Geen idee, we hebben het rijk alleenquote:
Met de stairmaster haal je al snel veel stapjes?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
valt mee voor mijn doen, maar een deel was stairmaster met een hartslag van 170 dus ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag
Goed voor de boven benen dus..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee niet perse, je gaat niet zo hard daarmee
maar het is fysiek wel zwaar
Is garlic bread en bacon bites van New York Pizzaquote:
Ja snap ik. Het wordt echt een dodentopicspelquote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel leuk, maar toch is t leuker met meer mensen
Want zo is t niks aan om dts te winnen
Hey DJMO, wat is dit?quote:
Snakelijkquote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is garlic bread en bacon bites van New York Pizza
het is gewoon de pijnlijkste cardioquote:
Nou idd..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Het wordt echt een dodentopicspel
Merk je ook al wel verschil dat je boven benen gespierde zijn ?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is gewoon de pijnlijkste cardio
en zelfmarteling kan ook een kink zijn blijkt maar weer
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:
Misschien een vragenlijst maken voor hemquote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen
ik dacht ik heb tijd ik ga gewoon langzaam van alles er doorheen fietsen de komende tijdquote:Op maandag 9 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een vragenlijst maken voor hem
Er zijn er altijd wel mensen die dat willen doen ik denk dat @DJMO dat met liefde doet zonder er iets voor te vragenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een vragenlijst maken voor hem
Anders heb ik nog wel wat ideetjesquote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen
oeh vertelquote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat ideetjes@:aeque
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |