Durf ik te googelen?quote:
ik dacht dat je was gaan slapen na de lapoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was wel geschokt door het rode balkje toen ik eindelijk een TT bedacht had
Hmm dit is raarquote:Laap
v. zekere zoetachtige, witte stof., die zich op de bladen van een struikgewas in Nieuw-Holland ontwikkelt en door de inlanders als spijze gebruikt wordt.
Nieuw woordenboek der Nederlandsche taal
2 minuten Koen! Kon je geen 2 minuten geduld hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat je was gaan slapen na de lapo
Waar ligt Nieuw-Holland?quote:
Nieuw-Holland is de historische naam voor het continent Australië dat door Nederlanders in kaart is gebracht.quote:
Oh, nou, daar is laap. Dus als ik te laap ben, ben ik nu in Australiëquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nieuw-Holland is de historische naam voor het continent Australië dat door Nederlanders in kaart is gebracht.
ik wil ook te laap zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, nou, daar is laap. Dus als ik te laap ben, ben ik nu in Australië
Samen te laapquote:
Die slaapt nog. We hebben immers vakantiequote:
Ik heb ook vakantie en ik ben ook al op!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die slaapt nog. We hebben immers vakantie
5 uur vind ik toch wel te vroeg hoor, maar ja. Als ik niet meer kan slapen, kan ik beter gaan puzzelen oid.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon lekker vroeg opstaan.
Dan heb je nog wat aan je dag.
Ja, of even stofzuigen. De huishoudelijke karweitjes gaan gewoon door natuurlijk, vakantie of niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
5 uur vind ik toch wel te vroeg hoor, maar ja. Als ik niet meer kan slapen, kan ik beter gaan puzzelen oid.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas geniet met volle teugen van zijn eerste bak koffie.
Wil je ook, DJMO?
* gebrokenglas schenkt ook een lekker kopje koffie in voor DJMO
[ afbeelding ]
Neuh, radio en een hersenbreker vind ik voldoende om rustig wakker te worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of even stofzuigen. De huishoudelijke karweitjes gaan gewoon door natuurlijk, vakantie of niet.
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Bijna weekend nog leuke plannen?quote:
Een lekker rustig weekend. Had een housewarming gepland voor de collega's maar kreeg teveel afmeldingen. Dus die gaat over de zomervakantie heen. Misschien in de ochtend even met de motor weg voor het te heet wordt.quote:
Dan mag je wel heel vroeg op pad gaan, het wordt knap warm het weekend.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een lekker rustig weekend. Had een housewarming gepland voor de collega's maar kreeg teveel afmeldingen. Dus die gaat over de zomervakantie heen. Misschien in de ochtend even met de motor weg voor het te heet wordt.
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je wel heel vroeg op pad gaan, het wordt knap warm het weekend.
Las dat het asvalt 50 graden word.
Ik ga lekker rustig onderr de ventilator blijven het weekend.
Mijn longen houden niet zo van dat hete weer.Moet je niet gaan bellen, ben je net zo'n hijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het verdiend zo lekker om te hijgen aan de telefoonquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je niet gaan bellen, ben je net zo'n hijger
*noteertquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verdiend zo lekker om te hijgen aan de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |