Straks ga je me nog wijsmaken dat je in NL woont :pquote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik koop altijd vlees, groente en brood in een supermarkt.
Ja het dure brood van de supermarkt is ook prima, maar dan kun je net zo goed naar de bakker gaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind het liefde en passie brood van de appie anders super lekker
Ik wel goed, U dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay dot hoe maakt u het vandaag?
Jij dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Straks ga je me nog wijsmaken dat je in NL woont :p
Hier ook! Hele weekend gezwoegd in de tuin. Het is enorm opgeknapt en mijn hoofd en humeur ook weerquote:
O kijk dat is altijd fijn om te horen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier ook! Hele weekend gezwoegd in de tuin. Het is enorm opgeknapt en mijn hoofd en humeur ook weer
Dat was een lange fiets tochtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
Net thuis van een 45km fietstochtje met onderweg een lekker biertje en bittergarnituur op het terras
[ afbeelding ]
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezicht
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:44 schreef StevenHyde het volgende:
Net thuis van een 45km fietstochtje met onderweg een lekker biertje en bittergarnituur op het terras
[ afbeelding ]
Onderweg nog wat ooievaars heen en weer zien vliegen naar hun nest. Mooi gezicht
quote:
Halloquote:
Waar zouden ze anders vliegen?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden
Niet zo bijdehand hequote:
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ikquote:
Ja mooi gezichtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |