Kan je mooi snel doorsparen voor je motor Stigquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi snel doorsparen voor je motor Stig
En je kan er op je gemak mee in de tuin gaan zitten. Ik denk alleen dat buren dan wel komen gluren om te kijken wat je aan het doen bentquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja
Wijsheid komt met de jaren
We hebben net nieuwe buren dus ik ga dat niet buiten doenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je kan er op je gemak mee in de tuin gaan zitten. Ik denk alleen dat buren dan wel komen gluren om te kijken wat je aan het doen bent
Onderuit gezakt, met een glaasje bier in de handenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben net nieuwe buren dus ik ga dat niet buiten doen
Ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onderuit gezakt, met een glaasje bier in de handen
Verstandig, ik ook niet.quote:
Klopt. Vanaf woensdag zullen jullie het 2.5 week zonder mij moeten lapen. Niet dat iemand her daar slechter om zal lapenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij volgende week ook te laap toch?
goed dat je het even laap wetenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf woensdag zullen jullie het 2.5 week zonder mij moeten lapen. Niet dat iemand her daar slechter om zal lapen
Een dag niet gelaapt is een dag niet ehm ......quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Ik laap mijn hand daar niet voor om
Geloept?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Een dag niet gelaapt is een dag niet ehm ......
Morguh Stigquote:
Dotje mopskequote:
Hey lieffie, hou je het nog een beetje vol met dit weer in je hete pak en helmquote:
Ja hoor, gaat primaquote:Op zondag 22 juni 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie, hou je het nog een beetje vol met dit weer in je hete pak en helm
Ja hoor, gewoon rustig binnen zitten, in huis was het nog redelijk te doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima
Hou jij het vol?
Ja heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon rustig binnen zitten, in huis was het nog redelijk te doen.
Vandaag afwachten want vannacht niet zo koel geweest
Maar dan slinger ik de ventilator wel aan.
Morgen is het erge hitte al weer over dus moet te doen zijn
Neem je dan een route zonder verkeerslichtenquote:Op zondag 22 juni 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Dadelijk even toeren
Ja, daar let ik wel opquote:Op zondag 22 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je dan een route zonder verkeerslichtenStil staan met zo pak pal in de zon vond ik altijd vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |