Dat is niet vaakquote:
Ik ben niet zo'n Mac fanquote:Op maandag 9 juni 2025 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet vaak
Ik wel een paar keer per jaar
Gezien de sirenes hier is het vandaag voor iemand zover.quote:
Sjezus jij gaat vaakquote:
Jij bent hier dus dat heb ik wel nodig idd.quote:
Het is praktisch lunchtijdquote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel veel bier gedronken in de cafes hier in de ochtend, moet er niet aan denken
Ben je weer lekker aan het stoken.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent hier dus dat heb ik wel nodig idd.
Och...quote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel veel bier gedronken in de cafes hier in de ochtend, moet er niet aan denken
Gelukkig reageer je zelf lekker vrolijk.quote:
Hoe durven zequote:Op maandag 9 juni 2025 11:25 schreef Lovely het volgende:
Laatst was ik in de stad, zaten mensen ook al aan de bier en wijn rond 13:00
Als het een vrije dag is en je gaat lekker uit lunchen met iemand heb ik daar ook geen problemen meequote:Op maandag 9 juni 2025 11:25 schreef Lovely het volgende:
Nja moeten ze zelf weten.. ik hoef dat niet zo vroegquote:
Nah, ik drink daar liever wat anders bij..quote:Op maandag 9 juni 2025 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het een vrije dag is en je gaat lekker uit lunchen met iemand heb ik daar ook geen problemen mee
Tijdstip is dan niet zo raar, zeker in weekend. Maar hier 10u of eerder alquote:Op maandag 9 juni 2025 11:25 schreef Lovely het volgende:
Ik ga vrijdag weer eens drinkenquote:Op maandag 9 juni 2025 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja moeten ze zelf weten.. ik hoef dat niet zo vroeg
In de ochtend?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weer eens drinken
Het is voortaan zeldzaam dat ik drink
Drink ook zelden alcoholische drankjesquote:Op maandag 9 juni 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weer eens drinken
Het is voortaan zeldzaam dat ik drink
Kan... Maar dacht vooral goede fles uitzoeken bij het avondetenquote:
Het is dat ze vorige week zaterdag en macaron martini hadden en ik het interessant vond klinken anders had ik toen ook geen alcohol opquote:
En was die lekker?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is dat ze vorige week zaterdag en macaron martini hadden en ik het interessant vond klinken anders had ik toen ook geen alcohol op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |