Lovely is gevangenisdirecteur?quote:
De bewaakster van DTSquote:
Heb je wel iedere dag lekkere verse eitjesquote:
en je brood bij de slagerquote:Op maandag 9 juni 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel lekker
Ik haal mijn eitjes bij de groente winkel
Brugge en Gent zijn mooie steden.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristisch
Slager en groentewinkel in een pand. En er zit hier nog een bakkerquote:Op maandag 9 juni 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Hier hebben wij geen groenteboer meer in het dorp
Koop jij je brood bij een bakker?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Slager en groentewinkel in een pand. En er zit hier nog een bakker
Slager is hier ook weg, bakker hebben we er twee en we hebben een polier, maar die is best duurquote:Op maandag 9 juni 2025 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Slager en groentewinkel in een pand. En er zit hier nog een bakker
Wel 100x lekkerder dan supermarkt broodquote:Op maandag 9 juni 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koop jij je brood bij een bakker?
Soms wel,maar over algemeen altijd in de supermarktquote:Op maandag 9 juni 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koop jij je brood bij een bakker?
Ik vind het liefde en passie brood van de appie anders super lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 15:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel 100x lekkerder dan supermarkt brood
Hey Koekiequote:
Straks ga je me nog wijsmaken dat je in NL woont :pquote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik koop altijd vlees, groente en brood in een supermarkt.
Ja het dure brood van de supermarkt is ook prima, maar dan kun je net zo goed naar de bakker gaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het liefde en passie brood van de appie anders super lekker
Ik wel goed, U dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay dot hoe maakt u het vandaag?
Jij dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Straks ga je me nog wijsmaken dat je in NL woont :p
Hier ook! Hele weekend gezwoegd in de tuin. Het is enorm opgeknapt en mijn hoofd en humeur ook weerquote:
O kijk dat is altijd fijn om te horen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook! Hele weekend gezwoegd in de tuin. Het is enorm opgeknapt en mijn hoofd en humeur ook weer
Dat was een lange fiets tochtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
Net thuis van een 45km fietstochtje met onderweg een lekker biertje en bittergarnituur op het terras
[ afbeelding ]
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezicht
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
Net thuis van een 45km fietstochtje met onderweg een lekker biertje en bittergarnituur op het terras
[ afbeelding ]
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezicht
quote:
Waar zouden ze anders vliegen?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ikquote:
Ja mooi gezichtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |