SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is sowieso lastig om te lezen omdat de y-as (aantal mensen) logaritmisch is. Volgens dat plaatje doen 5 a 10% meer mensen aan blindfolding dan romance of cuddling. Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Interessant plaatje.
Romance is meer taboe dan missionaris?![]()
Vermoedelijk was degene die dat plaatje geknutseld heeft stoned of zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit kaartte ik ook al aan in de ksc gister.knuffelen meer taboe dan doggystyle.
![]()
Dat verwachtte ik ook niet hoor. Maar daar postte iemand die kaart gister en het was een van de eerste dingen die me opviel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo actief in de ksc
Dat en de logaritmische Y-as, wat het gebrek aan populariteit van een hoop leuke dingen een beetje maskeert.
🐙![]()
Heel gek is dat niet, het is ook de "koffie slow chat", en jij drinkt veel liever thee.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo actief in de ksc
#reden verzonnenHow can I make this topic about me?![]()
Wat leuk dat het jou ook opviel!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook niet hoor. Maar daar postte iemand die kaart gister en het was een van de eerste dingen die me opviel.
Dat en de logaritmische Y-as, wat het gebrek aan populariteit van een hoop leuke dingen een beetje maskeert.
Maar wel weer een leerzaam plaatje
Bolk?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef kree het volgende:
zo dan ging weer hard dat topic. nog wat gemist ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jeej, je weet het nog!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel gek is dat niet, het is ook de "koffie slow chat", en jij drinkt veel liever thee.
#reden verzonnen
Ja koffie gvd!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
https://aella.substack.com/p/fetish-tabooness-and-popularity-v3quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoedelijk was degene die dat plaatje geknutseld heeft stoned of zo.
Er zit nog best wel wat werk in zo snel even spiekend te zien. Maar het blijft een internet survey. En als iedereen de vragen in dezelfde volgorde krijgt bijvoorbeeld kan dat ook invloed hebben. Stel je krijgt cuddling als eerste en je zet je waarde ergens laag maar niet op nul en 20 vragen verder na wat exotische shit krijg je missionary of doggystyle, dan rate je dat misschien ineens lager. Geen idee of daarvoor gecontroleerd is.🐙![]()
Ik heb er 2 of 3.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zitten enog best een hoop theedrinkers stiekem.How can I make this topic about me?![]()
Ze zitten op zolderquote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Smile, it's free therapy.![]()
oooo zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je 'hebt' 2 of 3 theedrinkers schreef je net zelf
Zover dacht ik niet door.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: