er waren was het de vrouw zeg ,maar voor initiatief.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is er een enorme vonk en liggen jullie in haar bed voor de koffie op is. Soms is er gewoon iets gezelligs en is er alleen koffie. Zolang je maar van niets uitgaat en gewoon zien waar het heen gaat, dan komt het wel goed.
Maar ik heb niet het idee dat jij veel relaties of dates hebt gehad, want dan had je dat ook wel geweten.
ik denk doe, mss deze week ff ga ik wel bij dr langs.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem, leuk man [ link | afbeelding ]
Stap voor stap als je haar leuk vindt, en als zij wil neuken gelijk denk ik dat ze niet geschikt is voor je. Maar dan zou ik er wel gebruik van nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niet veel dates gehad en die er waren was het de vrouw zeg ,maar voor initiatief.
thanks voor de tips, zo onhandig in dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Stap voor stap als je haar leuk vindt, en als zij wil neuken gelijk denk ik dat ze niet geschikt is voor je. Maar dan zou ik er wel gebruik van nemen
quote:
Nee joh, misschien is het ook niks maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
thanks voor de tips, zo onhandig in dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |