Daar zou ik niet trots op zijn, op zo'n dubieuze bijnaam.quote:
Niet? Dat is jammerquote:Op maandag 9 juni 2025 17:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Daar zou ik niet trots op zijn, op zo'n dubieuze bijnaam.
Want?quote:
Beetje hacistisch dit.quote:
O, daaromquote:
Zit ondertussen the bee gees forever op NPO 1 te kijken. Ik blijf ze goed vindenquote:
Ah die band/groep hebben toch met zo'n programma mee gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ondertussen the bee gees forever op NPO 1 te kijken. Ik blijf ze goed vinden
Ja the tribute of the bands Ze blijven concerten geven onvoorstelbaarquote:Op maandag 9 juni 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die band/groep hebben toch met zo'n programma mee gedaan?
Oh dat is dan wel jammer ja..quote:Op maandag 9 juni 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja the tribute of the bands Ze blijven concerten geven onvoorstelbaar
Maar mij te duur en steeds te ver, dus leuk dat het nu op tv is bijna een uur
Ja en dan is het lastig omdat je in de scootmobiel zitquote:
Ah ja dat had idd verteld.. heb je ze toch eigenlijk al in het echt zien optredenquote:Op maandag 9 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is het lastig omdat je in de scootmobiel zit
Maar ik heb ze vorige jaar gezien toen waren ze hier in Zutphen bij een festival, kaartje voor niets gekregen. Beveiling bracht mij via de buitenkant vlak voor het podium en toen het klaar was kwamen ze mij weer halen. Dochter had dat regeld Was heel mooi en lief
is al weer een jaar geleden, tijd vliegtquote:Op maandag 9 juni 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat had idd verteld.. heb je ze toch eigenlijk al in het echt zien optreden
Is zeker lief van je dochter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |