Dat snap ik. Ik ben een keer achter op gegaan in een korte broek en blote armenquote:
Gelukkig ben je nu wijzerquote:Op zondag 22 juni 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik ben een keer achter op gegaan in een korte broek en blote armen
Was gelijk genezen door al die insecten die als een steen tegen je aan kletteren
En ja ik weet dat het onverantwoordelijk was, maar goed ik was 16 en dacht doe ik wel even
Ja, dat zeker. Maar ik ben nu zo wijs dat ik ook niet meer achter op gaquote:
Ohwquote:Op zondag 22 juni 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar ik ben nu zo wijs dat ik ook niet meer achter op ga
De laatste rit, van Zutphen naar Enschede moest ik er af getild worden Mijn rug pppffffquote:
Verstandig welquote:Op zondag 22 juni 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste rit, van Zutphen naar Enschede moest ik er af getild worden Mijn rug pppffff
En dan moet je ook nog terug. Heb mijzelf toen beloofd dit mijn rug niet meer aan te doen
Ja, ik kon er echt niet meer af komen, eenmaal terug thuis ook niet.quote:
Dat is wel heftig jaquote:Op zondag 22 juni 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kon er echt niet meer af komen, eenmaal terug thuis ook niet.
Ja heb gewoon een kudt rug niets aan te doen.quote:
Ja, Muse was vanavond. Was goede showquote:Op zondag 22 juni 2025 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja lekker met een windje erbij.Is Muse vanavond?
* devzero is jaloersquote:Op maandag 23 juni 2025 02:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Muse was vanavond. Was goede show
Geloof 7e keer dat ik ze live gezien heb en ze speelden voor het eerst Unintended, ik vind dat zo'n mooi nummer
Starlight ook mooiquote:Op maandag 23 juni 2025 02:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Muse was vanavond. Was goede show
Geloof 7e keer dat ik ze live gezien heb en ze speelden voor het eerst Unintended, ik vind dat zo'n mooi nummer
Morguh Bbquote:
Toevallig, die reed hier ook net voorbij. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 23 juni 2025 05:45 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme, wakker gemaakt door brandweer sirene voor paar straatjes verderop
Dat klinkt zo hard als buiten alles nog stil isquote:Op maandag 23 juni 2025 05:45 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme, wakker gemaakt door brandweer sirene voor paar straatjes verderop
Hoe is het met UN, tijdje niet gezienquote:Op maandag 23 juni 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toevallig, die reed hier ook net voorbij. Komt wel dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |