SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Jij en stilquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij mag dat. Ik TR mezelf ook wel eens.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
TR op gezet voor geklaag over topic kaap
How can I make this topic about me?![]()
Aanpakken die vogeltquote:Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij mag dat. Ik TR mezelf ook wel eens.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij mag dat. Ik TR mezelf ook wel eens.![]()
Ik heb wel eens per ongeluk TR's gezet toen ik net begon te posten in BB. Ipv een quote een TR.Smile, it's free therapy.![]()
mods vast blij met je hahahahaquote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens per ongeluk TR's gezet toen ik net begon te posten in BB. Ipv een quote een TR.Do what you love, love what you do!![]()
De knopjes zitten ook naast elkaar. Een foutje is zo gemaakt, zeker mobiel.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens per ongeluk TR's gezet toen ik net begon te posten in BB. Ipv een quote een TR.How can I make this topic about me?![]()
Vraag Kree maarquote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb liever dat je m'n tuin aanpakt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik klik er ook wel eens op zeker mobiel, maar dan zie ik het wel en klik ik het weer weg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mobiel zag ik geen verschil. Of ik lette niet goed op.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar het venster is toch anders als je een tr zetHow can I make this topic about me?![]()
hmmms schuldig aan. of in een ander topic typen enzo en post drukken terwijl het niet daar v oor bedoeld was.quote:Do what you love, love what you do!![]()
klopt maar ik klikte wat snelquote:Op maandag 23 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar het venster is toch anders als je een tr zetSmile, it's free therapy.![]()
Zal eens zo checken..quote:Op maandag 23 juni 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mobiel zag ik geen verschil. Of ik lette niet goed op.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee hoe een tr melding eruit zietquote:Op maandag 23 juni 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mij?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Ja maar dat moet je toch op iemand testen? Of klik je erop, en dan gelijk weer weg?quote:
Ik durf er niet meer op te klikken![]()
Oh zo, ja dan ben jij de proef persoon hahaquote:Op maandag 23 juni 2025 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je toch op iemand testen? Of klik je erop, en dan gelijk weer weg?
Ik durf er niet meer op te klikken![]()
Maar ik klik het wel weer weg hoor no panic
Ja, Trump komt morgen wel naar Den Haag (of hij is er nu al).quote:How can I make this topic about me?![]()
Omdat soort dingen kan ik alleen maar lachenquote:
Mensen klikkken op TR en denken dat ze aan het quoten zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En anders heb ik vakantie.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan ben jij de proef persoon hahaMaar ik klik het wel weer weg hoor no panic
geen idee er ware wel stuk of 3-4 van die hele grote wat is het C13 geland op Schipholquote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Trump komt morgen wel naar Den Haag (of hij is er nu al).
en blijkbaar is oude vliegveld hier op valkenburg ook weer ineens nieuwe basis.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik zag er filmpjes van op YouTube.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee er ware wel stuk of 3-4 van die hele grote wat is het C13 geland op Schiphol
en blijkbaar is oude vliegveld hier op valkenburg ook weer ineens nieuwe basis.How can I make this topic about me?![]()
Maar mobiel zie je het idd niet zo gauw, al komt er wel boven aan een blauwe melding inbeeld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja die streamers ,er van AMS .live doet goeie zakenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zag er filmpjes van op YouTube.
hahaha als trump is er niet en zo wel dan slaapt ie in noordwijk. huis ter duin.Do what you love, love what you do!![]()
sollicteer. je. bij. rumag.?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die stress,er vam AMS .live doet goeie zaken
hahaha ,aar deml trump is er niet en zo wel dan slaapt ie in noordwijk. huis ter duin.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O, die blauwe melding heb ik dan gemist, ik was druk bezig met edittenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
Maar mobiel zie je het idd niet zo gauw, al komt er wel boven aan een blauwe melding inbeeld
Ik denk dat hij gewoon in de Air Force One slaapt. Veiliger kan niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die streamers ,er van AMS .live doet goeie zaken
hahaha als trump is er niet en zo wel dan slaapt ie in noordwijk. huis ter duin.How can I make this topic about me?![]()
die zou dan toch op Schiphol moeten landen denk ?quote:Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon in de Air Force One slaapt. Veiliger kan niet.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: