Alsof de duvel ermee speelt he.. Ik krijg net een persbericht van Leen Bakker binnen over een onderzoek naar woonwensen met betrekking tot buitenruimtequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een van de gelukkige die snel een huis krijgt
DIe leenbakker alles om zijn buitenspullen te kunnen verkopen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsof de duvel ermee speelt he.. Ik krijg net een persbericht van Leen Bakker binnen over een onderzoek naar woonwensen met betrekking tot buitenruimte
https://www.leenbakker.nl(...)-in-hun-buitenruimte
Ja het is ook geen artikel dat ik zo maar zou plaatsten, er zijn tientallen van dit soort onderzoeken die eigenlijk een verkapte reclame zijn. Maar ik vond het nu wel grappig omdat we het er net over hadden hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe leenbakker alles om zijn buitenspullen te kunnen verkopen natuurlijk
Ja ik ben ook andere dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
De man van weinig woorden ben je geworden GG
Zoals verse koffie gvd maken?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben ook andere dingen aan het doen.
quote:
Ja soms is toeval leukquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is ook geen artikel dat ik zo maar zou plaatsten, er zijn tientallen van dit soort onderzoeken die eigenlijk een verkapte reclame zijn. Maar ik vond het nu wel grappig omdat we het er net over hadden hier.
Druk met koffie zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben ook andere dingen aan het doen.
Dat is de natuur. Een KUTHAAN in een dichtbevolkte woonwijk is niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms is toeval leuk
Maar weet wel als je in de natuur woont je ook veel geluiden hebt en niet alleen van een kudt haan
Hier roepen de ekster en de roeken al vroeg en de kudde ganzen die overvliegen maken een hels kabaal, de pauw aan de overkant niet uit te vlakken. Het roepen van de uilen Rustig is het allerminst
Dat niet, maar dat is wel een idee.quote:
Ik heb hier altijd fluitende vogels, voor de rest is het hier stil.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms is toeval leuk
Maar weet wel als je in de natuur woont je ook veel geluiden hebt en niet alleen van een kudt haan
Hier roepen de ekster en de roeken al vroeg en de kudde ganzen die overvliegen maken een hels kabaal, de pauw aan de overkant niet uit te vlakken. Het roepen van de uilen Rustig is het allerminst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het lawaai blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is de natuur. Een KUTHAAN in een dichtbevolkte woonwijk is niet natuurlijk
Dat tjilpen van de vogels hoor ik hier ook een hele dag, vooral als ik de ramen openheb. Wat mooi is als je naar buiten gaat alles de heg in vlieg en wat je dan hoort is leuk. Al die schetterende vogels in de heg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd fluitende vogels, voor de rest is het hier stil.
5dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is toch nog steeds niet de beslotenheid van een stacaravan aan de rand van een bos, in de bergen waarbij je zo van je terras het bos instapt en je om de hoek een watervalletje hebt zitten zonder een mensen tegen te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lawaai blijft hetzelfde
Ik woon ook in een wijk. Maar dicht bij de natuur en een hertenkampje
Is niks mis meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds niet de beslotenheid van een stacaravan aan de rand van een bos, in de bergen waarbij je zo van je terras het bos instapt en je om de hoek een watervalletje hebt zitten zonder een mensen tegen te komen.
En zoiets zou mijn ideale plek zijn denk ik. Maar ja, een mens moet iets te dromen houden he?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5de
Er wordt aan gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Soms is er een territoriumconflict en dan wordt er gigantisch gekwetterd en getjilpt en zelfs flink met de vleugels geklapperd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat tjilpen van de vogels hoor ik hier ook een hele dag, vooral als ik de ramen openheb. Wat mooi is als je naar buiten gaat alles de heg in vlieg en wat je dan hoort is leuk. Al die schetterende vogels in de heg.
Ja ieder mens heeft zijn of haar dromen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds niet de beslotenheid van een stacaravan aan de rand van een bos, in de bergen waarbij je zo van je terras het bos instapt en je om de hoek een watervalletje hebt zitten zonder een mensen tegen te komen.
En zoiets zou mijn ideale plek zijn denk ik. Maar ja, een mens moet iets te dromen houden he?
he #trutquote:
Maar volgens mij heb je nog nooit zo hoog gestaanquote:
Hey Sp3c toch weer hierquote:
Ik heb een keer op 1 gestaan. Maar dat was een uurtje, op de 1e van de maand vlak na 12 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je nog nooit zo hoog gestaan
Ja mooi he, ook vechten om een stukje brood zelfs tussen een eekhoorn en ekstersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms is er een territoriumconflict en dan wordt er gigantisch gekwetterd en getjilpt en zelfs flink met de vleugels geklapperd.
ja ik heb het er niet meer overquote:
Nou ja beter een uurtje dan n iets moet je maar denkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer op 1 gestaan. Maar dat was een uurtje, op de 1e van de maand vlak na 12 uur.
quote:
quote:
Ik moet zo vaak op mijn handen zitten....quote:
We zullen het wel mee gaan maken. Dromen blijft een fijn iets, zolang het maar geen nacht of dagmerries wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder mens heeft zijn of haar dromen.
En permanent wonen op zo plaats zal denk ik altijd een droom blijven
Voor deze keer vergeef ik je het gebruik van mijn heilige titel, gewoon omdat die bjjnaam me gelukkig maaktquote:
ik mag dat wel, wij kennen elkaar al zo langquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zullen het wel mee gaan maken. Dromen blijft een fijn iets, zolang het maar geen nacht of dagmerries worden
[..]
Voor deze keer vergeef ik je het gebruik van mijn heilige titel, gewoon omdat die bjjnaam me gelukkig maakt
Ik was één keer heel dicht bij je in de buurt, nog niet zo gek lang geleden, maar toen reageerde je niet op mijn dm of mentionquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:46 schreef sp3c het volgende:
gek dat we elkaar nog nooit tegen zijn gekomen op meets enzo
lolquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was één keer heel dicht bij je in de buurt, nog niet zo gek lang geleden, maar toen reageerde je niet op mijn dm of mention
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |