Moet je ook lekker zelf weten, je bent vrij om te doen wat je wilt tochquote:
Ik vermaak mij wel altijd, vandaag en gister ff lekker helemaal niks. Lekker lui weekendquote:Op maandag 9 juni 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook lekker zelf weten, je bent vrij om te doen wat je wilt toch
Ja dat zei je al, ook wel eens lekker tochquote:Op maandag 9 juni 2025 12:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik vermaak mij wel altijd, vandaag en gister ff lekker helemaal niks. Lekker lui weekend
Hier is toch beter als er niemand is.quote:
Zonder meerquote:Op maandag 9 juni 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, ook wel eens lekker toch
Ziel en zaligheidquote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef Fogel het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook al een ziel nodig?
Zaligquote:
Ja, maar jij bent erquote:
Ja hoor, gelijk erna weg gaan, typisch wel weerquote:
Had ik dat geweten hadden we samen kunnen douchenquote:Op maandag 9 juni 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, gelijk erna weg gaan, typisch wel weer
(ik stond even onder de douche)
Wat voor een heb je. Kleinzoon is gek op John geerquote:Op maandag 9 juni 2025 13:07 schreef Bally-b het volgende:
Maar ik ga ff buurten verderop, of ik ff langs kwam.
Is natuurlijk weer niet zomaar, als ik toch langs kom gelijk ff bij de trekker kijken want zit geluidje in![]()
![]()
John deerequote:Op maandag 9 juni 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor een heb je. Kleinzoon is gek op John geer
Oude fiat heeft dezequote:Op maandag 9 juni 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor een heb je. Kleinzoon is gek op John geer
Als er andere zijn scoren we toch geen puntenquote:Op maandag 9 juni 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent er
Als de juiste mensen er zijn is het prima
Was het zo'n kliederboel nadat hij over je heen gegaan was?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, gelijk erna weg gaan, typisch wel weer
(ik stond even onder de douche)
Als die het maar doet toch.quote:
Zwembad zo groot dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En misschien ga ik zelf wel op zo'n koelingsmat liggen en in het zwembad zitten
80 cm doorsnede dus daar pas ik wel in met mijn kontquote:
Als je het lang laat liggen wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn eenpansgerechten bijbel is toch bijzonder
zit je bij groente te kijken
geven ze je de croque monsieur
ingredienten
- boterhammen
- boter
- bechamelsaus
- geraspte kaas
- gekookte ham
ik zoek de groente... is brood groente?
Is wel groenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schimmel telt niet als groente he
Dus geen content vanavond?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
telefoon ging dood tijdens het douchen
daar ging mijn OF winst
quote:
kan mijn fans (kuch @Paul ) natuurlijk niet teleurstellenquote:
Zo ernstig is het nou ook weer nietquote:
ieder zijn dingquote:Op maandag 9 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo ernstig is het nou ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Zoveel fans die naar je zwaaien is toch leuk?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:53 schreef Homijn het volgende:
Ik ben één keer bij de OnlyFans geweest. Het viel me flink tegen.
[ afbeelding ]
ben zelf best wel een heavy metal fanquote:Op maandag 9 juni 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoveel fans die naar je zwaaien is toch leuk?
echt he, ik wacht mooi, ga je jezelf met 5 seconden bolkenquote:
Stomme ikquote:Op maandag 9 juni 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
echt he, ik wacht mooi, ga je jezelf met 5 seconden bolken
Nu gaat het echt snel met het aftellenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje: over 22 uur landt het vliegtuig
Volgens Flightradar24 is die netjes gescheduled.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
Stom weetje, kreeg net mail dat een vlucht is geannuleerd. heb omgeboekt naar (onder andere) Sk404... Zou die wel gaan of "plane not found"?
https://www.flightradar24.com/data/flights/sk404quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
Stom weetje, kreeg net mail dat een vlucht is geannuleerd. heb omgeboekt naar (onder andere) Sk404... Zou die wel gaan of "plane not found"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |