Hier ook wel, maar toch schrik je als het midden in de nacht isquote:Op maandag 23 juni 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
Scheelt dat de brandweer/politie meerdere malen daags hier voorbij knalt, het went
Ja klopt maar dat kan net genoeg zijn om wakker te schrikkenquote:Op maandag 23 juni 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
Meestal houden ze dan de sirene uit en dragen ze alleen blauw, tenzij er ander verkeer is, dan gaat de sirene wel aan
Je zou bijna een bed gordel aanschaffen zodat je niet uit je bed geblazen wordtquote:Op maandag 23 juni 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
zeer zeker waar, vooral als het de zware lage toon is, alsof je uit bed wordt geblazen
Gaaf!quote:Op maandag 23 juni 2025 02:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Muse was vanavond. Was goede show
Geloof 7e keer dat ik ze live gezien heb en ze speelden voor het eerst Unintended, ik vind dat zo'n mooi nummer
Morguh Stigquote:
Ja, dat is mn ringtone op mn werktelefoonquote:
Dotjequote:
Skattiequote:
Wijquote:
quote:
Snelle schoen🤣 Maar wat een kudtmuziek zeg 🤣🤣🤣quote:
dat vond ik nou juist ook geniaalquote:Op maandag 23 juni 2025 23:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snelle schoen🤣 Maar wat een kudtmuziek zeg 🤣🤣🤣
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik RedShoe zie staan moet ik denken aan de film The Red Shoes van Powell & Pressburger.
Bekijk deze YouTube-video
Gaat over een balletvoorstelling, met het verhaal van de rode schoentjes als metafoor voor jezelf verliezen in je werk vs kiezen voor de liefde.
Kwartier lange impressionistische balletscene midden in de film. Ik was verkocht.
Is het gebaseerd op het sprookje De Rode Schoentjes, @DeZwabber ?quote:
De rode draad door de film is een ballet dat geschreven wordt tijdens de film gebaseerd op dat sprookje. De hoofdpersoon is een balletdanseres die gecast wordt voor de hoofdrol in het ballet. Het hoofd van het balletgezelschap is een strenge perfectionist die van mening is dat ze zich 100% over moet geven aan het ballet en haar normale leven moet opgeven om de beste te kunnen worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Is het gebaseerd op het sprookje De Rode Schoentjes, @:DeZwabber ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |