SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Jij en stilquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij mag dat. Ik TR mezelf ook wel eens.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
TR op gezet voor geklaag over topic kaap
How can I make this topic about me?![]()
Aanpakken die vogeltquote:Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij mag dat. Ik TR mezelf ook wel eens.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij mag dat. Ik TR mezelf ook wel eens.![]()
Ik heb wel eens per ongeluk TR's gezet toen ik net begon te posten in BB. Ipv een quote een TR.Smile, it's free therapy.![]()
mods vast blij met je hahahahaquote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens per ongeluk TR's gezet toen ik net begon te posten in BB. Ipv een quote een TR.Do what you love, love what you do!![]()
De knopjes zitten ook naast elkaar. Een foutje is zo gemaakt, zeker mobiel.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens per ongeluk TR's gezet toen ik net begon te posten in BB. Ipv een quote een TR.How can I make this topic about me?![]()
Vraag Kree maarquote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb liever dat je m'n tuin aanpakt
Ik klik er ook wel eens op zeker mobiel, maar dan zie ik het wel en klik ik het weer weg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mobiel zag ik geen verschil. Of ik lette niet goed op.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar het venster is toch anders als je een tr zetHow can I make this topic about me?![]()
hmmms schuldig aan. of in een ander topic typen enzo en post drukken terwijl het niet daar v oor bedoeld was.quote:Do what you love, love what you do!![]()
klopt maar ik klikte wat snelquote:Op maandag 23 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar het venster is toch anders als je een tr zetSmile, it's free therapy.![]()
Zal eens zo checken..quote:Op maandag 23 juni 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mobiel zag ik geen verschil. Of ik lette niet goed op.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee hoe een tr melding eruit zietquote:Op maandag 23 juni 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mij?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Ja maar dat moet je toch op iemand testen? Of klik je erop, en dan gelijk weer weg?quote:
Ik durf er niet meer op te klikken![]()
Oh zo, ja dan ben jij de proef persoon hahaquote:Op maandag 23 juni 2025 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je toch op iemand testen? Of klik je erop, en dan gelijk weer weg?
Ik durf er niet meer op te klikken![]()
Maar ik klik het wel weer weg hoor no panic
Ja, Trump komt morgen wel naar Den Haag (of hij is er nu al).quote:How can I make this topic about me?![]()
Omdat soort dingen kan ik alleen maar lachenquote:
Mensen klikkken op TR en denken dat ze aan het quoten zijn
En anders heb ik vakantie.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan ben jij de proef persoon hahaMaar ik klik het wel weer weg hoor no panic
geen idee er ware wel stuk of 3-4 van die hele grote wat is het C13 geland op Schipholquote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Trump komt morgen wel naar Den Haag (of hij is er nu al).
en blijkbaar is oude vliegveld hier op valkenburg ook weer ineens nieuwe basis.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik zag er filmpjes van op YouTube.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee er ware wel stuk of 3-4 van die hele grote wat is het C13 geland op Schiphol
en blijkbaar is oude vliegveld hier op valkenburg ook weer ineens nieuwe basis.How can I make this topic about me?![]()
Maar mobiel zie je het idd niet zo gauw, al komt er wel boven aan een blauwe melding inbeeld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja die streamers ,er van AMS .live doet goeie zakenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zag er filmpjes van op YouTube.
hahaha als trump is er niet en zo wel dan slaapt ie in noordwijk. huis ter duin.Do what you love, love what you do!![]()
sollicteer. je. bij. rumag.?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die stress,er vam AMS .live doet goeie zaken
hahaha ,aar deml trump is er niet en zo wel dan slaapt ie in noordwijk. huis ter duin.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O, die blauwe melding heb ik dan gemist, ik was druk bezig met edittenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
Maar mobiel zie je het idd niet zo gauw, al komt er wel boven aan een blauwe melding inbeeld
Ik denk dat hij gewoon in de Air Force One slaapt. Veiliger kan niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die streamers ,er van AMS .live doet goeie zaken
hahaha als trump is er niet en zo wel dan slaapt ie in noordwijk. huis ter duin.How can I make this topic about me?![]()
die zou dan toch op Schiphol moeten landen denk ?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon in de Air Force One slaapt. Veiliger kan niet.Do what you love, love what you do!![]()
Dus volgende keer goed daar na kijken, als je weer perongeluk op de tr knop kliktquote:Op maandag 23 juni 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, die blauwe melding heb ik dan gemist, ik was druk bezig met editten
Ehhh, waarschijnlijk ja. Geen idee.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
die zou dan toch op Schiphol moeten landen denk ?How can I make this topic about me?![]()
Ja. En minder vaak posts editten.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus volgende keer goed daar na kijken, als je weer perongeluk op de tr knop kliktHow can I make this topic about me?![]()
Nog 24,5 in huis wel weer keer fatsoenlijk gekooktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is ook een idee jaquote:Op maandag 23 juni 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En minder vaak posts editten.
vorige keer trouwens was het hier met Obama op vliegveld valkenburg, maar aangezien ze de runway's nu gesloopt hebben is het alleen nog maar helikopter.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh, waarschijnlijk ja. Geen idee.Do what you love, love what you do!![]()
Wat heb je gekookt?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog 24,5 in huis wel weer keer fatsoenlijk gekookt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vliegveld Valkenburg heeft geen landingsbanen meer?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
vorige keer trouwens was het hier met Obama op vliegveld valkenburg, maar aangezien ze de rumway's nu gesloopt hebben is het alleen nog maar helikopter.How can I make this topic about me?![]()
niet meer nee?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vliegveld Valkenburg heeft geen landingsbanen meer?
maar dat is geen nieuws toch? mis die Orions toch beetje en hadden we niet zoveel vliegverkeer van Schiphol hier.Do what you love, love what you do!![]()
Wat had je gedeeelt?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
Maar oke. Ik zie al hoe het zit. Zal nog eens iets boeiends delen.
Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
Maar oke. Ik zie al hoe het zit. Zal nog eens iets boeiends delen.How can I make this topic about me?![]()
Zachte schuimsnoepjes, bedekt met melk-/pure chocolade smaak van botertoffee en arak/vanillesmaak
O jee laten ze Lovely weer lopen
quote:Ik zei dat wat ik boeiend vind vaak niet matcht met wat anderen boeiend vinden. Maily verzocht mij wat te delen. En toen vertelde ik dat ik bezig was met de voorbereidingen voor natteplaatfotografie.quote:
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.
🐙![]()
Wat is dat ??quote:Op maandag 23 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat wat ik boeiend vind vaak niet matcht met wat anderen boeiend vinden. Maily verzocht mij wat te delen. En toen vertelde ik dat ik bezig was met de voorbereidingen voor natteplaatfotografie.
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O, dat heb ik wel gelezen maar ik dacht van daar komt nog meer. Ik wilde je nog wijzen op het FOT topic, waar mensen nog echt foto's ontwikkelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat wat ik boeiend vind vaak niet matcht met wat anderen boeiend vinden. Maily verzocht mij wat te delen. En toen vertelde ik dat ik bezig was met de voorbereidingen voor natteplaatfotografie.
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.How can I make this topic about me?![]()
Ik vind het wel interessantquote:Op maandag 23 juni 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat heb ik wel gelezen maar ik dacht van daar komt nog meer. Ik wilde je nog wijzen op het FOT topic, waar mensen nog echt foto's ontwikkelen.
Lekker hier posten
Dit is echt gemeen mij wel bolkuh he, eens even denken over een -quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is nu weer een natteplaatfotografie?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.
Ik wil het wel zien hoor, ik vind heel veel dingen interessant
Ik zou niet weten wat ik hier op zou moeten zeggen omdat ik deze materie helemaal niet ken.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms ik vind het wel interessant?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.Do what you love, love what you do!![]()
ff wat meer over vertellen lijkt me? ik weet alleen maar klein beetje basis over foto en ontwikkelen. wel interessant on wat over te horen? mij verveel je er niet mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens wat natteplaatfotografie isquote:Op maandag 23 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Wat ik zelf heel boeiend vind. Maar ook dondersgoed weet dat mensen in slaap vallen als je over fotografienerd dingen begint, dus m'n punt is gemaakt als niemand er op reageert.Ik heb hier ooooooit een cursus gevolgd om een donkere kamer te kunnen gebruiken, maar nooit veel mee gedaan. Mijn oude film camera ligt nu stof te vergaren en zelfs mijn DSR gebruik ik amper nog.
![]()
Ik las eerst naaktfotografiequote:Op maandag 23 juni 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat is nu weer een natteplaatfotografie?
Ik wil het wel zien hoor, ik vind heel veel dingen interessant![]()
![]()
Waarom niet ?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat natteplaatfotografie isIk heb hier ooooooit een cursus gevolgd om een donkere kamer te kunnen gebruiken, maar nooit veel mee gedaan. Mijn oude film camera ligt nu stof te vergaren en zelfs mijn DSR gebruik ik amper nog.
Omdat ik toen aan het omschakelen was naar digitaal en omdat ze bij het studentencentrum hier strenger werden met controleren of je wel een student was (en niet gewoon staff/faculty). En ik had geen zin om mijn badkamer om te dopen tot donkere kamer met alle chemicaliën die je nodig hebtquote:![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik toen aan het omschakelen was naar digitaal en omdat ze bij het studentencentrum hier strenger werden met controleren of je wel een student was (en niet gewoon staff/faculty). En ik had geen zin om mijn badkamer om te dopen tot donkere kamer met alle chemicaliën die je nodig hebt![]()
Ik dacht dat je misschien een extra kamer over hadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou ook van fotografie trouwens, maar dat ontwikkelen en zo heb ik geen interesse in. Hou het wel digitaalUw ADH vitamine Worst
Dit dusquote:Op maandag 23 juni 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou ook van fotografie trouwens, maar dat ontwikkelen en zo heb ik geen interesse in. Hou het wel digitaal![]()
Mijn dochter heeft ooit een fotografie wedstrijd gewonnen en won daarmee een dag met een professionele fotograafquote:Op maandag 23 juni 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou ook van fotografie trouwens, maar dat ontwikkelen en zo heb ik geen interesse in. Hou het wel digitaal
Die haar ook hele processen uitlegde
Ik vond het wel heel boeiend om te zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh da's wel gaafquote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ooit een fotografie wedstrijd gewonnen en won daarmee een dag met een professionele fotograaf
Ik vond het wel heel boeiend om te zienUw ADH vitamine Worst
Was een heel geduldige manquote:
Hij dacht dat een volwassene de prijs had gewonnen
Was wel even schrikken toen hij er achter kwam dat mijn dochter net 12 was
Als je dia-film gebruikt en dan een polaroid filter en eventueel een half ND filter, dan kun je echt hele mooie foto's maken. In je donkere kamer kun je nog een beetje met de belichting spelen. En dan afdrukken op enorm formaat.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ooit een fotografie wedstrijd gewonnen en won daarmee een dag met een professionele fotograaf
Ik vond het wel heel boeiend om te zien
Maar ik druk bijna niets meer af en met photoshop/gimp kun je ook veel doen met de belichting.![]()
![]()
Toch is de kunst van het fotograferen zoals het ooit begon wel mooiquote:Op maandag 23 juni 2025 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je dia-film gebruikt en dan een polaroid filter en eventueel een half ND filter, dan kun je echt hele mooie foto's maken. In je donkere kamer kun je nog een beetje met de belichting spelen. En dan afdrukken op enorm formaat.
Maar ik druk bijna niets meer af en met photoshop/gimp kun je ook veel doen met de belichting.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zweren greys, zwerenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou goed voor je zijn
Een beetje gaan zweten![]()
![]()
Oh da's dan even geledenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was een heel geduldige man
Hij dacht dat een volwassene de prijs had gewonnen
Was wel even schrikken toen hij er achter kwam dat mijn dochter net 12 was
Uw ADH vitamine Worst
Oke, dus de analoge fotografiefilm zoals we die kennen ontstond zo'n beetje rond de eeuwwisseling naar 1900 toe.quote:
Maar daarvoor schoot je dus foto's op glazen of metalen platen. Je giet wat chemicaliën op de plaat, laat het eventjes weken in zilvernitraat, en dan stop je hem in je camera, en kan je er een foto mee maken zolang de plaat nog nat is.
Die ouderwetse foto's waarvoor mensen lang stil moesten zitten dus.🐙![]()
quote:![]()
Nu gaat ze volgende week naar Spanje
Gewoon even een poosje daar wonen
Misschien een week
Misschien een maand
Misschien langer
Ik denk dat mijn dochter dit toen ook heeft gedaanquote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus de analoge fotografiefilm zoals we die kennen ontstond zo'n beetje rond de eeuwwisseling naar 1900 toe.
Maar daarvoor schoot je dus foto's op glazen of metalen platen. Je giet wat chemicaliën op de plaat, laat het eventjes weken in zilvernitraat, en dan stop je hem in je camera, en kan je er een foto mee maken zolang de plaat nog nat is.
Die ouderwetse foto's waarvoor mensen lang stil moesten zitten dus.
Met een professionele fotograafThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In Leiden kun je een cursus volgen als student, dat ooit gedaan. Tegenwoordig geven ze nog cursussen fotografie, maar alleen digitaalquote:Op maandag 23 juni 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch is de kunst van het fotograferen zoals het ooit begon wel mooi
https://www.universiteitl(...)igitale-fotografie-1quote:Je bezit een digitale camera...![]()
wat gaat ze daar doenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Misschien een week
Misschien een maand
Misschien langerUw ADH vitamine Worst
Vriendin van mij werkt bij het openluchtmuseumquote:Op maandag 23 juni 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
In Leiden kun je een cursus volgen als student, dat ooit gedaan. Tegenwoordig geven ze nog cursussen fotografie, maar alleen digitaal
https://www.universiteitl(...)igitale-fotografie-1
[..]
Die maakt daar de ouderwetse foto’s
Kun je zo op bezoek
Collodium fotografie. Tin type(op metaal). Ambrotype(op glas) . Wet plate. Collodion.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
@:Dezwabber is daar ook een andere naam voor ?🐙![]()
Dit las ik er over:quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus de analoge fotografiefilm zoals we die kennen ontstond zo'n beetje rond de eeuwwisseling naar 1900 toe.
Die ouderwetse foto's waarvoor mensen lang stil moesten zitten dus.Doe je dat bij jezelf thuis?quote:Het collodiumproces, of ook wel wet plate, is een 19e-eeuws fotografisch proces waarbij de fotograaf binnen een tijdspanne van maximum vijftien minuten een glas- of metalen plaat voorziet van een laag collodium, de plaat vervolgens in een bad van zilvernitraat lichtgevoelig maakt, dan belicht en uiteindelijk ontwikkelt. Dat klinkt als een hele boterham. En dat is het ook. Het hele proces, van het coaten tot het ontwikkelen, moet worden uitgevoerd voordat de plaat droog is.![]()
Ouwesok ook, maar die ga ik hier niet mentionenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
En volgens mij is @:murp ook gek op fotograferen![]()
![]()
Zweten natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat weet ik van je daar hebben we het hier al eens over gehad (in DTS). Evengoed vind ik dat een bijdrage wel zo netjes is![]()
Het is fijn dat ze maar een beetje gaan zweren ervan![]()
![]()
zorrie not zorrieBen niet zo goed met mobiel tobo... Maar zoals aangegeven, het valt allemaal wel mee. Denk dat je zoiets een keer mee moet maken om er een goed oordeel over te kunnen geven.
![]()
Doe je elke keer dit?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Collodium fotografie. Tin type(op metaal). Ambrotype(op glas) . Wet plate. Collodion.
Of probeer je elke keer wat anders te doen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ... je moederhart ....quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Misschien een week
Misschien een maand
Misschien langer![]()
![]()
Aaahquote:
Dat verklaart waarom ik bepaalde dingen niet kon vinden vanochtendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja spannend !quote:
Wel echt supergaaf
Wel een beetje jaloers
Zocht je weer op devsero?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Dat verklaart waarom ik bepaalde dingen niet kon vinden vanochtend![]()
Ik heb toegang tot een doka ergens anders. Uiteindelijk wil ik het ook thuis kunnen. Zal ik een soort doka-in-een-koffer moeten maken.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit las ik er over:
[..]
Doe je dat bij jezelf thuis?Heb het nog niet gedaan. Heb alleen de chemicaliën nog niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe je elke keer dit?
Of probeer je elke keer wat anders te doen ?
Film ontwikkel ik wel thuis.🐙![]()
En ook dat jij het steuntquote:Op maandag 23 juni 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet ze nog niet
Ze kijkt wel![]()
De held
Uw ADH vitamine Worst
Heb je al een idee wat je wilt fotograferen ?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot een doka ergens anders. Uiteindelijk wil ik het ook thuis kunnen. Zal ik een soort doka-in-een-koffer moeten maken.
[..]
Heb het nog niet gedaan. Heb alleen de chemicaliën nog niet.
Film ontwikkel ik wel thuis.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tuurlijkquote:
Doen altijd doen !
Ja doodeng maar dit soort kansen moet je als je het zelf wilt altijd pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wisten jullie dit:Het stof dat in broekzak achterblijft heet officieel gnurr."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Om te beginnen wat portretten. De camera is... Niet bepaald mobiel. Ik verplaats de koffer met een steekkarretje.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat je wilt fotograferen ?
Ik zou dat later wel uit willen breiden. Sowieso lijkt shibari fotograferen me erg tof om te doen🐙![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Doen altijd doen !
Ja doodeng maar dit soort kansen moet je als je het zelf wilt altijd pakken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijn dat we na al die jaren toch nog formeel aan elkaar geďntroduceerd worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie dit:Het stof dat in broekzak achterblijft heet officieel gnurr.🐙![]()
Weet je hoe het harde stukje (begin en eind )aan een veter heet?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie dit:Het stof dat in broekzak achterblijft heet officieel gnurr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we zijn een soort bomen dusquote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
Dit zijn de jaarringen in de ruggenwervel.
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Oeh, dus mijn grap dat je iemand doormidden kan zagen en de jaarringen tellen als je niet zeker bent hoe oud iemand is klopt gewoon!?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
Dit zijn de jaarringen in de ruggenwervel.
[ afbeelding ]
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Huh?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fijn dat we na al die jaren toch nog formeel aan elkaar geďntroduceerd worden.
Shibari?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te beginnen wat portretten. De camera is... Niet bepaald mobiel. Ik verplaats de koffer met een steekkarretje.
Ik zou dat later wel uit willen breiden. Sowieso lijkt shibari fotograferen me erg tof om te doen
Dat moet je ook uitleggen
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je hoe het harde stukje (begin en eind )aan een veter heet?Ik heb dat wel indd ooit gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wie gaan we dit uittesten.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, dus mijn grap dat je iemand doormidden kan zagen en de jaarringen tellen als je niet zeker bent hoe oud iemand is klopt gewoon!?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ie beter voordoenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shibari?
Dat moet je ook uitleggenI'm surrounded by morons!
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door DJMO op 23-06-2025 20:00:14 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb een paar kandidatenquote:
Dit is een interessant weetjequote:Op maandag 23 juni 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
Wisten jullie dit:Het stof dat in broekzak achterblijft heet officieel gnurr.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik wil ook nog wel iemand offeren opperenquote:
Je kan het eens uit proberen of het echt kloptquote:Op maandag 23 juni 2025 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, dus mijn grap dat je iemand doormidden kan zagen en de jaarringen tellen als je niet zeker bent hoe oud iemand is klopt gewoon!?
Gooi maar in de groepquote:Op maandag 23 juni 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel iemand offeren opperen
Ik volg iemand op WhatsApp die post leuke weetjesquote:
Kun je mensen op WhatsApp volgen?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik volg iemand op WhatsApp die post leuke weetjes
Bij updates staat hetquote:
Volg het kanaal Nutteloze weetjes op WhatsApp: https://whatsapp.com/channel/0029VaeRJFuHFxP9QOxbAH26"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Shibari is een vorm van bondagequote:Op maandag 23 juni 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah al gevonden
Tis wat voor @:Bondage denk ik ?![]()
![]()
Ik kan nog niet goed kiezen, even een nachtje over slapen nog, zoveel optiesquote:
Ik moet eten
Ik moest vooral aan Shii bami denken
Eet smakelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet eten
Ik moest vooral aan Shii bami denken![]()
![]()
@Shii decoratief vastbinden met bami?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet eten
Ik moest vooral aan Shii bami denken🐙![]()
bami van @Shii?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet eten
Ik moest vooral aan Shii bami denkenUw ADH vitamine Worst
Manłquote:Op maandag 23 juni 2025 19:22 schreef bondage het volgende:
Gaat weer goed: FB / MyCroft ligt er uit
Wat een niveau weer.🐙![]()
Als ik het goed begrepen heb, dan is de glazen plaat het eindresultaat. Je hebt dus geen dingen als een vergroter nodig om het beeld van je film op een foto te krijgen. Lijkt me een leuk en originele hobby. Maar waarom doe je het op deze manier ipv bv een 40-megapixel foto maken en die door een hoop photoshop filters halen?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot een doka ergens anders. Uiteindelijk wil ik het ook thuis kunnen. Zal ik een soort doka-in-een-koffer moeten maken.
[..]
Heb het nog niet gedaan. Heb alleen de chemicaliën nog niet.
Film ontwikkel ik wel thuis.![]()
Ik snap met de beste wil van de wereld niet waarom FB niet wat strakker wordt gemodquote:Op maandag 23 juni 2025 19:22 schreef bondage het volgende:
Wat een niveau weer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja sorryquote:
Ik heb alleen die ouderwetse handboeien
Ik zal wel weer mijn volgende note krijgen voor off-topic gaan in FBquote:Op maandag 23 juni 2025 19:22 schreef bondage het volgende:
Wat een niveau weer.![]()
![]()
De plaat waar je op schiet is inderdaad ook het eindproduct. Je kan een glazen plaat nog als negatief gebruiken en vergroten.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, dan is de glazen plaat het eindresultaat. Je hebt dus geen dingen als een vergroter nodig om het beeld van je film op een foto te krijgen. Lijkt me een leuk en originele hobby. Maar waarom doe je het op deze manier ipv bv een 40-megapixel foto maken en die door een hoop photoshop filters halen?
Het zilver dat op een filmnegatief het licht blokkeert en er dan dus zwart uitziet, reflecteert het invallende licht bij een plaat, en ziet er op een zwarte achtergrond dus uit als zilver / wit. Dus het lijkt meteen een positief dan.🐙![]()
En ik doe het in het echie en niet in photoshop omdat ik graag aanrommel met dingen.
Het proces maakt het ook leuk.🐙![]()
Lijkt me hele gave foto’s gevenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De plaat waar je op schiet is inderdaad ook het eindproduct. Je kan een glazen plaat nog als negatief gebruiken en vergroten.
Het zilver dat op een filmnegatief het licht blokkeert en er dan dus zwart uitziet, reflecteert het invallende licht bij een plaat, en ziet er op een zwarte achtergrond dus uit als zilver / wit. Dus het lijkt meteen een positief dan.
Maar nog wel even oefenen om het juiste resultaat te krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Topic was toch allang vernacheld.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal wel weer mijn volgende note krijgen voor off-topic gaan in FB![]()
Daar heb ik dan weer niets meequote:Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik heb alleen die ouderwetse handboeien![]()
![]()
Wel een positieve manier van fotograferenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De plaat waar je op schiet is inderdaad ook het eindproduct. Je kan een glazen plaat nog als negatief gebruiken en vergroten.
Het zilver dat op een filmnegatief het licht blokkeert en er dan dus zwart uitziet, reflecteert het invallende licht bij een plaat, en ziet er op een zwarte achtergrond dus uit als zilver / wit. Dus het lijkt meteen een positief dan.
Ja, een soort van film positief effect ala dia film. Dat kun je ook direct "gebruiken" in bv een projector.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zilver dat op een filmnegatief het licht blokkeert en er dan dus zwart uitziet, reflecteert het invallende licht bij een plaat, en ziet er op een zwarte achtergrond dus uit als zilver / wit. Dus het lijkt meteen een positief dan.![]()
Goede reden. Je weet precies welke stappen je eindproduct heeft doorlopen. Als je het geduld ervoor hebt, gewoon doenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
En ik doe het in het echie en niet in photoshop omdat ik graag aanrommel met dingen.
Het proces maakt het ook leuk.![]()
![]()
Yes. Maar een film dia moet je twee keer ontwikkelen om er een positief van te maken. Bij platen hoeft dat niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, een soort van film positief effect ala dia film. Dat kun je ook direct "gebruiken" in bv een projector.🐙![]()
Als je er 1 hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Maar een film dia moet je twee keer ontwikkelen om er een positief van te maken. Bij platen hoeft dat niet.
Plaats je hier dan een pica ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er 1 hebt
Plaats je hier dan een pica ?
🐙![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn camera voor de platen. Zakformaatje.
🐙![]()
Geen idee wat je bedoelt met twee keer ontwikkelen, maar maakt ook niet uit. Het idee van platen klinkt leuk, maar ik heb geen zin om een hoop chemicaliën in mijn badkamer te bewarenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Maar een film dia moet je twee keer ontwikkelen om er een positief van te maken. Bij platen hoeft dat niet.Ik heb nog wel wat chemicaliën voor ontwikkelen van print-plaat, maar ik heb ook al 5+ jaar geen custom PCB meer ontwikkelt voor hobby elektronische projectjes.
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Heerlijk al die knoppen om met de hand scherm te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn camera voor de platen. Zakformaatje.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Da's een balg, geen camera!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn camera voor de platen. Zakformaatje.![]()
![]()
pinhole fotografie. Dan heb je geen lens, maar een klein gaatje wat werkt als een lens. Alleen heb je dan wel een fors formaat camera nodig. Ik heb dat wel eens met mijn dochter gedaan met een schoenendoos. Speciaal fotofilm er in doen (in het donker) en dan 10+ minuten ergens zetten om te laten belichtenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Aah ik weet het weer
Camera obscura
Wat is daarmee het verschil @:Dezwabber![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
pinhole fotografie. Dan heb je geen lens, maar een klein gaatje wat werkt als een lens. Alleen heb je dan wel een fors formaat camera nodig. Ik heb dat wel eens met mijn dochter gedaan met een schoenendoos. Speciaal fotofilm er in doen (in het donker) en dan 10+ minuten ergens zetten om te laten belichten![]()
![]()
Uiteindelijk was het geen successquote:Omdat we niet goed wisten hoe lang we moesten wachten, hebben we diverse belichtingstijden geprobeerd. Maar het resultaat was niet echt mooi (totaal niet scherp), hebben we het opgeven toen het pakje van 10 films op was. Ik kan me niet meer herinneren waar we het hadden laten ontwikkelen.
Maar op zich was het een leuk experiment.![]()
Vriendin heeft examenresultaat gekregen, een B
* Fogel plopt een fles Henriot openI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel plopt een fles Henriot openjeej
![]()
van wat?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel plopt een fles Henriot openUw ADH vitamine Worst
Ja PCBtjes besteed ik ook gewoon uit. Lijkt me leuk om het een keertje zelf gedaan te hebben. Maar voor die prijs, snelheid, en mogelijkheden bij de grote printplaathuizen. Vooral als je vierlaags of meer en high density gaat. Dat kan gewoon niet thuis.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt met twee keer ontwikkelen, maar maakt ook niet uit. Het idee van platen klinkt leuk, maar ik heb geen zin om een hoop chemicaliën in mijn badkamer te bewarenIk heb nog wel wat chemicaliën voor ontwikkelen van print-plaat, maar ik heb ook al 5+ jaar geen custom PCB meer ontwikkelt voor hobby elektronische projectjes.
🐙![]()
Waar deed ze examen in ?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:48 schreef Fogel het volgende:
* Fogel plopt een fles Henriot openThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja pinhole is ook leuk. In het kader van lensloos fotograferen lijkt een zoneplaat me ook wel tof om te maken. Maar dat is het voordeel van deze overkill camera, je kan er vanalles op zetten zolang je het maar aan een plaat kan schroevenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
pinhole fotografie. Dan heb je geen lens, maar een klein gaatje wat werkt als een lens. Alleen heb je dan wel een fors formaat camera nodig. Ik heb dat wel eens met mijn dochter gedaan met een schoenendoos. Speciaal fotofilm er in doen (in het donker) en dan 10+ minuten ergens zetten om te laten belichten🐙![]()
Wat is er met je schouderquote:Op maandag 23 juni 2025 19:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Knuffel
Ja gaat goed, op mijn schouder na
Moest de bank naar boven tillen met een vriend van me, denk dat ik hem overbelast heb of iets blokkeert zo voelt het.quote:![]()
Auwquote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Moest de bank naar boven tillen met een vriend van me, denk dat ik hem overbelast heb of iets blokkeert zo voelt het.![]()
Chiropractor of masseur ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo ongeveer?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Moest de bank naar boven tillen met een vriend van me, denk dat ik hem overbelast heb of iets blokkeert zo voelt het.
Bekijk deze YouTube-videoF.K.A. SuperwormJim![]()
4-laags? Wat ik maakte (bv simpele constant-current circuits voor 1 tot 3 watt leds of schakelingen met atmel microprocessoren) had amper 2 lagen nodigquote:Op maandag 23 juni 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja PCBtjes besteed ik ook gewoon uit. Lijkt me leuk om het een keertje zelf gedaan te hebben. Maar voor die prijs, snelheid, en mogelijkheden bij de grote printplaathuizen. Vooral als je vierlaags of meer en high density gaat. Dat kan gewoon niet thuis.Ik weet niet of ik 4-laags zou kunnen maken met de hand
Misschien met software.
![]()
Ouwe boel, ze heten al een poos Microchipquote:Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
4-laags? Wat ik maakte (bv simpele constant-current circuits voor 1 tot 3 watt leds of schakelingen met atmel microprocessoren) had amper 2 lagen nodigIk weet niet of ik 4-laags zou kunnen maken met de hand
Misschien met software.
Ik rij nagenoeg dagelijks voorbij hun kantoor.I'm surrounded by morons!
E-health.quote:I'm surrounded by morons!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 juni 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Doen altijd doen !
Ja doodeng maar dit soort kansen moet je als je het zelf wilt altijd pakken
Angst is mar veur eben, spiet is veur altied![]()
![]()
Lekker man, onderweg ff een verse zak chips oppikkenquote:Op maandag 23 juni 2025 19:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ouwe boel, ze heten al een poos Microchip
Ik rij nagenoeg dagelijks voorbij hun kantoor.Uw ADH vitamine Worst
Je kijkt er ook echt vies bijquote:Op maandag 23 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet eten
Ik moest vooral aan Shii bami denken
@Shii![]()
dat levert vast mooie plaatjes opquote:Op maandag 23 juni 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:Shii decoratief vastbinden met bami?![]()
![]()
Al sinds 2016, maar ik noem het nog steeds Atmelquote:Op maandag 23 juni 2025 19:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ouwe boel, ze heten al een poos Microchip
Ik rij nagenoeg dagelijks voorbij hun kantoor.Ik heb nog een stapel atmega 8 hier liggen omdat die erg simpel waren en amper stroom gebruikten. Ergens in een kast met 4cm stof erop
![]()
Geen idee hoe dat allemaal in het Nederlands heet.quote:I'm surrounded by morons!
zelfs @tonks wordt erbij gehaaldquote:Op maandag 23 juni 2025 19:22 schreef bondage het volgende:
Wat een niveau weer.![]()
![]()
ook leuk om eens met mini te doen @ToTquote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
pinhole fotografie. Dan heb je geen lens, maar een klein gaatje wat werkt als een lens. Alleen heb je dan wel een fors formaat camera nodig. Ik heb dat wel eens met mijn dochter gedaan met een schoenendoos. Speciaal fotofilm er in doen (in het donker) en dan 10+ minuten ergens zetten om te laten belichten![]()
![]()
Ik herkende die post meteen, zat blijkbaar nog wel ergens in het geheugen na zoveel jaar. Degene die het heeft gepost leeft nog in het verleden lijkt.quote:![]()
Ik vroeg me al af of die dat had gevonden met mycroftquote:Op maandag 23 juni 2025 20:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik herkende die post meteen, zat blijkbaar nog wel ergens in het geheugen na zoveel jaar. Degene die het heeft gepost leeft nog in het verleden lijkt.![]()
![]()
mini tot in een schoenendoos?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
ook leuk om eens met mini te doen @:ToT![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
wel met een klein gaatje erin
in de doos
@:ToT![]()
![]()
dan zal ik je wel bolkenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
zo krijg ik natuurlijk nooit punten als ik mezelf blijf bolken![]()
![]()
Hij moet nog wel kunnen ademen idd!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
wel met een klein gaatje erin
in de doos
@:ToT![]()
![]()
quote:Friends!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar wel vervelend probleem dit... Mycroft draait in een VM welke op een host in een cluster staat, dat cluster is sinds gisteren instabiel en ik ben bang dat het probleem weer terug gaat komen. Dit moet sowieso anders en daar liggen ook al plannen voor, moet echter nog uitgevoerd worden maar we zitten met capaciteit problemen helaas.![]()
Ja met de hand wordt lastig, vooral als je de buitenlagen na het etsen er op moet gaan persen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
4-laags? Wat ik maakte (bv simpele constant-current circuits voor 1 tot 3 watt leds of schakelingen met atmel microprocessoren) had amper 2 lagen nodigIk weet niet of ik 4-laags zou kunnen maken met de hand
Misschien met software.
Ik gebruik Altium op werk. Dure pleurissoftware.Maar thuis gewoon het gratis en open-source KiCad.
Voor de hobby ben ik ook nog niet verder gegaan dan twee lagen trouwens.🐙![]()
Ik vroeg me het ook af. Ik denk Google.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of die dat had gevonden met mycroft![]()
https://www.instructables.com/Beer-Can-Photography/quote:Op maandag 23 juni 2025 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
ook leuk om eens met mini te doen @:ToT
Het kan ook in een bierblikje!🐙![]()
Kanon @ToTquote:Op maandag 23 juni 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.instructables.com/Beer-Can-Photography/
Het kan ook in een bierblikje!![]()
![]()
PCB's? Gewoon point to pointquote:Op maandag 23 juni 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja PCBtjes besteed ik ook gewoon uit. Lijkt me leuk om het een keertje zelf gedaan te hebben. Maar voor die prijs, snelheid, en mogelijkheden bij de grote printplaathuizen. Vooral als je vierlaags of meer en high density gaat. Dat kan gewoon niet thuis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Daar in huis zelfs waait de wind?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
De wind giert hier ook lekker om het huis![]()
![]()
ik was uit mijn achterste aan het gierenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
De wind giert hier ook lekker om het huisUw ADH vitamine Worst
binnen staat de kachel op 10quote:Op maandag 23 juni 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
De wind giert hier ook lekker om het huis
haartjes nat, nog even op![]()
![]()
Hier nog steeds 20 graden, prima te doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
binnen staat de kachel op 10
haartjes nat, nog even op
Met nat haar in bed lijkt me niet geweldig idd![]()
![]()
Ik kwam meestal uit op dit soort circuits, dat is nog prima te doen op papierquote:Op maandag 23 juni 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja met de hand wordt lastig, vooral als je de buitenlagen na het etsen er op moet gaan persen.
Ik gebruik Altium op werk. Dure pleurissoftware.Maar thuis gewoon het gratis en open-source KiCad.
Voor de hobby ben ik ook nog niet verder gegaan dan twee lagen trouwens.kicad heb ik wel eens geprobeerd, want is er ook voor linux.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oke scratch de solid state tesla coil, we gaan voor Russische RF buizen en point to point bedrading. Get ready for a major remodel, fellas. We're back in hardware mode.🐙![]()
Doe de ramen wel weer dicht...quote:Op maandag 23 juni 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was uit mijn achterste aan het gieren![]()
is het liedje van Gerard Coxquote:Op maandag 23 juni 2025 20:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier nog steeds 20 graden, prima te doen.
Met nat haar in bed lijkt me niet geweldig idd
toen was geluk heel gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Nog plannen vanavond?Don't follow me. I am lost too
Met buizen kun je een behoorlijke coil met veel vermogen bouwenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke scratch de solid state tesla coil, we gaan voor Russische RF buizen en point to point bedrading. Get ready for a major remodel, fellas. We're back in hardware mode.En ja, ekte bazen gebruiken point to point
![]()
![]()
67% van de mensen vindt dat een taboe onderwerpquote:Op maandag 23 juni 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was uit mijn achterste aan het gieren![]()
![]()
Heeft @MizzezAmy alweer afgezegdquote:Op maandag 23 juni 2025 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had plannen, maar gaat niet door helaas![]()
![]()
Dan moet je je folie maar weer inpakkenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, mevrouw hier thuis had er geen zin in.![]()
![]()
dan maakt ze maar zin, toch?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, mevrouw hier thuis had er geen zin in.![]()
Uhu, inpakkenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je je folie maar weer inpakken![]()
Maar had nog niet klaarliggen en het ligt toch standaard in een kast in de slaapkamer dus dichtbij.![]()
Had jij niet stiekem liever een andere wetenschappelijke discipline beoefend?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
67% van de mensen vindt dat een taboe onderwerp
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kwam meestal uit op dit soort circuits, dat is nog prima te doen op papierkicad heb ik wel eens geprobeerd, want is er ook voor linux.
Ik heb nog wel foto's van m'n eerste vierlaags projectje op werk. Haal het wel zo weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DeZwabber op 23-06-2025 20:42:16 ]🐙![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Oh he, dat is de tweede keer in twee dagen dat ik die kaart voorbij zie komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]🐙![]()
Ik was uitgeloot voor de studie poepkundequote:Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had jij niet stiekem liever een andere wetenschappelijke discipline beoefend?![]()
![]()
Ik gok dat die in diverse topics op FOK! wordt gepostquote:Op maandag 23 juni 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he, dat is de tweede keer in twee dagen dat ik die kaart voorbij zie komen.![]()
![]()
Wel erg stoer. Bij jou is het dus werk, bij mij was het een hobby van een blauwe maandag in Twente (electrotechniek)quote:Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog wel foto's van m'n eerste vierlaags projectje op werk. Haal het wel zo weer weg.![]()
Mild teleurstellend in welke populariteitsrange het scatterplot van mijn interesses zit.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat die in diverse topics op FOK! wordt gepost🐙![]()
Maar 10% van de mensen die iets met nonnen doen. Teleurstellendquote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mild teleurstellend in welke populariteitsrange het scatterplot van mijn interesses zit.![]()
![]()
Dat van mij zal wel onder 'mild bondage' vallen denk ik, zie het niet specifiek genoemd. Of ik ben half blind en kijk erover heen, dat kan ook nog...quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mild teleurstellend in welke populariteitsrange het scatterplot van mijn interesses zit.![]()
Beetje laat of niet?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk, ik moet nog iets afmaken voor werk![]()
Ja, het is niet altijd dit. Het is iedere paar weken iets compleet anders. Maar zo heb ik het graag.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel erg stoer. Bij jou is het dus werk, bij mij was het een hobby van een blauwe maandag in Twente (electrotechniek)🐙![]()
Interessant plaatje.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Romance is meer taboe dan missionaris?
Eindelijk eens interessante gesprekken hier. Lekker technisch.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk, ik moet nog iets afmaken voor werk
kree zou juichen.How can I make this topic about me?![]()
Ik vang je wel op dan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik ff rond draai ben ik al duizelig
Nee ik zie het ook niet. Maar denk wel dat je met mummificatie in medium terrein zit hoor. Ik gok dat ze bij mild bondage doelen op een plastic setje fluffy handboeien of een ceintuur om je polsen met een blinddoekje of zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat van mij zal wel onder 'mild bondage' vallen denk ik, zie het niet specifiek genoemd. Of ik ben half blind en kijk erover heen, dat kan ook nog...🐙![]()
Ja dit kaartte ik ook al aan in de ksc gister.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Interessant plaatje.
Romance is meer taboe dan missionaris?knuffelen meer taboe dan doggystyle.
🐙![]()
Oh ja ik ben niet zo actief in de kscquote:Op maandag 23 juni 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit kaartte ik ook al aan in de ksc gister.knuffelen meer taboe dan doggystyle.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: