SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
Had hier beschuit met lekkere aardbeien uit de tuin en een bak koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook een uur geleden alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lucky youquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Latertje vandaagquote:
Heb je dit keer wel geslapen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja blijkbaar waren er een boel mensen wakker van geworden
Ik niet, toen sliep ik gewoon doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet ikquote:Op maandag 9 juni 2025 09:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Blub, ik ben een vis, is een film, met de titelsong van K3Werewolf![]()
Ik had een beetje onweer in mijn benenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja blijkbaar waren er een boel mensen wakker van geworden
Ik niet, toen sliep ik gewoon door![]()
![]()
Restless legssyndrome?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had een beetje onweer in mijn benenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb dat uitgezet , ik zie alleen nog wel ui's op mijn mobiel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uien maken mij aan het huilenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
Heb dat uitgezet , ik zie alleen nog wel ui's op mijn mobiel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon standaard een paar bollen voor het grijpen op een schaaltje op het aanrechtquote:Op maandag 9 juni 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die heb ik gepeld in de olie in de koelkast staan
Is echt top![]()
Ja maar die krengen pellen is gedoequote:Op maandag 9 juni 2025 10:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gewoon standaard een paar bollen voor het grijpen op een schaaltje op het aanrecht
Dus doe ik er liever 100 in 1xHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan in een bakje, of 2 schalen, en dan rammelen?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar die krengen pellen is gedoe
Dus doe ik er liever 100 in 1x![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jupquote:Op maandag 9 juni 2025 10:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En dan in een bakje, of 2 schalen, en dan rammelen?![]()
Kontjes eraf en gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bakkie troostquote:
Dat ziet er ingewikkeld uit.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is druk
Ik denk ik pak deze dan maar voor biceps
Maar deze zegt wel fuck jou en willen weten welk gewicht je pakt
[ link | afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Immer zeuren, er is vast weer regen vandaagquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon indrukken voor meer, trekken voor minderquote:
*Lust geen koffie*![]()
Hier vandaag nietquote:Op maandag 9 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Immer zeuren, er is vast weer regen vandaag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Indrukken vind ik ook meer dan trekkenquote:Op maandag 9 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon indrukken voor meer, trekken voor minder![]()
![]()
Maakt indruk héquote:Op maandag 9 juni 2025 10:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Indrukken vind ik ook meer dan trekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Heel de ochtend hier alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en we krijgen het allemaal voor nietsquote:
het is gelukkig ook niet zo warm 15 gradenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je weet het meer nooit, ze heffen overal belasting overquote:
Precies, kan je straks ook betalen voor het weerquote:Op maandag 9 juni 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je weet het meer nooit, ze heffen overal belasting over
Maar moet je dan meer betalen voor meer zon, of voor meer regen?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, kan je straks ook betalen voor het weerHow can I make this topic about me?![]()
Daar is nog geen duidelijkheid overquote:Op maandag 9 juni 2025 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar moet je dan meer betalen voor meer zon, of voor meer regen?
Ja ik heb heerlijk geslapen! Van 12 tot 10.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Latertje vandaag
Heb je dit keer wel geslapen?
En jij?![]()
Oké
Stairmaster tijd
Zij die gaan sterven groeten u
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Stairmaster tijd
Zij die gaan sterven groeten u!!!
![]()
Ja ook al wil je geen zon, moet je er toch voor betalenquote:Op maandag 9 juni 2025 10:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, kan je straks ook betalen voor het weer
Kijk naar mij, verbrandquote:Op maandag 9 juni 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook al wil je geen zon, moet je er toch voor betalenWerewolf![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook al wil je geen zon, moet je er toch voor betalen
Misschien later vandaag, dus groeten terug.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Stairmaster tijd
Zij die gaan sterven groeten uOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is dat iets in een sportschoolquote:Op maandag 9 juni 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
stairmeisters. Helaas hebben we die niet in mijn sportschool.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
Lust ik nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben niet zo'n Mac fanquote:Op maandag 9 juni 2025 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet vaak
Ik wel een paar keer per jaar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vandaag is de 11 stedentochtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gezien de sirenes hier is het vandaag voor iemand zover.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Sjezus jij gaat vaakquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wordt wel veel bier gedronken in de cafes hier in de ochtend, moet er niet aan denkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij bent hier dus dat heb ik wel nodig idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het is praktisch lunchtijdquote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel veel bier gedronken in de cafes hier in de ochtend, moet er niet aan denken
Toen ik in de dierentuin van Antwerpen stage liep was een duvel bij de lunch heel gewoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In België hebben ze gewoon treintickets met 50% korting in weekend en feestdagen voor iedereenUw ADH vitamine Worst
Ben je weer lekker aan het stoken.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent hier dus dat heb ik wel nodig idd.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Och...quote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel veel bier gedronken in de cafes hier in de ochtend, moet er niet aan denken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatst was ik in de stad, zaten mensen ook al aan de bier en wijn rond 13:00
Gelukkig reageer je zelf lekker vrolijk.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe durven zequote:Op maandag 9 juni 2025 11:25 schreef Lovely het volgende:
Laatst was ik in de stad, zaten mensen ook al aan de bier en wijn rond 13:00Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het een vrije dag is en je gaat lekker uit lunchen met iemand heb ik daar ook geen problemen meequote:Op maandag 9 juni 2025 11:25 schreef Lovely het volgende:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nja moeten ze zelf weten.. ik hoef dat niet zo vroegquote:
Nah, ik drink daar liever wat anders bij..quote:Op maandag 9 juni 2025 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het een vrije dag is en je gaat lekker uit lunchen met iemand heb ik daar ook geen problemen mee
Tijdstip is dan niet zo raar, zeker in weekend. Maar hier 10u of eerder alquote:Op maandag 9 juni 2025 11:25 schreef Lovely het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
En in de middag is ook anders, dan in de ochtend
Maar misschien waren die mensen daar nog
Ik ga vrijdag weer eens drinkenquote:Op maandag 9 juni 2025 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja moeten ze zelf weten.. ik hoef dat niet zo vroeg
Het is voortaan zeldzaam dat ik drinkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de ochtend?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weer eens drinken
Het is voortaan zeldzaam dat ik drinkUw ADH vitamine Worst
Drink ook zelden alcoholische drankjesquote:Op maandag 9 juni 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weer eens drinken
Het is voortaan zeldzaam dat ik drink"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan... Maar dacht vooral goede fles uitzoeken bij het avondetenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is dat ze vorige week zaterdag en macaron martini hadden en ik het interessant vond klinken anders had ik toen ook geen alcohol opquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En was die lekker?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is dat ze vorige week zaterdag en macaron martini hadden en ik het interessant vond klinken anders had ik toen ook geen alcohol op
Op naar Brugge, even de Vlaamse primitieven bekijken in GroeningeMuseumUw ADH vitamine Worst
Soms op vrijdagavond of zaterdagavond thuisquote:
En met mooi weer wel eens op het terras drankje
Have funquote:Op maandag 9 juni 2025 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
Op naar Brugge, even de Vlaamse primitieven bekijken in GroeningeMuseum
Dat was dudje ook maar bij goed eten drinkt hij liever een fles met mij meequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haven vorig jaar bij Karel V ook een dessertwijn met rabarber erin
Die was erg leukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien mijn witte port inpakken voor het weekend
Is ook wel lekker voor erbij in badHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vrijdag is het kasteel Heemstedequote:
Afgelopen februari was het Librije
Dat was een wachtlijst van een jaar als je op vrijdag wilde overnachten
*Lust geen koffie*![]()
Auto. Jij had andere ideeën?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe ga je eigenlijk op Schiphol komen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee maar dacht vraag het even in de stakingquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Trein was sowieso geen optie. Plan was vanaf het begin al auto.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar dacht vraag het even in de staking
We nemen de dame die de honden komt brengen, nu wel mee richting haar vrienden omdat ze dus nergens komt.Trotste mama van Ambar
Verstandigquote:Op maandag 9 juni 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trein was sowieso geen optie. Plan was vanaf het begin al auto.
Zal wel druk zijn op de wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt goed.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verstandig
Zal wel druk zijn op de weg
De auto is hier om 10 uur, we willen uiterlijk 11 - 1115 weg. Vliegtuig landt 1215 en het duurt wel even voordat de bagage en de honden vrijgegeven worden. Dus ruim gepland allemaal, omdat ik een stress kip ben.Trotste mama van Ambar
Ik ben hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt goed.
De auto is hier om 10 uur, we willen uiterlijk 11 - 1115 weg. Vliegtuig landt 1215 en het duurt wel even voordat de bagage en de honden vrijgegeven worden. Dus ruim gepland allemaal, omdat ik een stress kip ben.
Zou gewoon plannen dat lunch kan pakken op SchipholHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je laat haar niet op Schiphol staan terwijl zij de reden is dat ik Ambar heb straks en we rijden toch langs Utrecht.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ah dat is lief
Also mensen
Het regentTrotste mama van Ambar
Ik zei tegen vriend die rijdt: ik stress liever op Schiphol en ben daar te vroeg dat ik thuis loop te ijsberen. En ja je kunt alles krijgen op Schiphol wat je wil, boeit mij wat het kost.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde
Zou gewoon plannen dat lunch kan pakken op Schiphol
Hij kent mij ook langer dan vandaag en hij komt liever ook nergens te laat. En hij is net zo enthousiast om Ambar op te halen als ik. Hij heeft zelfs een dag vrij genomen voor mij
Trotste mama van Ambar
Koekemannetje zit daar ookquote:Op maandag 9 juni 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei tegen vriend die rijdt: ik stress liever op Schiphol en ben daar te vroeg dat ik thuis loop te ijsberen. En ja je kunt alles krijgen op Schiphol wat je wil, boeit mij wat het kost.
Hij kent mij ook langer dan vandaag en hij komt liever ook nergens te laat. En hij is net zo enthousiast om Ambar op te halen als ik. Hij heeft zelfs een dag vrij genomen voor mij
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Ik heb geen sec teller in mij klok, dus nee en ik let ook helemaal niet op de tijd ook.quote:
Spannende dag morgen muis! Zo leuk!quote:Op maandag 9 juni 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt goed.
De auto is hier om 10 uur, we willen uiterlijk 11 - 1115 weg. Vliegtuig landt 1215 en het duurt wel even voordat de bagage en de honden vrijgegeven worden. Dus ruim gepland allemaal, omdat ik een stress kip ben.![]()
![]()
![]()
Wie van de velenquote:
![]()
![]()
![]()
Moet je ook lekker zelf weten, je bent vrij om te doen wat je wilt tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daaromWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vermaak mij wel altijd, vandaag en gister ff lekker helemaal niks. Lekker lui weekendquote:Op maandag 9 juni 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook lekker zelf weten, je bent vrij om te doen wat je wilt toch![]()
Ja dat zei je al, ook wel eens lekker tochquote:Op maandag 9 juni 2025 12:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik vermaak mij wel altijd, vandaag en gister ff lekker helemaal niks. Lekker lui weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is toch beter als er niemand is.quote:
Zonder meerquote:Op maandag 9 juni 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, ook wel eens lekker toch![]()
![]()
Hebben we tegenwoordig ook al een ziel nodig?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ziel en zaligheidquote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef Fogel het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook al een ziel nodig?![]()
Zaligquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
FeestzaalI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Ja, maar jij bent erquote:
Als de juiste mensen er zijn is het prima
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja hoor, gelijk erna weg gaan, typisch wel weerquote:
(ik stond even onder de douche)
Had ik dat geweten hadden we samen kunnen douchenquote:Op maandag 9 juni 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, gelijk erna weg gaan, typisch wel weer
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga ff buurten verderop, of ik ff langs kwam.
Is natuurlijk weer niet zomaar, als ik toch langs kom gelijk ff bij de trekker kijken want zit geluidje in![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor een heb je. Kleinzoon is gek op John geerquote:Op maandag 9 juni 2025 13:07 schreef Bally-b het volgende:
Maar ik ga ff buurten verderop, of ik ff langs kwam.
Is natuurlijk weer niet zomaar, als ik toch langs kom gelijk ff bij de trekker kijken want zit geluidje in![]()
John deerequote:Op maandag 9 juni 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor een heb je. Kleinzoon is gek op John geer![]()
![]()
Oude fiat heeft dezequote:Op maandag 9 juni 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor een heb je. Kleinzoon is gek op John geerga nu
![]()
![]()
Als er andere zijn scoren we toch geen puntenquote:Op maandag 9 juni 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent er
Als de juiste mensen er zijn is het prima
Was het zo'n kliederboel nadat hij over je heen gegaan was?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hoor, gelijk erna weg gaan, typisch wel weer
Als die het maar doet toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkjeI'm surrounded by morons!
telefoon ging dood tijdens het douchen
daar ging mijn OF winst
*Lust geen koffie*![]()
Voor 6 euro heb ik ook maar een hondenzwembad gekochtTrotste mama van Ambar
Ik heb 2 koelingsmatten, schaduwdoek voor balkon en een hondenzwembad.Trotste mama van Ambar
Dat beestje krijgt een verwend hondenlevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn eenpansgerechten bijbel is toch bijzonder
zit je bij groente te kijken
geven ze je de croque monsieur
ingredienten
- boterhammen
- boter
- bechamelsaus
- geraspte kaas
- gekookte ham
ik zoek de groente... is brood groente?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En misschien ga ik zelf wel op zo'n koelingsmat liggen en in het zwembad zittenTrotste mama van Ambar
Zwembad zo groot dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En misschien ga ik zelf wel op zo'n koelingsmat liggen en in het zwembad zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
80 cm doorsnede dus daar pas ik wel in met mijn kontquote:
Trotste mama van Ambar
Als je het lang laat liggen wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn eenpansgerechten bijbel is toch bijzonder
zit je bij groente te kijken
geven ze je de croque monsieur
ingredienten
- boterhammen
- boter
- bechamelsaus
- geraspte kaas
- gekookte ham
ik zoek de groente... is brood groente?I'm surrounded by morons!
Is wel groenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
schimmel telt niet als groente he
Dus geen content vanavond?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
telefoon ging dood tijdens het douchen
daar ging mijn OF winst
bolkI'm surrounded by morons!
Kijk jij niet gewoon live mee?quote:
Ik zit met @Rob in de trein slakbak naar Utrecht, en ik moest naar de wc. Ik liet m'n tassen staan en onderweg naar de wc passeer ik een groepje kwebbelende buitenlandse dames die bezig waren om hun fietsen vast en op slot te zetten. Een van hen zag mij en vroeg direct verontschuldigend of ze hun fietsen zo wel goed hadden neergezet. Toen ik antwoordde dat ik niet voor de ns werkte schoot de hele groep in de lach
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
kan mijn fans (kuch @Paul ) natuurlijk niet teleurstellenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo ernstig is het nou ook weer nietquote:
Trotste mama van Ambar
ieder zijn dingquote:Op maandag 9 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo ernstig is het nou ook weer niet
mijn vader had er eentje voor zijn pensioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben één keer bij de OnlyFans geweest. Het viel me flink tegen.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Goede vraagI'm surrounded by morons!
Zoveel fans die naar je zwaaien is toch leuk?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:53 schreef Homijn het volgende:
Ik ben één keer bij de OnlyFans geweest. Het viel me flink tegen.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
ben zelf best wel een heavy metal fanquote:Op maandag 9 juni 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoveel fans die naar je zwaaien is toch leuk?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
echt he, ik wacht mooi, ga je jezelf met 5 seconden bolkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stomme ikquote:Op maandag 9 juni 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
echt he, ik wacht mooi, ga je jezelf met 5 seconden bolken![]()
Leuk weetje: over 22 uur landt het vliegtuigTrotste mama van Ambar
Nu gaat het echt snel met het aftellenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje: over 22 uur landt het vliegtuig
Stom weetje, kreeg net mail dat een vlucht is geannuleerd. heb omgeboekt naar (onder andere) Sk404... Zou die wel gaan of "plane not found"?I'm surrounded by morons!
Volgens Flightradar24 is die netjes gescheduled.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
Stom weetje, kreeg net mail dat een vlucht is geannuleerd. heb omgeboekt naar (onder andere) Sk404... Zou die wel gaan of "plane not found"?How can I make this topic about me?![]()
https://www.flightradar24.com/data/flights/sk404quote:Op maandag 9 juni 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
Stom weetje, kreeg net mail dat een vlucht is geannuleerd. heb omgeboekt naar (onder andere) Sk404... Zou die wel gaan of "plane not found"?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: