Waar schrok je van dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt ik schrok me een hoedje. Vergeten foon op trillen te zetten.
quote:
Waarom? Omdat DTS kapot moet?quote:
Ineens telefoon. Nummer uit UK maar werd direct opgelegd. Blok dus.quote:
Gaan we over op week-scores.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer mee
Voor elke week die er tussen een post zit één punt.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor elke week die er tussen een post zit één punt.
Mooie uitdagingquote:Op maandag 9 juni 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet ik even kijken hoe ik dat in mijn puntenteller moet inbouwen.
Dit lijkt erg veel op het door mij gepatenteerde Dode Forumspel.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor elke week die er tussen een post zit één punt.
Die is al weer een paar jaartjes oudquote:Op maandag 9 juni 2025 16:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit lijkt erg veel op het door mij gepatenteerde Dode Forumspel.
Er zitten geen punten aan verbonden dan zal het net zoals de SC hier niet lopen helaasquote:Op maandag 9 juni 2025 17:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, het is nooit echt goed van de grond gekomen.![]()
Homijnenveger was ook al een mislukking.
Mijn naam is haas.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit lijkt erg veel op het door mij gepatenteerde Dode Forumspel.
Daar zou ik niet trots op zijn, op zo'n dubieuze bijnaam.quote:
Niet? Dat is jammerquote:Op maandag 9 juni 2025 17:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Daar zou ik niet trots op zijn, op zo'n dubieuze bijnaam.
Want?quote:
Beetje hacistisch dit.quote:
O, daaromquote:
Zit ondertussen the bee gees forever op NPO 1 te kijken. Ik blijf ze goed vindenquote:
Ah die band/groep hebben toch met zo'n programma mee gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ondertussen the bee gees forever op NPO 1 te kijken. Ik blijf ze goed vinden
Ja the tribute of the bands Ze blijven concerten geven onvoorstelbaarquote:Op maandag 9 juni 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die band/groep hebben toch met zo'n programma mee gedaan?
Oh dat is dan wel jammer ja..quote:Op maandag 9 juni 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja the tribute of the bands Ze blijven concerten geven onvoorstelbaar
Maar mij te duur en steeds te ver, dus leuk dat het nu op tv is bijna een uur
Ja en dan is het lastig omdat je in de scootmobiel zitquote:
Ah ja dat had idd verteld.. heb je ze toch eigenlijk al in het echt zien optredenquote:Op maandag 9 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is het lastig omdat je in de scootmobiel zit
Maar ik heb ze vorige jaar gezien toen waren ze hier in Zutphen bij een festival, kaartje voor niets gekregen. Beveiling bracht mij via de buitenkant vlak voor het podium en toen het klaar was kwamen ze mij weer halen. Dochter had dat regeld Was heel mooi en lief
is al weer een jaar geleden, tijd vliegtquote:Op maandag 9 juni 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat had idd verteld.. heb je ze toch eigenlijk al in het echt zien optreden
Is zeker lief van je dochter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |