Osmium ?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben zelf best wel een heavy metal fan
parkway drive op het moment, zeal and ardorquote:
Oké, maar osmium is het zwaarste metaalquote:Op maandag 9 juni 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
parkway drive op het moment, zeal and ardor
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 9 juni 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht ik eens iets origineels verzonnen te hebben
Jij komt niet vaak in de IKEAquote:Op maandag 9 juni 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht ik eens iets origineels verzonnen te hebben
Nog 21 dagen te gaan en dan weet je hetquote:Op maandag 9 juni 2025 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar mijn gedicht
Mocht ik wel winnen..![]()
De laatste keer dat ik in de IKEA was is 8 jaar geleden.quote:
En Hoe vindt je het in Gent?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Brugse Zot ongefilterd bij de brouwerij
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristischquote:
Yes..quote:Op maandag 9 juni 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 21 dagen te gaan en dan weet je hetMocht je winnen
Ja Brugge is prachtig, ben daar ook een dagje geweest.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristisch
Ga je het volhouden denk je?quote:
ik zit echt net een bestelling te schrijven voor naar Bruggequote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk en ben nu in Brugge, die is mooier net een schilderij, maar supertoeristisch
Hoe zijn de nachtclubs?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vast wel het is helemaal niet druk is een fluitje van een cent nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |