Half jaar is ook al weer bijna om.. Wie waren dat dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
is al weer een jaar geleden, tijd vliegt
Afgelopen weekend waren de winnaars van die jaar hier, maar vond daar niet veel aan
Het heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik dat niet eens weetquote:Op maandag 9 juni 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Half jaar is ook al weer bijna om.. Wie waren dat dan?
Ik kijk nooit naar dat soort muziek programma's
Deze dusquote:Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik dat niet eens weet
Vind het niet zo denderend waren wel de beste van die serie maar het sprak mij niet aan eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juni 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze dus
https://www.ad.nl/show/di(...)%2Fwww.google.com%2F
Soms heb je dat..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo denderend waren wel de beste van die serie maar het sprak mij niet aan eerlijk gezegd
Geen idee, we hebben het rijk alleenquote:
Ook wel leuk, maar toch is t leuker met meer mensenquote:
Met de stairmaster haal je al snel veel stapjes?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
valt mee voor mijn doen, maar een deel was stairmaster met een hartslag van 170 dus ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag
Goed voor de boven benen dus..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee niet perse, je gaat niet zo hard daarmee
maar het is fysiek wel zwaar
Is garlic bread en bacon bites van New York Pizzaquote:
Ja snap ik. Het wordt echt een dodentopicspelquote:Op maandag 9 juni 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel leuk, maar toch is t leuker met meer mensen
Want zo is t niks aan om dts te winnen
Hey DJMO, wat is dit?quote:
Snakelijkquote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is garlic bread en bacon bites van New York Pizza
het is gewoon de pijnlijkste cardioquote:
Nou idd..quote:Op maandag 9 juni 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Het wordt echt een dodentopicspel
Merk je ook al wel verschil dat je boven benen gespierde zijn ?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is gewoon de pijnlijkste cardio
en zelfmarteling kan ook een kink zijn blijkt maar weer
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:
Misschien een vragenlijst maken voor hemquote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen
ik dacht ik heb tijd ik ga gewoon langzaam van alles er doorheen fietsen de komende tijdquote:Op maandag 9 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een vragenlijst maken voor hem
Er zijn er altijd wel mensen die dat willen doen ik denk dat @DJMO dat met liefde doet zonder er iets voor te vragenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een vragenlijst maken voor hem
Anders heb ik nog wel wat ideetjesquote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil eigenlijk vooral aeque nog stalken want als ik kerstcadeaus voor m moet hosselen moet ik wel meer van m te weten komen
oeh vertelquote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat ideetjes@:aeque
Klopt.. is wel weer mooi van FOK! dat ze hebben enzquote:Op maandag 9 juni 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel mensen die dat willen doen ik denk dat @:DJMO dat met liefde doet zonder er iets voor te vragen
Er is altije een heel team wat kerstpakket maakt en verstuurd of bezorgd
Ja is het ook, ben ook al een paar keer gevraagd of ik een pakket wil. Maar ik wil dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. is wel weer mooi van FOK! dat ze hebben enz
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een stevig dik touw.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat ideetjes@:aeque
hey schatteboutquote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kinky soort of de bootsoort?
Lovely gaat fluitend naar de 1ste plekquote:
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @aeque is hij vast blij meequote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan het zelf prima, maar beetje info is wel handig
weet dat hij de porseleinen troon martelt dus kan de focus daarop gooien
Ik ben volgens mij niet van de shibari, dus jaquote:Op maandag 9 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kinky soort of de bootsoort?
ja dat ja, fancy wc papier voor zijn fancy butthole, geurkaarsen, febreeze, misschien zo'n hoes voor over de brilquote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @:Aeque is hij vast blij mee
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjesquote:
heeft ie een konijn?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjes![]()
Of een tettenpic
of die mentaal een steuntje in de rug kunnen gebruiken eigenwijze truffel.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, ben ook al een paar keer gevraagd of ik een pakket wil. Maar ik wil dat niet.
Vind het echt iets voor mensen die zich echt financieel niet redden
Tettenquote:Op maandag 9 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan schilderspullen en bunniespeeltjes![]()
Of een tettenpic
Ik krijg nooit cadeaus dus op een gegeven moment is alles welkom.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, gewoon een schijtcadeau voor @:Aeque is hij vast blij mee
dit is niet hoe cadeaus krijgen werktquote:Op maandag 9 juni 2025 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krijg nooit cadeaus dus op een gegeven moment is alles welkom.
Ze hebben een blauwtje gelopen met hun voetenfetishquote:
2 fluffy bunnies heeft iequote:Op maandag 9 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ie een konijn?
heeft ie die nog met kerst of is het een flappie?
nouja ieder zijn ding maar voor mannen is er ander speelgoedquote:Op maandag 9 juni 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 fluffy bunnies heeft ie![]()
Haha valt weer mee dat je niet gelijk aan zoiets dacht
[ afbeelding ]
Zelluf!quote:
ik heb het boek hier staan tits boobies and loonsquote:
Hoe dan wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is niet hoe cadeaus krijgen werkt
je geeft een lijstje of ideeen of deelt interesses met mensen zodat ze gerichter kunnen kijken wat je leuk zou vinden om te krijgenquote:
Dus als iemand aangeeft dat ie je leuk vindt....quote:Op maandag 9 juni 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geef soms ook wel dingen die ik zelf leuk vind, maar als ik weet wat de ander leuk vindt, dan geef ik dat natuurlijk gewoon
Dan geeft ze dat natuurlijk gewoon.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als iemand aangeeft dat ie je leuk vindt....
Raaaaarrrrrrrquote:
Ok.quote:
Oh haiquote:
Wat is dit?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 fluffy bunnies heeft ie![]()
Haha valt weer mee dat je niet gelijk aan zoiets dacht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |