Zit een luchtje aan idd. Imo niets mis met knuffelenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is sprake van een zekere zelfselectie natuurlijk. De mensen die into bondage en sensory deprivation zijn konden de test niet invullen, of zagen hem niet voorbij komen.
Kijken oude seizoen nogmaals, hebben het tijd geleden opgenomen en reclame is gelukkig door te spoelen bij opnames.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar kijk je dat? En is dat het nieuwste seizoen ?
Ah ok.. ik wacht op het nieuwste seizoen wat net 5 uit zendtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijken oude seizoen nogmaals, hebben het tijd geleden opgenomen en reclame is gelukkig door te spoelen bij opnames.
Seizoen 8
Knuffelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zit een luchtje aan idd. Imo niets mis met knuffelen
Wij ook, daarom dit als troost terwijl we wachtenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. ik wacht op het nieuwste seizoen wat net 5 uit zendt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik vind dat een beetje kinky! Zat "kookprogramma's" in die grafiek?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
Ik ga op bed. Nog wat Masterchef Australië kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast
Geen idee, niet op geletquote:Op maandag 23 juni 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinky! Zat "kookprogramma's" in die grafiek?
Geduldig wachten maar,zal wel ergens in september zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij ook, daarom dit als troost terwijl we wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groenten met vis.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Riep je mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef kree het volgende:
zo dan ging weer hard dat topic. nog wat gemist ?
Dankjewel!!quote:
Nou kijk eens aan!quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
[ afbeelding ]
Hebben met het gezin en fijn nachtje weg gehad als verrassing voor haar. En vanavond kwam er familie eten.
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo
Klinkt positief, fijnquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Hebben met het gezin en fijn nachtje weg gehad als verrassing voor haar. En vanavond kwam er familie eten.
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder dat er een plek is vanaf morgen in een hospice. Morgenochtend met haar mee erheen en haar kamer inrichten met foto's enzo
Gefeliciteerd. Lekker even er tussen uit geweest. Fijn hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
[ afbeelding ]
Het zou verboden moeten worden.quote:
Proficiat met mevrouw waterfietsquote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
Dank voor deze reminder, snel een lesje spaans doen voor de uil boos wordtquote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Ga wat nuttigs doen mensen, een nieuwe taal leren of zo!
Bekijk deze YouTube-video
Ja denk een heel verantwoorde stapquote:Op maandag 23 juni 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan!
Toch nog verjaardag gevierd EN stappen gezet!!![]()
Gefeliciteerd met Mvr Hydequote:Op maandag 23 juni 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel!!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
als je er op tijd mee begint kan mini dat ook nog wel onder de knie krijgenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Je moet het maar net weten 🤣quote:Op maandag 23 juni 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik noem hem stevenwaterfiets
dan heet zijn vrouw bij mij mevrouw waterfiets![]()
al is zij er niet zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |