Klopt.. is wel weer mooi van FOK! dat ze hebben enzquote:Op maandag 9 juni 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel mensen die dat willen doen ik denk dat @:DJMO dat met liefde doet zonder er iets voor te vragen
Er is altije een heel team wat kerstpakket maakt en verstuurd of bezorgd
Ja is het ook, ben ook al een paar keer gevraagd of ik een pakket wil. Maar ik wil dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. is wel weer mooi van FOK! dat ze hebben enz
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen
Een stevig dik touw.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat ideetjes@:aeque
hey schatteboutquote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kinky soort of de bootsoort?
Lovely gaat fluitend naar de 1ste plekquote:
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @aeque is hij vast blij meequote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan het zelf prima, maar beetje info is wel handig
weet dat hij de porseleinen troon martelt dus kan de focus daarop gooien
Ik ben volgens mij niet van de shibari, dus jaquote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kinky soort of de bootsoort?
ja dat ja, fancy wc papier voor zijn fancy butthole, geurkaarsen, febreeze, misschien zo'n hoes voor over de brilquote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @:Aeque is hij vast blij mee
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjesquote:
heeft ie een konijn?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjes![]()
Of een tettenpic
of die mentaal een steuntje in de rug kunnen gebruiken eigenwijze truffel.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, ben ook al een paar keer gevraagd of ik een pakket wil. Maar ik wil dat niet.
Vind het echt iets voor mensen die zich echt financieel niet redden
Tettenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjes![]()
Of een tettenpic
Ik krijg nooit cadeaus dus op een gegeven moment is alles welkom.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @:Aeque is hij vast blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |