Komt goed.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verstandig
Zal wel druk zijn op de weg
Ik ben hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt goed.
De auto is hier om 10 uur, we willen uiterlijk 11 - 1115 weg. Vliegtuig landt 1215 en het duurt wel even voordat de bagage en de honden vrijgegeven worden. Dus ruim gepland allemaal, omdat ik een stress kip ben.
Je laat haar niet op Schiphol staan terwijl zij de reden is dat ik Ambar heb straks en we rijden toch langs Utrecht.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah dat is lief
Also mensen
Het regent
Ik zei tegen vriend die rijdt: ik stress liever op Schiphol en ben daar te vroeg dat ik thuis loop te ijsberen. En ja je kunt alles krijgen op Schiphol wat je wil, boeit mij wat het kost.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde
Zou gewoon plannen dat lunch kan pakken op Schiphol
Koekemannetje zit daar ookquote:Op maandag 9 juni 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei tegen vriend die rijdt: ik stress liever op Schiphol en ben daar te vroeg dat ik thuis loop te ijsberen. En ja je kunt alles krijgen op Schiphol wat je wil, boeit mij wat het kost.
Hij kent mij ook langer dan vandaag en hij komt liever ook nergens te laat. En hij is net zo enthousiast om Ambar op te halen als ik. Hij heeft zelfs een dag vrij genomen voor mij
Ik heb geen sec teller in mij klok, dus nee en ik let ook helemaal niet op de tijd ook.quote:
Spannende dag morgen muis! Zo leuk!quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt goed.
De auto is hier om 10 uur, we willen uiterlijk 11 - 1115 weg. Vliegtuig landt 1215 en het duurt wel even voordat de bagage en de honden vrijgegeven worden. Dus ruim gepland allemaal, omdat ik een stress kip ben.
Wie van de velenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |