ik denk fwb vriendin is nog het handigste. maargoed. ben er ook nog niet uit eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
Fwb had ik voorgesteld.
En vrijgezel blijven stond ook hoog in je poll.
Dus wat nou geen fb
Misschien moet jij eerst zelf maar eens bedenken wat jij wil: alleen maar af en toe sex, een langdurige relatie, iemand die naar je verhalen luistert. Zolang je dat niet weet, kunnen wij je geen advies geven.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. ik hoopte mss kreeg ik wat fb van jullie, maar ben er totaal nog niet uit dus.
maily doet aardig tegen je, misschien wil zij wel een koffie drinken met jequote:Op maandag 23 juni 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk fwb vriendin is nog het handigste. maargoed. ben er ook nog niet uit eigenlijk.
En Shii misschien ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
Misschien willen ze beiden niets met je als alleen maar een kopje koffie drinken. Je hoofd raakt volgens mij al op hol als een vrouw aardig tegen je doet.
quote:
maily is aardig. maar denk niet eigenlijk?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
maily doet aardig tegen je, misschien wil zij wel een koffie drinken met je
[..]
En Shii misschien ook wel
quote:Op maandag 23 juni 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
Misschien willen ze beiden niets met je als alleen maar een kopje koffie drinken. Je hoofd raakt volgens mij al op hol als een vrouw aardig tegen je doet.
bakje koffie is wel idee en kan. maar ben heel bang dat t mss dan te ver gaat enzo.quote:
Dan ben ik benieuwd wat je precies dacht dat de benefits in FwB zijn. Korting bij het Ikearestaurant?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:57 schreef kree het volgende:
ik dacht nog niet eens aan sex enzo. hahaha. hmmm zou wel willen.
Dat je twee kopjes koffie drinkt bedoel je?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
bakje koffie is wel idee en kan. maar ben heel bang dat t mss dan te ver gaat enzo.
Broodje erbij ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
bakje koffie is wel idee en kan. maar ben heel bang dat t mss dan te ver gaat enzo.
quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat je twee kopjes koffie drinkt bedoel je?
Lolquote:
nee joh leuke vakanties ofzo samen en mss beetje geneukt ofzo. maar zeg maar zonder vast aan te zitten?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je precies dacht dat de benefits in FwB zijn. Korting bij het Ikearestaurant?
Wat bedoel jij met vastpinnen? Nooit koffie drinken met anderen, altijd samen zijn, nooit iets alleen doen? Want dat hoeft totaal niet in een beginnende relatie (of een "gevorderde" relatie)quote:Op maandag 23 juni 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
maily is aardig. maar denk niet eigenlijk?
meid nu wel trouwens en vraagt me kom bakje koffie doen. enne mss doe ik gewoon wel. maar wil me niet zo vast pinnen eigenlijk.
Oh sorry, dacht dat het van vanavond was, lol.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
Die quote van mij is al een paar weken oud.![]()
In het weekend is het niet dicht, dat vind ik wel prettig. Doordeweeks moet ik toch werken dus dat het nu dicht is vind ik niet zo erg. Alleen wat jammer als je net wat aan het typen bent en je ziet het slotje verschijnen. Dan neem je het gesprek niet zo snel mee naar een andere SC. Maar voor de rest maakt het mij niet zoveel uit.
Friends with Boats? Als hij in het weekend wil gaan vissenquote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je precies dacht dat de benefits in FwB zijn. Korting bij het Ikearestaurant?
Een stukje appelgebak of 2...quote:Op maandag 23 juni 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat je twee kopjes koffie drinkt bedoel je?
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het van vanavond was, lol.
Blijkbaar haalde HC het aan.
Ze nodigt je uit om koffie bij haar thuis te komen drinken? Spannendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef kree het volgende:
moet nog ff denken. maar mss kan ik van de week ff langs bij dr voor bakje koffie
met vast pinnen bedoel ik, wil niet gelijk relatie aan gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met vastpinnen? Nooit koffie drinken met anderen, altijd samen zijn, nooit iets alleen doen? Want dat hoeft totaal niet in een beginnende relatie (of een "gevorderde" relatie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |