quote:Op zondag 8 juni 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
AndersJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een mooi excuus om niet op werk te komen, ik zat vast vanwege de stakingquote:Op zondag 8 juni 2025 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Weer net op tijd thuis morgen, want dinsdag was eerst lokale staking van NS maar nu uitgebreid zodat er nergens meer treinen rijden
Was toch al vrij, maar als we kantoordag zouden hebben voor hele team zou die wel afgelast wordenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was wel een mooi excuus om niet op werk te komen, ik zat vast vanwege de staking
Ik heb dat excuus wel ooit gebruikt toen ik op 13 september 2001 terug zou vliegen uit Amerika naar Nederland
Watquote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
Amy is wel een leuke naam vind ik![]()
En als mijn dochter een jongetje was geworden dan had ie Hema geheten
Maar goed dat ik mijn dochter geen Amy had genoemd. Niet dat DTS al bestond, dat is pas in Juni 2017 begonnenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
Amy is wel een leuke naam vind ik![]()
En als mijn dochter een jongetje was geworden dan had ie Hema geheten
quote:
Morguhquote:
Gaat wel lukken ( denk ik )quote:
En bedankt!!quote:Op zondag 8 juni 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
Er zijn wel heel veel DTS mensen in die likes-top 10. Greys, justin, moonlight, schakeltopia, freshfruit, maily. @:Engine is toch een oud-gediende hier en @:puzzie beschouw ik nu ook bij het DTS meubilair
We kunnen weer GGquote:
ff goed insmeren dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |