Ik was toen volgens mij onderweg naar de Bolkstraat, met een bezoekje aan tot zover op de begraafplaats.quote:
Las gisteren een stuk dat nachtmerries dodelijker zijn dan roken en overgewicht, dus hou het maar bij gewoon dromen inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zullen het wel mee gaan maken. Dromen blijft een fijn iets, zolang het maar geen nacht of dagmerries worden
[..]
Voor deze keer vergeef ik je het gebruik van mijn heilige titel, gewoon omdat die bjjnaam me gelukkig maakt
bolkstraat!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was toen volgens mij onderweg naar de Bolkstraat, met een bezoekje aan tot zover op de begraafplaats.
Dan blijf ik liever roken inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren een stuk dat nachtmerries dodelijker zijn dan roken en overgewicht, dus hou het maar bij gewoon dromen inderdaad
Volgens mij staat die al ergens op FOK!< gemaakt door DJMO dacht ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
bolkstraat!
daar ga ik een foto van maken als het seizoen weer begint, dat moet nu
Ja nachtmerries hebben is drie keer dodelijker dan roken en overgewichtquote:
Nachtmerrie verhoogt kans op vroegtijdig overlijdenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
bolkstraat!
daar ga ik een foto van maken als het seizoen weer begint, dat moet nu
juli?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was op 7 juli 2023. Je kunt vast wel terugzien of je toen op de jaap edenbaan bent geweest
Correct, zie m'n vorige postquote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij staat die al ergens op FOK!< gemaakt door DJMO dacht ik
Stuur linkje naar tel3vaag effe op WhatsApp als je wil dan. Ik heb volledige toegang dus kan het dan gewoon lezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nachtmerrie verhoogt kans op vroegtijdig overlijden
De bevindingen van Otaiku en zijn team laten zien dat vaak een nachtmerrie hebben je biologische klok versnelt. Gevolg dáár weer van is dat je kans op vroegtijdig overlijden stijgt. De wetenschappers analyseerden gegevens van 183.000 volwassenen (26-86 jaar) en bijna 2500 kinderen tussen de 8 en 10 jaar. Het registreren besloeg een periode van negentien jaar.
In Londen concludeerden de onderzoekers dat volwassenen die wekelijks een nachtmerrie hebben, drie keer zoveel kans hebben om voor hun 70ste te overlijden dan mensen die veel rustiger in dromenland liggen. „Nachtmerries zijn een sterke voorspeller van vroegtijdig overlijden”, zegt Otaiku tegen Independent UK
https://www.metronieuws.n(...)n-overgewicht-roken/
Staat ook een stuk in de telegraaf maar mag ik hier niet posten omdat het achter de betaalmuur staat
Een ontleedkundigequote:Op dinsdag 24 juni 2025 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was op 7 juli 2023. Je kunt vast wel terugzien of je toen op de jaap edenbaan bent geweest
Dacht ook dat jij het niet zo lang had, maar de laatste foto van jou was al een tijdje geleden had ondertussen lang kunnen zijnquote:
Het is wel al iets over mijn schoudersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ook dat jij het niet zo lang had, maar de laatste foto van jou was al een tijdje geleden had ondertussen lang kunnen zijn
ik ga altijd naar de kapper als het tot mijn schouders komtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ook dat jij het niet zo lang had, maar de laatste foto van jou was al een tijdje geleden had ondertussen lang kunnen zijn
Niet kort en pittig dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel al iets over mijn schouders
Iets langer dan toen op de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel al iets over mijn schouders
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:10 schreef sp3c het volgende:
wat een ding is want toen ik mijn id kaart liet maken was het echt wel op zijn langst en dan krijg je wel eens wtflol van de douane als het kort is
Ik niet het hangt er ver overquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga altijd naar de kapper als het tot mijn schouders komt
picsquote:
Of andersomquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat isi hetzelfde als een baard hebben en zonder baard op de foto staan.
ja maar is hetzelfde gezicht, denk het gewoon wegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat isi hetzelfde als een baard hebben en zonder baard op de foto staan.
Heeft hier vaak genoeg gestaanquote:
Yes, laat het groeien alleen gaat het niet zo snelquote:
niet gezien of niet gekliktquote:
Zal zo plaatsen zit even buiten met mobiel staat op mijn laptopquote:
Het lukt mij niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, laat het groeien alleen gaat het niet zo snel
heb je geen last van het weer?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal zo plaatsen zit even buiten met mobiel staat op mijn laptop
Jazeker wel. Maar hier is het nu lekker koel klein briesje. Even buiten. Komen straks weer flinke hete dagen aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |