SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is sowieso lastig om te lezen omdat de y-as (aantal mensen) logaritmisch is. Volgens dat plaatje doen 5 a 10% meer mensen aan blindfolding dan romance of cuddling. Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Interessant plaatje.
Romance is meer taboe dan missionaris?![]()
Vermoedelijk was degene die dat plaatje geknutseld heeft stoned of zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit kaartte ik ook al aan in de ksc gister.knuffelen meer taboe dan doggystyle.
![]()
Dat verwachtte ik ook niet hoor. Maar daar postte iemand die kaart gister en het was een van de eerste dingen die me opviel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo actief in de ksc
Dat en de logaritmische Y-as, wat het gebrek aan populariteit van een hoop leuke dingen een beetje maskeert.
🐙![]()
Heel gek is dat niet, het is ook de "koffie slow chat", en jij drinkt veel liever thee.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo actief in de ksc
#reden verzonnenHow can I make this topic about me?![]()
Wat leuk dat het jou ook opviel!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook niet hoor. Maar daar postte iemand die kaart gister en het was een van de eerste dingen die me opviel.
Dat en de logaritmische Y-as, wat het gebrek aan populariteit van een hoop leuke dingen een beetje maskeert.
Maar wel weer een leerzaam plaatje
Bolk?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef kree het volgende:
zo dan ging weer hard dat topic. nog wat gemist ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jeej, je weet het nog!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel gek is dat niet, het is ook de "koffie slow chat", en jij drinkt veel liever thee.
#reden verzonnen
Ja koffie gvd!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
https://aella.substack.com/p/fetish-tabooness-and-popularity-v3quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoedelijk was degene die dat plaatje geknutseld heeft stoned of zo.
Er zit nog best wel wat werk in zo snel even spiekend te zien. Maar het blijft een internet survey. En als iedereen de vragen in dezelfde volgorde krijgt bijvoorbeeld kan dat ook invloed hebben. Stel je krijgt cuddling als eerste en je zet je waarde ergens laag maar niet op nul en 20 vragen verder na wat exotische shit krijg je missionary of doggystyle, dan rate je dat misschien ineens lager. Geen idee of daarvoor gecontroleerd is.🐙![]()
Ik heb er 2 of 3.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zitten enog best een hoop theedrinkers stiekem.How can I make this topic about me?![]()
Ze zitten op zolderquote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Smile, it's free therapy.![]()
oooo zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je 'hebt' 2 of 3 theedrinkers schreef je net zelf
Zover dacht ik niet door.
How can I make this topic about me?![]()
quote:
Nee nee, dat niet. Ik heb geen kelder. Dus ook geen theedrinkers in de kelder.How can I make this topic about me?![]()
Maar ik heb wel thee in huis.
En niet eens over de houdbaarheidsdatum
How can I make this topic about me?![]()
Dus toch de zolderquote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet. Ik heb geen kelder. Dus ook geen theedrinkers in de kelder.![]()
Ik ga met hontie wandelen
Dus ik kan gasten zo een mok van dat spul voorzetten, geen probleem.How can I make this topic about me?![]()
geloof dat ik gemberthee heb maar niet voor gastenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus ik kan gasten zo een mok van dat spul voorzetten, geen probleem.
Ik heb groene thee en ook van die fruitsmaken.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof dat ik gemberthee heb maar niet voor gastenHow can I make this topic about me?![]()
KnufknufDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Mag idd hopen dat de vragen random waren en dan nog valt het maar te betwijfelen of het allemaal naar waarheid is ingevuld, al dan niet onbewust. Wel bijzonder in ieder gevalquote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://aella.substack.com/p/fetish-tabooness-and-popularity-v3
Er zit nog best wel wat werk in zo snel even spiekend te zien. Maar het blijft een internet survey. En als iedereen de vragen in dezelfde volgorde krijgt bijvoorbeeld kan dat ook invloed hebben. Stel je krijgt cuddling als eerste en je zet je waarde ergens laag maar niet op nul en 20 vragen verder na wat exotische shit krijg je missionary of doggystyle, dan rate je dat misschien ineens lager. Geen idee of daarvoor gecontroleerd is.![]()
![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En er is sprake van een zekere zelfselectie natuurlijk. De mensen die into bondage en sensory deprivation zijn konden de test niet invullen, of zagen hem niet voorbij komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag idd hopen dat de vragen random waren en dan nog valt het maar te betwijfelen of het allemaal naar waarheid is ingevuld, al dan niet onbewust. Wel bijzonder in ieder geval🐙![]()
Winters daarquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Waar kijk je dat? En is dat het nieuwste seizoen ?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
Ik ga op bed. Nog wat Masterchef Australië kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zit een luchtje aan idd. Imo niets mis met knuffelenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is sprake van een zekere zelfselectie natuurlijk. De mensen die into bondage en sensory deprivation zijn konden de test niet invullen, of zagen hem niet voorbij komen.![]()
![]()
Kijken oude seizoen nogmaals, hebben het tijd geleden opgenomen en reclame is gelukkig door te spoelen bij opnames.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? En is dat het nieuwste seizoen ?
Seizoen 8![]()
Ah ok.. ik wacht op het nieuwste seizoen wat net 5 uit zendtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijken oude seizoen nogmaals, hebben het tijd geleden opgenomen en reclame is gelukkig door te spoelen bij opnames.
Seizoen 8"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Knuffelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zit een luchtje aan idd. Imo niets mis met knuffelen
Ik doe het te weinig.
🐙![]()
Wij ook, daarom dit als troost terwijl we wachtenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. ik wacht op het nieuwste seizoen wat net 5 uit zendt![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1316 / +18 / +22 / 3260 / 3890
2. loveislikeakiss / 887 / +23 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 822 / +133 / +35 / 2669 / 3129
4. RedShoe / 770 / +6 / +6 / 3100 / 3439
5. StevenHyde / 639 / +21 / +2 / 511 / 634
6. Fogel / 638 / +0 / +6 / 468 / 594
7. mario390 / 613 / +10 / +51 / 1248 / 1652
8. devzero / 333 / +39 / +19 / 711 / 889
9. greysbones / 319 / +15 / +44 / 1671 / 1828
10. hemarookworst / 274 / +15 / +14 / 615 / 812
11. maily / 271 / +28 / +5 / 1214 / 1395
12. Pinnenmutske / 233 / +35 / +9 / 496 / 651
13. drakin / 224 / +12 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. Dr.Mikey / 175 / +28 / +19 / 156 / 229
16. ieniminimuis / 171 / +0 / +0 / 540 / 634
17. marc0871 / 171 / +23 / +0 / 424 / 534
18. Bally-b / 166 / +1 / +0 / 335 / 383
19. Shii / 163 / +11 / +0 / 353 / 463
20. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik vind dat een beetje kinky! Zat "kookprogramma's" in die grafiek?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
Ik ga op bed. Nog wat Masterchef Australië kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast![]()
Geen idee, niet op geletquote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinky! Zat "kookprogramma's" in die grafiek?![]()
![]()
Geduldig wachten maar,zal wel ergens in september zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij ook, daarom dit als troost terwijl we wachten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BlokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Blokkie!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Groenten met vis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Riep je mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
M.bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef kree het volgende:
zo dan ging weer hard dat topic. nog wat gemist ?![]()
![]()
MB.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was een lovelyBolk 😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kwam er zo maar tussen doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tis wat hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel!!quote:
Hebben met het gezin en fijn nachtje weg gehad als verrassing voor haar. En vanavond kwam er familie eten.
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou kijk eens aan!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
[ afbeelding ]
Hebben met het gezin en fijn nachtje weg gehad als verrassing voor haar. En vanavond kwam er familie eten.
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo
Toch nog verjaardag gevierd EN stappen gezet!!![]()
![]()
![]()
Klinkt positief, fijnquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo
Gefeliciteerd. Lekker even er tussen uit geweest. Fijn hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
[ afbeelding ]
Wordt een moeilijke dag morgen Steven. Maar het zet wel een punt achter het feit dat ze niet wil.
Wens jullie heel veel kracht en sterkte
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou verboden moeten worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proficiat met mevrouw waterfietsquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo![]()
![]()
![]()
Heel fijn dat er plek is in een hospice. Hoop dat er snel wat meer rust komt voor jullie.Smile, it's free therapy.![]()
Dank voor deze reminder, snel een lesje spaans doen voor de uil boos wordtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Ga wat nuttigs doen mensen, een nieuwe taal leren of zo!
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mevr waterfiets?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja denk een heel verantwoorde stapquote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan!
Toch nog verjaardag gevierd EN stappen gezet!!![]()
Mijn vader kan daar ook altijd slapen en mee eten. Hoop dat als ze het morgen zien dat ze denken hier hebben we een plek waar we goed samen kunnen zijn maar omstandighedenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gefeliciteerd met Mvr Hydequote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo![]()
Fijn dat ze daar toch nog snel er heen kan.. hopelijk voelt ze zich er toch snel thuis
En heb jij weer wat meer rust
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:ik noem hem stevenwaterfiets
dan heet zijn vrouw bij mij mevrouw waterfiets![]()
al is zij er niet zo van
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoals je er op tijd mee begint kan mini dat ook nog wel onder de knie krijgenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Je moet het maar net weten 🤣quote:Op maandag 23 juni 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik noem hem stevenwaterfiets
dan heet zijn vrouw bij mij mevrouw waterfiets![]()
al is zij er niet zo vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: