Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden
Gelukkig dat ie niet iets liet vallenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .
Juist niet..quote:Op maandag 9 juni 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal calorieën, goed voor z'n fietstochtjes
Zat toch in de autoquote:
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ikquote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?
Gewoon geen bastognekoeken meer kopen
Ja dat werkt dan nietquote:Op maandag 9 juni 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ik
Dat is ook weer waarquote:
Ah dat is liefquote:Op maandag 9 juni 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je lekker veel punten vangt en misschien eerste wordt
Middagquote:
Die stroomt overquote:Op maandag 9 juni 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd naar mijn mailbox als ik aan het werk ben
Ik zou hem de hele zomervakantie dicht doen, kan jij ook lekker van je vakantie genietenquote:
Het kan idd.. kan ook een week dichtquote:
Goed ideequote:Op maandag 9 juni 2025 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het kan idd.. kan ook een week dicht
Maar ik snap de logica er niet van..
Nee je bent een Mod geen God
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer meequote:
Oh kak dan laat maarquote:Op maandag 9 juni 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ls topic een week dicht is telt de maand niet meer mee
SwJGodquote:
Mooi nieuwe TTquote:
hey Mutskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |