Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden
Gelukkig dat ie niet iets liet vallenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .
Juist niet..quote:Op maandag 9 juni 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal calorieën, goed voor z'n fietstochtjes
Zat toch in de autoquote:
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ikquote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?
Gewoon geen bastognekoeken meer kopen
Nja op de auto wil je liever ook nietquote:
Ga je weer.quote:
Waarvoor?quote:
Ja dat werkt dan nietquote:Op maandag 9 juni 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ik
Dat is ook weer waarquote:
Ah dat is liefquote:Op maandag 9 juni 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je lekker veel punten vangt en misschien eerste wordt
Middagquote:
Waarom?quote:
Die stroomt overquote:Op maandag 9 juni 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd naar mijn mailbox als ik aan het werk ben
Ik zou hem de hele zomervakantie dicht doen, kan jij ook lekker van je vakantie genietenquote:
Het kan idd.. kan ook een week dichtquote:
Goed ideequote:Op maandag 9 juni 2025 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het kan idd.. kan ook een week dicht
Maar ik snap de logica er niet van..
Nee je bent een Mod geen God
quote:
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer meequote:
Oh kak dan laat maarquote:Op maandag 9 juni 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer mee
SwJGodquote:
Mooi nieuwe TTquote:
Zet hij die maar zelf im het volgende topicquote:
hey Mutskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |