Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 juni 2025 23:24 schreef sp3c het volgende:
Dat is al meer tekst dan de films die ik gemiddeld kijk
Geen verschilquote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
Het verhaal van de film komt me bekend voorquote:Op maandag 23 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rode draad door de film is een ballet dat geschreven wordt tijdens de film gebaseerd op dat sprookje. De hoofdpersoon is een balletdanseres die gecast wordt voor de hoofdrol in het ballet. Het hoofd van het balletgezelschap is een strenge perfectionist die van mening is dat ze zich 100% over moet geven aan het ballet en haar normale leven moet opgeven om de beste te kunnen worden.
Tegelijk wordt ze verliefd op de componist. En dan moet ze kiezen.
De film is dus niet zelf het sprookje. Maar het nooit meer kunnen stoppen met dansen is wel de parallel die getrokken wordt met het pad van de hoofdpersoon.
Oeeeh dit lijkt me wel watquote:Op maandag 23 juni 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb ook Murdercise gekeken.
Mijn smaak is breed.
Is er nog (veel) gehakketak? Want dat was de reden toch dat het dicht ging 's nachts?quote:Op zondag 8 juni 2025 03:55 schreef Shii het volgende:
Merken jullie nou een positief verschil eigenlijk van het dichtgooien van DTS?
Ik vind het persoonlijk wel wat jammer eigenlijk.
tja dts is dicht enzo dus dan maar hier, maar ik hou wel fan van mods he. voor verkeerd begrepen.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
TR gezet.
Gewoon omdat SwJ anders niets te doen heeft morgenochtend
Yeesssssquote:Op maandag 23 juni 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje zelfde als deze klassieker
Bekijk deze YouTube-video
nee joh. ik hoopte mss kreeg ik wat fb van jullie, maar ben er totaal nog niet uit dus.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Al keuze gemaakt tussen je chickies?
Fwb had ik voorgesteld.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. ik hoopte mss kreeg ik wat fb van jullie, maar ben er totaal nog niet uit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |