SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geniaalquote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Van deze clip:
Bekijk deze YouTube-video
(scroll naar 1:28)
Ik heb er iedere dag hier een in de tuin zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:06 schreef DJMO het volgende:
Ik zag een eekhoorntjejammer genoeg was hij te snel of ik nog niet wakker genoeg om een foto te maken
Wat liefdevolquote:
Hoe vaker ik in de natuur ben, en hoe vaker ik aan de rand van een bos in de bergen bivakkeer, hoe meer ik me besef dat ik geen mens ben voor een galerij woning of rijtjeshuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er iedere dag hier een in de tuin zitten.
Ja en je hebt net een nieuw huis, dus je punten zijn ook op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe vaker ik in de natuur ben, en hoe vaker ik aan de rand van een bos in de bergen bivakkeer, hoe meer ik me besef dat ik geen mens ben voor een galerij woning of rijtjes.
Ik heb ruimte, vrijheid en rust nodig om me heen.
Maar ja, probeer maar eens een betaalbare huurwoning te vinden dat aan die eis voldoet
Boomhut bouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe vaker ik in de natuur ben, en hoe vaker ik aan de rand van een bos in de bergen bivakkeer, hoe meer ik me besef dat ik geen mens ben voor een galerij woning of rijtjeshuis.
Ik heb ruimte, vrijheid en rust nodig om me heen.
Maar ja, probeer maar eens een betaalbare huurwoning te vinden dat aan die eisen voldoet
Dat zegt op zich helemaal niks. Ik ben tussen 2012 en 2021 binnen alkmaar drie keer met urgentie verhuisd. Alledrie de keren had ik binnen 4 maanden een andere woning.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je hebt net een nieuw huis, dus je punten zijn ook op.
Ik woon hier prachtig veel groen, dicht bij een bos.
Ging dat maar zo makkelijkquote:
VT!quote:
Dan ben jij wel een van de gelukkige die snel een huis krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zegt op zich helemaal niks. Ik ben tussen 2012 en 2021 binnen alkmaar drie keer met urgentie verhuisd. Alledrie de keren had ik binnen 4 maanden een andere woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |