SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is sowieso lastig om te lezen omdat de y-as (aantal mensen) logaritmisch is. Volgens dat plaatje doen 5 a 10% meer mensen aan blindfolding dan romance of cuddling. Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Interessant plaatje.
Romance is meer taboe dan missionaris?![]()
Vermoedelijk was degene die dat plaatje geknutseld heeft stoned of zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit kaartte ik ook al aan in de ksc gister.knuffelen meer taboe dan doggystyle.
![]()
Dat verwachtte ik ook niet hoor. Maar daar postte iemand die kaart gister en het was een van de eerste dingen die me opviel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo actief in de ksc
Dat en de logaritmische Y-as, wat het gebrek aan populariteit van een hoop leuke dingen een beetje maskeert.
🐙![]()
Heel gek is dat niet, het is ook de "koffie slow chat", en jij drinkt veel liever thee.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo actief in de ksc
#reden verzonnenHow can I make this topic about me?![]()
Wat leuk dat het jou ook opviel!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook niet hoor. Maar daar postte iemand die kaart gister en het was een van de eerste dingen die me opviel.
Dat en de logaritmische Y-as, wat het gebrek aan populariteit van een hoop leuke dingen een beetje maskeert.
Maar wel weer een leerzaam plaatje
Bolk?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef kree het volgende:
zo dan ging weer hard dat topic. nog wat gemist ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jeej, je weet het nog!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel gek is dat niet, het is ook de "koffie slow chat", en jij drinkt veel liever thee.
#reden verzonnen
Ja koffie gvd!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
https://aella.substack.com/p/fetish-tabooness-and-popularity-v3quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoedelijk was degene die dat plaatje geknutseld heeft stoned of zo.
Er zit nog best wel wat werk in zo snel even spiekend te zien. Maar het blijft een internet survey. En als iedereen de vragen in dezelfde volgorde krijgt bijvoorbeeld kan dat ook invloed hebben. Stel je krijgt cuddling als eerste en je zet je waarde ergens laag maar niet op nul en 20 vragen verder na wat exotische shit krijg je missionary of doggystyle, dan rate je dat misschien ineens lager. Geen idee of daarvoor gecontroleerd is.🐙![]()
Ik heb er 2 of 3.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zitten enog best een hoop theedrinkers stiekem.How can I make this topic about me?![]()
Ze zitten op zolderquote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Smile, it's free therapy.![]()
oooo zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je 'hebt' 2 of 3 theedrinkers schreef je net zelf
Zover dacht ik niet door.
How can I make this topic about me?![]()
quote:
Nee nee, dat niet. Ik heb geen kelder. Dus ook geen theedrinkers in de kelder.How can I make this topic about me?![]()
Maar ik heb wel thee in huis.
En niet eens over de houdbaarheidsdatum
Dus toch de zolderquote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet. Ik heb geen kelder. Dus ook geen theedrinkers in de kelder.![]()
Ik ga met hontie wandelen
Dus ik kan gasten zo een mok van dat spul voorzetten, geen probleem.How can I make this topic about me?![]()
geloof dat ik gemberthee heb maar niet voor gastenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus ik kan gasten zo een mok van dat spul voorzetten, geen probleem.
Ik heb groene thee en ook van die fruitsmaken.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof dat ik gemberthee heb maar niet voor gastenHow can I make this topic about me?![]()
KnufknufDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Mag idd hopen dat de vragen random waren en dan nog valt het maar te betwijfelen of het allemaal naar waarheid is ingevuld, al dan niet onbewust. Wel bijzonder in ieder gevalquote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://aella.substack.com/p/fetish-tabooness-and-popularity-v3
Er zit nog best wel wat werk in zo snel even spiekend te zien. Maar het blijft een internet survey. En als iedereen de vragen in dezelfde volgorde krijgt bijvoorbeeld kan dat ook invloed hebben. Stel je krijgt cuddling als eerste en je zet je waarde ergens laag maar niet op nul en 20 vragen verder na wat exotische shit krijg je missionary of doggystyle, dan rate je dat misschien ineens lager. Geen idee of daarvoor gecontroleerd is.![]()
![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En er is sprake van een zekere zelfselectie natuurlijk. De mensen die into bondage en sensory deprivation zijn konden de test niet invullen, of zagen hem niet voorbij komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag idd hopen dat de vragen random waren en dan nog valt het maar te betwijfelen of het allemaal naar waarheid is ingevuld, al dan niet onbewust. Wel bijzonder in ieder geval🐙![]()
Winters daarquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Waar kijk je dat? En is dat het nieuwste seizoen ?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
Ik ga op bed. Nog wat Masterchef Australië kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zit een luchtje aan idd. Imo niets mis met knuffelenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is sprake van een zekere zelfselectie natuurlijk. De mensen die into bondage en sensory deprivation zijn konden de test niet invullen, of zagen hem niet voorbij komen.![]()
![]()
Kijken oude seizoen nogmaals, hebben het tijd geleden opgenomen en reclame is gelukkig door te spoelen bij opnames.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? En is dat het nieuwste seizoen ?
Seizoen 8![]()
Ah ok.. ik wacht op het nieuwste seizoen wat net 5 uit zendtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijken oude seizoen nogmaals, hebben het tijd geleden opgenomen en reclame is gelukkig door te spoelen bij opnames.
Seizoen 8"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Knuffelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zit een luchtje aan idd. Imo niets mis met knuffelen
Ik doe het te weinig.
🐙![]()
Wij ook, daarom dit als troost terwijl we wachtenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. ik wacht op het nieuwste seizoen wat net 5 uit zendt![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1316 / +18 / +22 / 3260 / 3890
2. loveislikeakiss / 887 / +23 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 822 / +133 / +35 / 2669 / 3129
4. RedShoe / 770 / +6 / +6 / 3100 / 3439
5. StevenHyde / 639 / +21 / +2 / 511 / 634
6. Fogel / 638 / +0 / +6 / 468 / 594
7. mario390 / 613 / +10 / +51 / 1248 / 1652
8. devzero / 333 / +39 / +19 / 711 / 889
9. greysbones / 319 / +15 / +44 / 1671 / 1828
10. hemarookworst / 274 / +15 / +14 / 615 / 812
11. maily / 271 / +28 / +5 / 1214 / 1395
12. Pinnenmutske / 233 / +35 / +9 / 496 / 651
13. drakin / 224 / +12 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. Dr.Mikey / 175 / +28 / +19 / 156 / 229
16. ieniminimuis / 171 / +0 / +0 / 540 / 634
17. marc0871 / 171 / +23 / +0 / 424 / 534
18. Bally-b / 166 / +1 / +0 / 335 / 383
19. Shii / 163 / +11 / +0 / 353 / 463
20. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik vind dat een beetje kinky! Zat "kookprogramma's" in die grafiek?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
Ik ga op bed. Nog wat Masterchef Australië kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast![]()
Geen idee, niet op geletquote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinky! Zat "kookprogramma's" in die grafiek?![]()
![]()
Geduldig wachten maar,zal wel ergens in september zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij ook, daarom dit als troost terwijl we wachten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BlokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Blokkie!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Groenten met vis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Riep je mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
M.bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef kree het volgende:
zo dan ging weer hard dat topic. nog wat gemist ?![]()
![]()
MB.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was een lovelyBolk 😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kwam er zo maar tussen doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tis wat hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel!!quote:
Hebben met het gezin en fijn nachtje weg gehad als verrassing voor haar. En vanavond kwam er familie eten.
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou kijk eens aan!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
[ afbeelding ]
Hebben met het gezin en fijn nachtje weg gehad als verrassing voor haar. En vanavond kwam er familie eten.
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo
Toch nog verjaardag gevierd EN stappen gezet!!![]()
![]()
![]()
Klinkt positief, fijnquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo
Gefeliciteerd. Lekker even er tussen uit geweest. Fijn hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
[ afbeelding ]
Wordt een moeilijke dag morgen Steven. Maar het zet wel een punt achter het feit dat ze niet wil.
Wens jullie heel veel kracht en sterkte
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou verboden moeten worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proficiat met mevrouw waterfietsquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo![]()
![]()
![]()
Heel fijn dat er plek is in een hospice. Hoop dat er snel wat meer rust komt voor jullie.Smile, it's free therapy.![]()
Dank voor deze reminder, snel een lesje spaans doen voor de uil boos wordtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Ga wat nuttigs doen mensen, een nieuwe taal leren of zo!
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mevr waterfiets?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja denk een heel verantwoorde stapquote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan!
Toch nog verjaardag gevierd EN stappen gezet!!![]()
Mijn vader kan daar ook altijd slapen en mee eten. Hoop dat als ze het morgen zien dat ze denken hier hebben we een plek waar we goed samen kunnen zijn maar omstandighedenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gefeliciteerd met Mvr Hydequote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo![]()
Fijn dat ze daar toch nog snel er heen kan.. hopelijk voelt ze zich er toch snel thuis
En heb jij weer wat meer rust
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:ik noem hem stevenwaterfiets
dan heet zijn vrouw bij mij mevrouw waterfiets![]()
al is zij er niet zo van
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoals je er op tijd mee begint kan mini dat ook nog wel onder de knie krijgenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Je moet het maar net weten 🤣quote:Op maandag 23 juni 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik noem hem stevenwaterfiets
dan heet zijn vrouw bij mij mevrouw waterfiets![]()
al is zij er niet zo vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij niet gezien!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
als je er op tijd mee begint kan mini dat ook nog wel onder de knie krijgen
Ik zag dit voorbij komen in een filmpje van Metatron.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je vrouw.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
En wat fijn dat er een plekje is in een hospice.Ook al is het een definitieve stap
, het zal wel rust geven voor jullie dat ze in goede handen is en fijn dat je vader daar altijd kan slapen en kan mee-eten.
![]()
Ja dat zal het zeker worden, maar gaan mijn zus en ik ze bij helpen morgen. Tnx!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Lekker even er tussen uit geweest. Fijn hoor.
Wordt een moeilijke dag morgen Steven. Maar het zet wel een punt achter het feit dat ze niet wil.
Wens jullie heel veel kracht en sterktequote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Proficiat met mevrouw waterfiets![]()
![]()
![]()
Heel fijn dat er plek is in een hospice. Hoop dat er snel wat meer rust komt voor jullie.![]()
Tnx! Haha ze vindt waterfietsen wel lekker, maar is de laatste 2 maanden extra op haar voeding aan het letten. Maar ze is ook wel liefhebber
Ja dat hoop ik wel. Het geeft nu wel even wat lucht. Morgen wel even pittig, maar gaan het wel zienDankjewel Amyquote:Thanks Lovelyquote:Op maandag 23 juni 2025 21:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Mvr Hyde![]()
Fijn dat ze daar toch nog snel er heen kan.. hopelijk voelt ze zich er toch snel thuis
En heb jij weer wat meer rust![]()
Ja, die rust is nu wel even nodig. De vrouw die ik aan de telefoon had die de intake van het hospice deed, die was echt lief en zei iets erg moois: we kunnen je nu weer even zoon laten zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja jij hoeft niet meer te zorgen. Dat doen hun. En toch kan je heel veel voor haar net. Mooie woorden van die vrouwquote:Op maandag 23 juni 2025 22:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zal het zeker worden, maar gaan mijn zus en ik ze bij helpen morgen. Tnx!
[..]![]()
Tnx! Haha ze vindt waterfietsen wel lekker, maar is de laatste 2 maanden extra op haar voeding aan het letten. Maar ze is ook wel liefhebber
Ja dat hoop ik wel. Het geeft nu wel even wat lucht. Morgen wel even pittig, maar gaan het wel zien
[..]
Dankjewel Amy
[..]
Thanks Lovely![]()
Ja, die rust is nu wel even nodig. De vrouw die ik aan de telefoon had die de intake van het hospice deed, die was echt lief en zei iets erg moois: we kunnen je nu weer even zoon laten zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel!, hoop het nu ook. Hopelijk vinden ze hun draai. Omgeving is erg mooi. Zou daar wel graag willen wonen op die plek. Maar wel gezond danquote:Op maandag 23 juni 2025 22:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vrouw.![]()
En wat fijn dat er een plekje is in een hospice.Ook al is het een definitieve stap
, het zal wel rust geven voor jullie dat ze in goede handen is en fijn dat je vader daar altijd kan slapen en kan mee-eten.
Ja dat mijn vader zo welkom is geeft ook wel al wat rust. Hij mag altijd bij haar zijn, dat werd nog wel nogmaals duidelijk tijdens het intake gesprek. Erg fijn , tnx voor je support
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
maily ik heb vanavond het boek besteld. Dus hopelijk deze week mee te starten. Zal je laten weten wat ik ervan vindBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:10 schreef StevenHyde het volgende:
maily ik heb vanavond het boek besteld. Dus hopelijk deze week mee te starten. Zal je laten weten wat ik ervan vind![]()
![]()
![]()
Als er niet minstens één poop deck grap in die docu zit hoef ik hem niet te zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Trainwreck: Poop Cruise
Ik moet denken aan een vlucht jaren geleden (70s ergens) van ik dacht een Japanse maatschappij. De kok die aan land de maaltijden bereidde had een geinfecteerde vinger oid. Vervolgens kreeg een groot deel van de mensen in dat vliegtuig voedselvergiftiging. Bijna 200 mensen in dat vliegtuig moesten braken of kregen diarree.
Daar zijn niet genoeg toiletten voor aanwezig.
🐙![]()
allemaal over de relingquote:Op maandag 23 juni 2025 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er niet minstens één poop deck grap in die docu zit hoef ik hem niet te zien.
Ik moet denken aan een vlucht jaren geleden (70s ergens) van ik dacht een Japanse maatschappij. De kok die aan land de maaltijden bereidde had een geinfecteerde vinger oid. Vervolgens kreeg een groot deel van de mensen in dat vliegtuig voedselvergiftiging. Bijna 200 mensen in dat vliegtuig moesten braken of kregen diarree.
Daar zijn niet genoeg toiletten voor aanwezig.![]()
![]()
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/51419/quote:On Feb. 3, 1975, 196 (57%) of 344 passengers and 1 steward aboard a commercial aircraft contracted a gastrointestinal illness characterised by nausea, vomiting, abdominal cramps, and diarrhoea; 142 passengers and the steward were admitted to hospital. Symptoms developed shortly after a ham and omelette breakfast had been served. An investigation strongly incriminated ham as the vehicle of the outbreak, and the source seems to have been a cook with lesions on his fingers. The attack-rate was 86% for passengers who ate the ham handled by this cook and 0% for passengers who ate ham handled exclusively by another food preparer. Before being served, the ham and omelette had been held at room temperature for 14 h and at 10 degrees C (50 degrees F) for 14 1/2 h Specimens of stool and vomitus from ill passengers, left-over food, and the finger lesions of the cook were positive for Staphylococcus aureus of identical phage types and antibiotic sensitivities. Preformed enterotoxin was detected in the left-over ham and omelette.Niet in de lucht. Het was een vliegtuig.quote:
🐙![]()
Dat alleen al lijkt me erg ongezondquote:Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
the ham and omelette had been held at room temperature for 14 h![]()
![]()
oepsquote:Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/51419/
[..]
Niet in de lucht. Het was een vliegtuig.![]()
![]()
Mijn grootste nachtmerrie is echt midden op de oceaan zitten. Maar poepen doe ik wel graag.
Dus gemengde gevoelens over deze docuBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bolkquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Krijg je een bruine scatterplot vanquote:Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/51419/
[..]
Niet in de lucht. Het was een vliegtuig.I'm surrounded by morons!
Een bruine scatterplot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
HmmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Raak aan de schijt, broek uit, voorover buigen en gaan. Kijk naar het resultaat op de muur.quote:
Graag gedaan @ beelddenkersI'm surrounded by morons!
Bolk do padopadaI'm surrounded by morons!
Spervuurquote:Op maandag 23 juni 2025 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Raak aan de schijt, broek uit, voorover buigen en gaan. Kijk naar het resultaat op de muur.
Graag gedaan @ beelddenkers
Ik ben misschien te praktisch, want misschien 80% zal richting de muur gaan, maar ik gok toch zeker 20% heeft te weinig kracht, druipt van je billen en beland gewoon op je benen of in je schoenen.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Raak aan de schijt, broek uit, voorover buigen en gaan. Kijk naar het resultaat op de muur.
Graag gedaan @ beelddenkers![]()
Kill them with fire!quote:I'm surrounded by morons!
Waren het maar kutmuggen, dan kon je makkelijker voorkomen dat ze je bijtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
70% resultaat is resultaat. En anders verplaats je de denkbeeldige as maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben misschien te praktisch, want misschien 80% zal richting de muur gaan, maar ik gok toch zeker 20% heeft te weinig kracht, druipt van je billen en beland gewoon op je benen of in je schoenen.I'm surrounded by morons!
Ja ik had ook al zo'n beeld in mn hoofdquote:Op maandag 23 juni 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me een nare plek voor muggenbulten eigenlijk.
Oh ja dat vliegt niet rond mn oren gelukkigquote:
Is een bruine schoen 🤨quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles wat je vind mag je houden 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Iedere keer als ik RedShoe zie staan moet ik denken aan de film The Red Shoes van Powell & Pressburger.
Gaat over een balletvoorstelling, met het verhaal van de rode schoentjes als metafoor voor jezelf verliezen in je werk vs kiezen voor de liefde.
Kwartier lange impressionistische balletscene midden in de film. Ik was verkocht.🐙![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die film ken ik niet nooit van gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geniaalquote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Van deze clip:
(scroll naar 1:28)![]()
![]()
![]()
IedereenbolkI'm surrounded by morons!
![]()
Morguh Blubke
Een lekker bakkie c_. voor @gebrokenglasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Koffie voor onze vakantiegangert
Het blubt wat af die mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk daar hebben we de koffie manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou het houdt weer niet op die koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag een eekhoorntjejammer genoeg was hij te snel of ik nog niet wakker genoeg om een foto te maken
Ik heb er iedere dag hier een in de tuin zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:06 schreef DJMO het volgende:
Ik zag een eekhoorntjejammer genoeg was hij te snel of ik nog niet wakker genoeg om een foto te maken
Wat liefdevolquote:
Hoe vaker ik in de natuur ben, en hoe vaker ik aan de rand van een bos in de bergen bivakkeer, hoe meer ik me besef dat ik geen mens ben voor een galerij woning of rijtjeshuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er iedere dag hier een in de tuin zitten.
Ik heb ruimte, vrijheid en rust nodig om me heen.
Maar ja, probeer maar eens een betaalbare huurwoning te vinden dat aan die eisen voldoet
Ja en je hebt net een nieuw huis, dus je punten zijn ook op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe vaker ik in de natuur ben, en hoe vaker ik aan de rand van een bos in de bergen bivakkeer, hoe meer ik me besef dat ik geen mens ben voor een galerij woning of rijtjes.
Maar ja, probeer maar eens een betaalbare huurwoning te vinden dat aan die eis voldoet
Ik woon hier prachtig veel groen, dicht bij een bos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Vino
Boomhut bouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe vaker ik in de natuur ben, en hoe vaker ik aan de rand van een bos in de bergen bivakkeer, hoe meer ik me besef dat ik geen mens ben voor een galerij woning of rijtjeshuis.
Maar ja, probeer maar eens een betaalbare huurwoning te vinden dat aan die eisen voldoet
Werewolf![]()
Dat zegt op zich helemaal niks. Ik ben tussen 2012 en 2021 binnen alkmaar drie keer met urgentie verhuisd. Alledrie de keren had ik binnen 4 maanden een andere woning.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je hebt net een nieuw huis, dus je punten zijn ook op.
Ik woon hier prachtig veel groen, dicht bij een bos.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ging dat maar zo makkelijkquote:VT!quote:
Dan ben jij wel een van de gelukkige die snel een huis krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zegt op zich helemaal niks. Ik ben tussen 2012 en 2021 binnen alkmaar drie keer met urgentie verhuisd. Alledrie de keren had ik binnen 4 maanden een andere woning.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De koffie man is nu de . manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja euhhhh
Alsof de duvel ermee speelt he.. Ik krijg net een persbericht van Leen Bakker binnen over een onderzoek naar woonwensen met betrekking tot buitenruimtequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een van de gelukkige die snel een huis krijgt
https://www.leenbakker.nl(...)-in-hun-buitenruimteIk heb er één en ik ben er trots op
DIe leenbakker alles om zijn buitenspullen te kunnen verkopen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsof de duvel ermee speelt he.. Ik krijg net een persbericht van Leen Bakker binnen over een onderzoek naar woonwensen met betrekking tot buitenruimte
https://www.leenbakker.nl(...)-in-hun-buitenruimteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is ook geen artikel dat ik zo maar zou plaatsten, er zijn tientallen van dit soort onderzoeken die eigenlijk een verkapte reclame zijn. Maar ik vond het nu wel grappig omdat we het er net over hadden hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe leenbakker alles om zijn buitenspullen te kunnen verkopen natuurlijkIk heb er één en ik ben er trots op
De man van weinig woorden ben je geworden GG
Ja ik ben ook andere dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
De man van weinig woorden ben je geworden GG
Zoals verse koffie gvd maken?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben ook andere dingen aan het doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ja soms is toeval leukquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is ook geen artikel dat ik zo maar zou plaatsten, er zijn tientallen van dit soort onderzoeken die eigenlijk een verkapte reclame zijn. Maar ik vond het nu wel grappig omdat we het er net over hadden hier.
Maar weet wel als je in de natuur woont je ook veel geluiden hebt en niet alleen van een kudt haan
Hier roepen de ekster en de roeken al vroeg en de kudde ganzen die overvliegen maken een hels kabaal, de pauw aan de overkant niet uit te vlakken. Het roepen van de uilen Rustig is het allerminstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Druk met koffie zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben ook andere dingen aan het doen.
Dat is de natuur. Een KUTHAAN in een dichtbevolkte woonwijk is niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms is toeval leuk
Maar weet wel als je in de natuur woont je ook veel geluiden hebt en niet alleen van een kudt haan
Hier roepen de ekster en de roeken al vroeg en de kudde ganzen die overvliegen maken een hels kabaal, de pauw aan de overkant niet uit te vlakken. Het roepen van de uilen Rustig is het allerminst
Ik heb hier altijd fluitende vogels, voor de rest is het hier stil.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms is toeval leuk
Hier roepen de ekster en de roeken al vroeg en de kudde ganzen die overvliegen maken een hels kabaal, de pauw aan de overkant niet uit te vlakken. Het roepen van de uilen Rustig is het allerminstHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1316 / +22 / +0 / 3266 / 3897
2. loveislikeakiss / 887 / +0 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 826 / +36 / +3 / 2679 / 3143
4. RedShoe / 770 / +6 / +0 / 3100 / 3439
5. StevenHyde / 643 / +6 / +0 / 514 / 640
6. Fogel / 638 / +6 / +0 / 472 / 601
7. mario390 / 613 / +51 / +0 / 1249 / 1653
8. devzero / 334 / +20 / +0 / 716 / 894
9. greysbones / 319 / +44 / +0 / 1671 / 1828
10. maily / 284 / +18 / +0 / 1225 / 1411
11. hemarookworst / 277 / +17 / +0 / 619 / 816
12. Pinnenmutske / 235 / +9 / +2 / 499 / 657
13. drakin / 224 / +0 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. Dr.Mikey / 175 / +19 / +0 / 156 / 230
16. ieniminimuis / 171 / +0 / +0 / 540 / 634
17. marc0871 / 171 / +0 / +0 / 424 / 534
18. Bally-b / 166 / +0 / +0 / 335 / 383
19. Shii / 163 / +0 / +0 / 354 / 468
20. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het lawaai blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is de natuur. Een KUTHAAN in een dichtbevolkte woonwijk is niet natuurlijk
Ik woon ook in een wijk. Maar dicht bij de natuur en een hertenkampjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat tjilpen van de vogels hoor ik hier ook een hele dag, vooral als ik de ramen openheb. Wat mooi is als je naar buiten gaat alles de heg in vlieg en wat je dan hoort is leuk. Al die schetterende vogels in de heg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd fluitende vogels, voor de rest is het hier stil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch nog steeds niet de beslotenheid van een stacaravan aan de rand van een bos, in de bergen waarbij je zo van je terras het bos instapt en je om de hoek een watervalletje hebt zitten zonder een mensen tegen te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lawaai blijft hetzelfde
Ik woon ook in een wijk. Maar dicht bij de natuur en een hertenkampje
En zoiets zou mijn ideale plek zijn denk ik. Maar ja, een mens moet iets te dromen houden he?Ik heb er één en ik ben er trots op
Is niks mis meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds niet de beslotenheid van een stacaravan aan de rand van een bos, in de bergen waarbij je zo van je terras het bos instapt en je om de hoek een watervalletje hebt zitten zonder een mensen tegen te komen.
En zoiets zou mijn ideale plek zijn denk ik. Maar ja, een mens moet iets te dromen houden he?Werewolf![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5de
Er wordt aan gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dromen is gratiesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms is er een territoriumconflict en dan wordt er gigantisch gekwetterd en getjilpt en zelfs flink met de vleugels geklapperd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat tjilpen van de vogels hoor ik hier ook een hele dag, vooral als ik de ramen openheb. Wat mooi is als je naar buiten gaat alles de heg in vlieg en wat je dan hoort is leuk. Al die schetterende vogels in de heg.
Ja ieder mens heeft zijn of haar dromen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds niet de beslotenheid van een stacaravan aan de rand van een bos, in de bergen waarbij je zo van je terras het bos instapt en je om de hoek een watervalletje hebt zitten zonder een mensen tegen te komen.
En zoiets zou mijn ideale plek zijn denk ik. Maar ja, een mens moet iets te dromen houden he?
En permanent wonen op zo plaats zal denk ik altijd een droom blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
he #trutquote:
Maar volgens mij heb je nog nooit zo hoog gestaanquote:
Hey Sp3c toch weer hierquote:
ik droom van ijshockey op de olympische spelen maar ik ga alleen als Nederland meedoetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een keer op 1 gestaan. Maar dat was een uurtje, op de 1e van de maand vlak na 12 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je nog nooit zo hoog gestaan
Ja mooi he, ook vechten om een stukje brood zelfs tussen een eekhoorn en ekstersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms is er een territoriumconflict en dan wordt er gigantisch gekwetterd en getjilpt en zelfs flink met de vleugels geklapperd.
ja ik heb het er niet meer overquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
soort van volwassen momentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ja beter een uurtje dan n iets moet je maar denkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer op 1 gestaan. Maar dat was een uurtje, op de 1e van de maand vlak na 12 uur.
quote:quote:
Kom je het verste meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het ding is, de dames zitten op de rand van de olympische spelen
echt heel knap, zeker omdat er geen echte vrouwencompetitie is op dit moment
het is er wel maar daar spelen meisjes van 12 die net leren schaatsen tegen internationals die geen club in het buitenland konden vinden, dat gaat niet echt ergens over
volgende of die erna zijn ze erbij als ze zo doorgaan maar dat is ook omdat ik vermoed dat er meer teams mee mogen gaan doen (nu 10, straks 12 net als bij de mannen en die gaan beiden naar 16 op een gegeven moment)
dus dan moet ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen het wel mee gaan maken. Dromen blijft een fijn iets, zolang het maar geen nacht of dagmerries wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder mens heeft zijn of haar dromen.
En permanent wonen op zo plaats zal denk ik altijd een droom blijvenVoor deze keer vergeef ik je het gebruik van mijn heilige titel, gewoon omdat die bjjnaam me gelukkig maaktquote:
kijk ik ook jutta leerdam enzo en schrijf ik supercoole stukjes voor de FPOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik mag dat wel, wij kennen elkaar al zo langquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zullen het wel mee gaan maken. Dromen blijft een fijn iets, zolang het maar geen nacht of dagmerries worden
[..]
Voor deze keer vergeef ik je het gebruik van mijn heilige titel, gewoon omdat die bjjnaam me gelukkig maaktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gek dat we elkaar nog nooit tegen zijn gekomen op meets enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was één keer heel dicht bij je in de buurt, nog niet zo gek lang geleden, maar toen reageerde je niet op mijn dm of mentionquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:46 schreef sp3c het volgende:
gek dat we elkaar nog nooit tegen zijn gekomen op meets enzo
lolquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was één keer heel dicht bij je in de buurt, nog niet zo gek lang geleden, maar toen reageerde je niet op mijn dm of mention
niet gezien denkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
roep volgende keer als je in de buurt bentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was volgens mij bij de ijsbaan in Amsterdam, vlakbij begraafplaats de nieuwe Ooster. Is dat de jaap edenbaan soms?Ik heb er één en ik ben er trots op
amsterdam is jaap eden jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
imo beste stadion van nederlandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was toen volgens mij onderweg naar de Bolkstraat, met een bezoekje aan tot zover op de begraafplaats.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
vanwege de buitenbaan want schaatsen hoort buiten
na de grondige renovatie denk ik er misschien anders over, ijshockeybaan ziet er nog hetzelfde uit als toen ik begon te spelen dus die mag wel eens vervangen worden ... maar buitenbaan is
Las gisteren een stuk dat nachtmerries dodelijker zijn dan roken en overgewicht, dus hou het maar bij gewoon dromen inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zullen het wel mee gaan maken. Dromen blijft een fijn iets, zolang het maar geen nacht of dagmerries worden
[..]
Voor deze keer vergeef ik je het gebruik van mijn heilige titel, gewoon omdat die bjjnaam me gelukkig maaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook de begraafplaats waar ik ooit begraven wil worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
bolkstraat!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was toen volgens mij onderweg naar de Bolkstraat, met een bezoekje aan tot zover op de begraafplaats.
daar ga ik een foto van maken als het seizoen weer begint, dat moet nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan blijf ik liever roken inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren een stuk dat nachtmerries dodelijker zijn dan roken en overgewicht, dus hou het maar bij gewoon dromen inderdaad
Volgens mij staat die al ergens op FOK!< gemaakt door DJMO dacht ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
bolkstraat!
daar ga ik een foto van maken als het seizoen weer begint, dat moet nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nachtmerries hebben is drie keer dodelijker dan roken en overgewichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nachtmerrie verhoogt kans op vroegtijdig overlijdenquote:
De bevindingen van Otaiku en zijn team laten zien dat vaak een nachtmerrie hebben je biologische klok versnelt. Gevolg dáár weer van is dat je kans op vroegtijdig overlijden stijgt. De wetenschappers analyseerden gegevens van 183.000 volwassenen (26-86 jaar) en bijna 2500 kinderen tussen de 8 en 10 jaar. Het registreren besloeg een periode van negentien jaar.
In Londen concludeerden de onderzoekers dat volwassenen die wekelijks een nachtmerrie hebben, drie keer zoveel kans hebben om voor hun 70ste te overlijden dan mensen die veel rustiger in dromenland liggen. „Nachtmerries zijn een sterke voorspeller van vroegtijdig overlijden”, zegt Otaiku tegen Independent UK
https://www.metronieuws.n(...)n-overgewicht-roken/
Staat ook een stuk in de telegraaf maar mag ik hier niet posten omdat het achter de betaalmuur staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
bolkstraat!
daar ga ik een foto van maken als het seizoen weer begint, dat moet nu
Was op 7 juli 2023. Je kunt vast wel terugzien of je toen op de jaap edenbaan bent geweest
juli?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was op 7 juli 2023. Je kunt vast wel terugzien of je toen op de jaap edenbaan bent geweest
nope, hoef ik niet terug te zoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Correct, zie m'n vorige postquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij staat die al ergens op FOK!< gemaakt door DJMO dacht ik
Stuur linkje naar tel3vaag effe op WhatsApp als je wil dan. Ik heb volledige toegang dus kan het dan gewoon lezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nachtmerrie verhoogt kans op vroegtijdig overlijden
De bevindingen van Otaiku en zijn team laten zien dat vaak een nachtmerrie hebben je biologische klok versnelt. Gevolg dáár weer van is dat je kans op vroegtijdig overlijden stijgt. De wetenschappers analyseerden gegevens van 183.000 volwassenen (26-86 jaar) en bijna 2500 kinderen tussen de 8 en 10 jaar. Het registreren besloeg een periode van negentien jaar.
In Londen concludeerden de onderzoekers dat volwassenen die wekelijks een nachtmerrie hebben, drie keer zoveel kans hebben om voor hun 70ste te overlijden dan mensen die veel rustiger in dromenland liggen. „Nachtmerries zijn een sterke voorspeller van vroegtijdig overlijden”, zegt Otaiku tegen Independent UK
https://www.metronieuws.n(...)n-overgewicht-roken/
Staat ook een stuk in de telegraaf maar mag ik hier niet posten omdat het achter de betaalmuur staatIk heb er één en ik ben er trots op
Een ontleedkundigequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja. Douchen 3n ontbijt scoren bij de campingwinkelIk heb er één en ik ben er trots op
Hey Lovelybolk
Dacht ook dat jij het niet zo lang had, maar de laatste foto van jou was al een tijdje geleden had ondertussen lang kunnen zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel al iets over mijn schoudersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ook dat jij het niet zo lang had, maar de laatste foto van jou was al een tijdje geleden had ondertussen lang kunnen zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ga altijd naar de kapper als het tot mijn schouders komtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ook dat jij het niet zo lang had, maar de laatste foto van jou was al een tijdje geleden had ondertussen lang kunnen zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet kort en pittig dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel al iets over mijn schouders
wat een ding is want toen ik mijn id kaart liet maken was het echt wel op zijn langst en dan krijg je wel eens wtflol van de douane als het kort isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
laatste keer kwamen we terug van een wk hield de marechaussee me tegen, jij lijkt totaal niet op de foto man
wel als je al het haar wegdenkt!
ja dan wel maar we wilden eigenlijk weten waarom er ineens zoveel mensen uit deze flopvlucht komen
WK ijshockey, Nederland is niet gedegradeerd dus feest
feestje gevierd met de dames en heren van de marecheussee (alcoholvrij maar we hadden al genoeg op)
MogguhhDon't follow me. I am lost too
Iets langer dan toen op de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel al iets over mijn schoudersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:10 schreef sp3c het volgende:
wat een ding is want toen ik mijn id kaart liet maken was het echt wel op zijn langst en dan krijg je wel eens wtflol van de douane als het kort is
Dat isi hetzelfde als een baard hebben en zonder baard op de foto staan.How can I make this topic about me?![]()
Ik niet het hangt er ver overquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga altijd naar de kapper als het tot mijn schouders komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
picsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of andersomquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat isi hetzelfde als een baard hebben en zonder baard op de foto staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar is hetzelfde gezicht, denk het gewoon wegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat isi hetzelfde als een baard hebben en zonder baard op de foto staan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heeft hier vaak genoeg gestaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes, laat het groeien alleen gaat het niet zo snelquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
niet gezien of niet gekliktquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Zal zo plaatsen zit even buiten met mobiel staat op mijn laptopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lukt mij niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, laat het groeien alleen gaat het niet zo snel
heb je geen last van het weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal zo plaatsen zit even buiten met mobiel staat op mijn laptopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jazeker wel. Maar hier is het nu lekker koel klein briesje. Even buiten. Komen straks weer flinke hete dagen aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier groet het echt zo snel. Nog geen jaar geleden er een heel stuk af laten knippen. Maar het is alweer net zo langquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, laat het groeien alleen gaat het niet zo snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: