SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 09-06-2025 14:41:51 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Allemaal naar de topWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ho ho die TT kan niet
Lovely aan de top
feesten houdt niet op
met Lovely aan de topHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je snap de grap nietquote:Op maandag 9 juni 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Flightradar24 is die netjes gescheduled.
Vlieg pas over enkele weken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ho ho die TT kan niet
Lovely aan de top
feesten houdt niet op
met Lovely aan de top
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
tJonge jonge Lovelyquote:
Is er een livestream?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben er ook nog niet. Pas als de maand voorbij isquote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar impliceert dat je er nog niet bent
kun je welquote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet. Pas als de maand voorbij isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
It ain't over till the fat Bolke (quote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet. Pas als de maand voorbij is) sings idd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben wel benieuwd naar mijn gedichtquote:Op maandag 9 juni 2025 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
It ain't over till the fat Bolke () sings idd.
Mocht ik wel winnen..![]()
Osmium ?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben zelf best wel een heavy metal fanMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
parkway drive op het moment, zeal and ardorquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké, maar osmium is het zwaarste metaalquote:Op maandag 9 juni 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
parkway drive op het moment, zeal and ardor
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 9 juni 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht ik eens iets origineels verzonnen te hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij komt niet vaak in de IKEAquote:Op maandag 9 juni 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht ik eens iets origineels verzonnen te hebben
How can I make this topic about me?![]()
Nog 21 dagen te gaan en dan weet je hetquote:Op maandag 9 juni 2025 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar mijn gedicht
Mocht ik wel winnen..![]()
Mocht je winnen
De laatste keer dat ik in de IKEA was is 8 jaar geleden.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En Hoe vindt je het in Gent?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Brugse Zot ongefilterd bij de brouwerijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristischquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yes..quote:Op maandag 9 juni 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 21 dagen te gaan en dan weet je hetMocht je winnen
Ja Brugge is prachtig, ben daar ook een dagje geweest.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je het volhouden denk je?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2025 15:07:00 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zit echt net een bestelling te schrijven voor naar Bruggequote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristisch
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe zijn de nachtclubs?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristisch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vast wel het is helemaal niet druk is een fluitje van een cent nu.quote:
Gaat vast goed komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovely is gevangenisdirecteur?quote:
De bewaakster van DTSquote:
Heb je wel iedere dag lekkere verse eitjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel lekker
Ik haal mijn eitjes bij de groente winkel
en je brood bij de slagerquote:Op maandag 9 juni 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel lekker
Ik haal mijn eitjes bij de groente winkel
Brugge en Gent zijn mooie steden.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristischHow can I make this topic about me?![]()
Hier hebben wij geen groenteboer meer in het dorpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slager en groentewinkel in een pand. En er zit hier nog een bakkerquote:Op maandag 9 juni 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Hier hebben wij geen groenteboer meer in het dorp"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Koop jij je brood bij een bakker?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Slager en groentewinkel in een pand. En er zit hier nog een bakkerHow can I make this topic about me?![]()
Slager is hier ook weg, bakker hebben we er twee en we hebben een polier, maar die is best duurquote:Op maandag 9 juni 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Slager en groentewinkel in een pand. En er zit hier nog een bakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel 100x lekkerder dan supermarkt broodquote:Op maandag 9 juni 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koop jij je brood bij een bakker?![]()
Soms wel,maar over algemeen altijd in de supermarktquote:Op maandag 9 juni 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koop jij je brood bij een bakker?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind het liefde en passie brood van de appie anders super lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 15:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel 100x lekkerder dan supermarkt brood![]()
Hey Koekiequote:
Straks ga je me nog wijsmaken dat je in NL woont :pquote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik koop altijd vlees, groente en brood in een supermarkt.![]()
Ja het dure brood van de supermarkt is ook prima, maar dan kun je net zo goed naar de bakker gaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het liefde en passie brood van de appie anders super lekker![]()
Ik wel goed, U dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay dot hoe maakt u het vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Straks ga je me nog wijsmaken dat je in NL woont :pHow can I make this topic about me?![]()
Hier ook! Hele weekend gezwoegd in de tuin. Het is enorm opgeknapt en mijn hoofd en humeur ook weerquote:![]()
![]()
O kijk dat is altijd fijn om te horen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook! Hele weekend gezwoegd in de tuin. Het is enorm opgeknapt en mijn hoofd en humeur ook weer
Net thuis van een 45km fietstochtje met onderweg een lekker biertje en bittergarnituur op het terras
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezichtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat was een lange fiets tochtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
Net thuis van een 45km fietstochtje met onderweg een lekker biertje en bittergarnituur op het terras
[ afbeelding ]
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezicht
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waar zouden ze anders vliegen?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden![]()
![]()
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ikquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja mooi gezichtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ik
Gewoon geen bastognekoeken meer kopen
Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zeldenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig dat ie niet iets liet vallenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .
Juist niet..quote:Op maandag 9 juni 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal calorieën, goed voor z'n fietstochtjes
Zat toch in de autoquote:
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ikquote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?
Gewoon geen bastognekoeken meer kopen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Ik moedig mij zelf aan
Ja dat werkt dan nietquote:Op maandag 9 juni 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ik![]()
Dat is ook weer waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat is liefquote:Op maandag 9 juni 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je lekker veel punten vangt en misschien eerste wordt![]()
Middagquote:
Die stroomt overquote:Op maandag 9 juni 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd naar mijn mailbox als ik aan het werk ben
Ik zou hem de hele zomervakantie dicht doen, kan jij ook lekker van je vakantie genietenquote:
Op de dag dat ik weer werk is er etentje van een collega die jubileum viert
Geen toeval anders was ik nog even vrij![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het kan idd.. kan ook een week dichtquote:
Maar ik snap de logica er niet van..
Nee je bent een Mod geen God
Goed ideequote:Op maandag 9 juni 2025 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het kan idd.. kan ook een week dicht
Maar ik snap de logica er niet van..
Nee je bent een Mod geen God
F.K.A. SuperwormJim![]()
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer meequote:
Oh kak dan laat maarquote:Op maandag 9 juni 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer mee
SwJGodquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi nieuwe TTquote:
SwJ GodHeidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig in een deuk
hey Mutskequote:AL wat beter te pas?
Waar schrok je van dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt ik schrok me een hoedje. Vergeten foon op trillen te zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Waarom? Omdat DTS kapot moet?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Bolkkje voor MailyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gaan we over op week-scores.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer mee
Voor elke week die er tussen een post zit één punt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor elke week die er tussen een post zit één punt.
Moet ik even kijken hoe ik dat in mijn puntenteller moet inbouwen.
Dat dit s nachts dicht is 1 ding
Nummer dos nachtbolkers ga slapen
Drie nee ik hoor daar niet bijWerewolf![]()
Mooie uitdagingquote:Op maandag 9 juni 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet ik even kijken hoe ik dat in mijn puntenteller moet inbouwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit lijkt erg veel op het door mij gepatenteerde Dode Forumspel.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor elke week die er tussen een post zit één punt.
Die is al weer een paar jaartjes oudquote:Op maandag 9 juni 2025 16:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit lijkt erg veel op het door mij gepatenteerde Dode Forumspel.
Er zitten geen punten aan verbonden dan zal het net zoals de SC hier niet lopen helaasquote:Op maandag 9 juni 2025 17:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, het is nooit echt goed van de grond gekomen.![]()
Homijnenveger was ook al een mislukking.
Maar het was wel geniaal gedaan
Mijn naam is haas.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit lijkt erg veel op het door mij gepatenteerde Dode Forumspel.
En ik weet van nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Bolleke en Bolleke
Daar zou ik niet trots op zijn, op zo'n dubieuze bijnaam.quote:
Niet? Dat is jammerquote:Op maandag 9 juni 2025 17:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Daar zou ik niet trots op zijn, op zo'n dubieuze bijnaam.![]()
Kutbeesten zijn het.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Want?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon. Omdat.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Beetje hacistisch dit.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooi woord, die houden we erin.Hacisme is vele malen terechter dan racisme.
O, daaromquote:
![]()
![]()
![]()
Zit ondertussen the bee gees forever op NPO 1 te kijken. Ik blijf ze goed vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah die band/groep hebben toch met zo'n programma mee gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ondertussen the bee gees forever op NPO 1 te kijken. Ik blijf ze goed vinden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja the tribute of the bands Ze blijven concerten geven onvoorstelbaarquote:Op maandag 9 juni 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die band/groep hebben toch met zo'n programma mee gedaan?
Maar mij te duur en steeds te ver, dus leuk dat het nu op tv is bijna een uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is dan wel jammer ja..quote:Op maandag 9 juni 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja the tribute of the bands Ze blijven concerten geven onvoorstelbaar
Maar mij te duur en steeds te ver, dus leuk dat het nu op tv is bijna een uur
Ja en dan is het lastig omdat je in de scootmobiel zitquote:
Maar ik heb ze vorige jaar gezien toen waren ze hier in Zutphen bij een festival, kaartje voor niets gekregen. Beveiling bracht mij via de buitenkant vlak voor het podium en toen het klaar was kwamen ze mij weer halen. Dochter had dat regeld Was heel mooi en liefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja dat had idd verteld.. heb je ze toch eigenlijk al in het echt zien optredenquote:Op maandag 9 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is het lastig omdat je in de scootmobiel zit
Maar ik heb ze vorige jaar gezien toen waren ze hier in Zutphen bij een festival, kaartje voor niets gekregen. Beveiling bracht mij via de buitenkant vlak voor het podium en toen het klaar was kwamen ze mij weer halen. Dochter had dat regeld Was heel mooi en lief
Is zeker lief van je dochter"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
is al weer een jaar geleden, tijd vliegtquote:Op maandag 9 juni 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat had idd verteld.. heb je ze toch eigenlijk al in het echt zien optreden
Is zeker lief van je dochter
Afgelopen weekend waren de winnaars van die jaar hier, maar vond daar niet veel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half jaar is ook al weer bijna om.. Wie waren dat dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
is al weer een jaar geleden, tijd vliegt
Afgelopen weekend waren de winnaars van die jaar hier, maar vond daar niet veel aan
Ik kijk nooit naar dat soort muziek programma's
Het heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik dat niet eens weetquote:Op maandag 9 juni 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Half jaar is ook al weer bijna om.. Wie waren dat dan?
Ik kijk nooit naar dat soort muziek programma's
Deze dusquote:Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik dat niet eens weet
https://www.ad.nl/show/di(...)%2Fwww.google.com%2F"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind het niet zo denderend waren wel de beste van die serie maar het sprak mij niet aan eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juni 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze dus
https://www.ad.nl/show/di(...)%2Fwww.google.com%2FWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms heb je dat..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo denderend waren wel de beste van die serie maar het sprak mij niet aan eerlijk gezegd
Ja, en ander zou het waarschijnlijk geweldig hebben gevonden n er vorig jaar niets aan gevonden hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gelukkig wel, stel je toch voor dat iedereen het zelfde leuk vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is met de dag rustiger hier. Wel jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, we hebben het rijk alleenquote:
valt mee voor mijn doen, maar een deel was stairmaster met een hartslag van 170 dus ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook wel leuk, maar toch is t leuker met meer mensenquote:
Want zo is t niks aan om dts te winnen
Met de stairmaster haal je al snel veel stapjes?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
valt mee voor mijn doen, maar een deel was stairmaster met een hartslag van 170 dus ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Even wachten nog....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee niet perse, je gaat niet zo hard daarmee
maar het is fysiek wel zwaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed voor de boven benen dus..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee niet perse, je gaat niet zo hard daarmee
maar het is fysiek wel zwaar
Is garlic bread en bacon bites van New York Pizzaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja snap ik. Het wordt echt een dodentopicspelquote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel leuk, maar toch is t leuker met meer mensen
Want zo is t niks aan om dts te winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey DJMO, wat is dit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snakelijkquote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is garlic bread en bacon bites van New York Pizza
het is gewoon de pijnlijkste cardioquote:
en zelfmarteling kan ook een kink zijn blijkt maar weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou idd..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Het wordt echt een dodentopicspel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Merk je ook al wel verschil dat je boven benen gespierde zijn ?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is gewoon de pijnlijkste cardio
en zelfmarteling kan ook een kink zijn blijkt maar weer
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is garlic bread en bacon bites van New York PizzaIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is garlic bread en bacon bites van New York PizzaEet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien een vragenlijst maken voor hemquote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen
ik dacht ik heb tijd ik ga gewoon langzaam van alles er doorheen fietsen de komende tijdquote:Op maandag 9 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een vragenlijst maken voor hem
nog leuke serie gekeken, welk boek raad je aan, wat voor chocolade vind je lekker, etc etc etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er zijn er altijd wel mensen die dat willen doen ik denk dat @DJMO dat met liefde doet zonder er iets voor te vragenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een vragenlijst maken voor hem
Er is altije een heel team wat kerstpakket maakt en verstuurd of bezorgdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders heb ik nog wel wat ideetjesquote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen@aeque
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
peoeh vertelquote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat ideetjes@:aeque
*Lust geen koffie*![]()
Klopt.. is wel weer mooi van FOK! dat ze hebben enzquote:Op maandag 9 juni 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel mensen die dat willen doen ik denk dat @:DJMO dat met liefde doet zonder er iets voor te vragen
Er is altije een heel team wat kerstpakket maakt en verstuurd of bezorgd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kan het zelf prima, maar beetje info is wel handig
weet dat hij de porseleinen troon martelt dus kan de focus daarop gooien
*Lust geen koffie*![]()
Ja is het ook, ben ook al een paar keer gevraagd of ik een pakket wil. Maar ik wil dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. is wel weer mooi van FOK! dat ze hebben enz
Vind het echt iets voor mensen die zich echt financieel niet reddenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paul
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komenEen stevig dik touw.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat ideetjes@:aeque
hey schatteboutquote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kinky soort of de bootsoort?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lovely gaat fluitend naar de 1ste plekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @aeque is hij vast blij meequote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan het zelf prima, maar beetje info is wel handig
weet dat hij de porseleinen troon martelt dus kan de focus daarop gooien
Ik ben volgens mij niet van de shibari, dus jaquote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kinky soort of de bootsoort?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja dat ja, fancy wc papier voor zijn fancy butthole, geurkaarsen, febreeze, misschien zo'n hoes voor over de brilquote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @:Aeque is hij vast blij meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjesquote:![]()
Of een tettenpic
heeft ie een konijn?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjes![]()
Of een tettenpic
heeft ie die nog met kerst of is het een flappie?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
of die mentaal een steuntje in de rug kunnen gebruiken eigenwijze truffel.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, ben ook al een paar keer gevraagd of ik een pakket wil. Maar ik wil dat niet.
Vind het echt iets voor mensen die zich echt financieel niet reddenIk heb er één en ik ben er trots op
Maar nee, ik ga weer even aarden met mn handenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Tettenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjes![]()
Of een tettenpicI'm surrounded by morons!
Ik krijg nooit cadeaus dus op een gegeven moment is alles welkom.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @:Aeque is hij vast blij meeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dit is niet hoe cadeaus krijgen werktquote:Op maandag 9 juni 2025 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krijg nooit cadeaus dus op een gegeven moment is alles welkom.
*Lust geen koffie*![]()
Ze hebben een blauwtje gelopen met hun voetenfetishquote:I'm surrounded by morons!
2 fluffy bunnies heeft iequote:Op maandag 9 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ie een konijn?
heeft ie die nog met kerst of is het een flappie?![]()
Haha valt weer mee dat je niet gelijk aan zoiets dacht
nouja ieder zijn ding maar voor mannen is er ander speelgoedquote:Op maandag 9 juni 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 fluffy bunnies heeft ie![]()
[ afbeelding ]
oh ook nog wel een idee
*Lust geen koffie*![]()
Zelluf!quote:I'm surrounded by morons!
ik heb het boek hier staan tits boobies and loonsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe dan wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is niet hoe cadeaus krijgen werkt
je geeft een lijstje of ideeen of deelt interesses met mensen zodat ze gerichter kunnen kijken wat je leuk zou vinden om te krijgenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tenzij je mijn moeder bent dan koop je dingen die je zelf had willen hebben en geef je die
waardoor je jaren lang op rij uggs sloffen krijgt
terwijl je voor het geld wat een paar fucking uggs kost hele goede gewone schoenen zou kunnen kopen dus waarom zou je het besteden aan een binnenhuis schoen als je eigen huis vloerverwarming heeft...
voor de rest heb ik geen rare trauma triggers hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
UggggggggI'm surrounded by morons!
Ik geef soms ook wel dingen die ik zelf leuk vind, maar als ik weet wat de ander leuk vindt, dan geef ik dat natuurlijk gewoonIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dus als iemand aangeeft dat ie je leuk vindt....quote:Op maandag 9 juni 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef soms ook wel dingen die ik zelf leuk vind, maar als ik weet wat de ander leuk vindt, dan geef ik dat natuurlijk gewoonI'm surrounded by morons!
Dan geeft ze dat natuurlijk gewoon.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als iemand aangeeft dat ie je leuk vindt....
Raaaaarrrrrrrquote:I'm surrounded by morons!
Ok.quote:I'm surrounded by morons!
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
Wat is dit?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 fluffy bunnies heeft ie![]()
[ afbeelding ]
DichtI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: