Half jaar is ook al weer bijna om.. Wie waren dat dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
is al weer een jaar geleden, tijd vliegt
Afgelopen weekend waren de winnaars van die jaar hier, maar vond daar niet veel aan
Het heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik dat niet eens weetquote:Op maandag 9 juni 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Half jaar is ook al weer bijna om.. Wie waren dat dan?
Ik kijk nooit naar dat soort muziek programma's
Deze dusquote:Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik dat niet eens weet
Vind het niet zo denderend waren wel de beste van die serie maar het sprak mij niet aan eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juni 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze dus
https://www.ad.nl/show/di(...)%2Fwww.google.com%2F
Soms heb je dat..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo denderend waren wel de beste van die serie maar het sprak mij niet aan eerlijk gezegd
Geen idee, we hebben het rijk alleenquote:
Ook wel leuk, maar toch is t leuker met meer mensenquote:
Met de stairmaster haal je al snel veel stapjes?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
valt mee voor mijn doen, maar een deel was stairmaster met een hartslag van 170 dus ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag
Goed voor de boven benen dus..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee niet perse, je gaat niet zo hard daarmee
maar het is fysiek wel zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |