Dus toch de zolderquote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet. Ik heb geen kelder. Dus ook geen theedrinkers in de kelder.
geloof dat ik gemberthee heb maar niet voor gastenquote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus ik kan gasten zo een mok van dat spul voorzetten, geen probleem.
Ik heb groene thee en ook van die fruitsmaken.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof dat ik gemberthee heb maar niet voor gasten
Mag idd hopen dat de vragen random waren en dan nog valt het maar te betwijfelen of het allemaal naar waarheid is ingevuld, al dan niet onbewust. Wel bijzonder in ieder gevalquote:Op maandag 23 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://aella.substack.com/p/fetish-tabooness-and-popularity-v3
Er zit nog best wel wat werk in zo snel even spiekend te zien. Maar het blijft een internet survey. En als iedereen de vragen in dezelfde volgorde krijgt bijvoorbeeld kan dat ook invloed hebben. Stel je krijgt cuddling als eerste en je zet je waarde ergens laag maar niet op nul en 20 vragen verder na wat exotische shit krijg je missionary of doggystyle, dan rate je dat misschien ineens lager. Geen idee of daarvoor gecontroleerd is.
En er is sprake van een zekere zelfselectie natuurlijk. De mensen die into bondage en sensory deprivation zijn konden de test niet invullen, of zagen hem niet voorbij komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag idd hopen dat de vragen random waren en dan nog valt het maar te betwijfelen of het allemaal naar waarheid is ingevuld, al dan niet onbewust. Wel bijzonder in ieder geval
Winters daarquote:
Waar kijk je dat? En is dat het nieuwste seizoen ?quote:Op maandag 23 juni 2025 21:21 schreef bondage het volgende:
Ik ga op bed. Nog wat Masterchef Australië kijken en dan slapen![]()
Trusten alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |