Waar zouden ze anders vliegen?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ikquote:
Ja mooi gezichtquote:Op maandag 9 juni 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag ook. Had vaker ooievvaars gezien maar nooit als ze vlogen.
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben ook wel moe nu. Mijn vrouw op de elektrische fiets en ik erachteraan op de stadsfiets. Minder bastognekoeken eten en meer gaan fietsen denk ik
Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zie geregeld ooievaars.. maar idd dat ze in de lucht vliegen is maar heel zelden
Gelukkig dat ie niet iets liet vallenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst vliegen, was heel mooi. Hij vloog laag. Kwam zo onze kant op vliegen .
Juist niet..quote:Op maandag 9 juni 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal calorieën, goed voor z'n fietstochtjes
Zat toch in de autoquote:
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ikquote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan geen elektrische fiets?
Gewoon geen bastognekoeken meer kopen
Ja dat werkt dan nietquote:Op maandag 9 juni 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wil in conditie blijven. Beetje tegenstrijdig met dat gesnaai dat begrijp ik
Dat is ook weer waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |