Hey UNquote:
Beetje de nacht doorgekomen?quote:
Helaas er om 3.30 weer uit. De nacht/ vroege ochtend duurt lang zonder gezellig te kunnen kletsen in DTSquote:
Ja idd, al las ik dat er wel aanpassingen zijn gedaan maar dat wil no niet helemaal lukken za ik ook tevensquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas er om 3.30 weer uit. De nacht/ vroege ochtend duurt lang zonder gezellig te kunnen kletsen in DTS
Ja ach ja het is niet anders.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, al las ik dat er wel aanpassingen zijn gedaan maar dat wil no niet helemaal lukken za ik ook tevens
quote:
Nee idd, anderzijds geeft het ook wel een soort van rust dus wat dat betreft ben ik blij met mijn keuzequote:
Ja heel rustig. In de avond is het wat drukker. Hoezo meer rust?quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee idd, anderzijds geeft het ook wel een soort van rust dus wat dat betreft ben ik blij met mijn keuze
Zal er overdag ook wel rustiger zijn gok ik?
Keuze?quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee idd, anderzijds geeft het ook wel een soort van rust dus wat dat betreft ben ik blij met mijn keuze
Zal er overdag ook wel rustiger zijn gok ik?
Voor mijn slaap niet direct, meer en gevoel van onrecht waar ik niet zo goed tegen kan.quote:
Omdat ik vind dat de keus die nu is gemaakt, onrecht doet aan mensen die wel gewoon normaal doen in de vroege ochtend/nacht. Het zou hypocriet zijn om dat te benoemen en overdag wel vrolijk mee te doen, hoewel ik overdag toch al wel druk zat benquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel rustig. In de avond is het wat drukker. Hoezo meer rust?
Onrechte mensen blok ik gewoon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor mijn slaap niet direct, meer en gevoel van onrecht waar ik niet zo goed tegen kan.
Het gaat hier niet om een mens maar om een beleid, dus ik vermijd dat beleid, waar ik overigens bij mee ben, maar ook jammer vind dat het zo gaatquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Onrechte mensen blok ik gewoon.
Helaas zie ik ze nu ik geen abo meer heb.
Ik xie geen beleid, enkel chaos en even simpel kletsenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een mens maar om een beleid, dus ik vermijd dat beleid, waar ik overigens bij mee ben, maar ook jammer vind dat het zo gaat
Mag ook, maar dat simpele kletsen doe ik nu dus hier in de ochtend, en eldersquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik xie geen beleid, enkel chaos en even simpel kletsen
Maar hier komen niet zoveelquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag ook, maar dat simpele kletsen doe ik nu dus hier in de ochtend, en elders
O op die manier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de keus die nu is gemaakt, onrecht doet aan mensen die wel gewoon normaal doen in de vroege ochtend/nacht. Het zou hypocriet zijn om dat te benoemen en overdag wel vrolijk mee te doen, hoewel ik overdag toch al wel druk zat ben
Nee dat is jammer. Maar komt waarschijnlijk omdat hier geen spelelement in zitquote:
Dan zou ik lekker hier blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Of omdat het nog niet ingesleten is als gezellige plek?
Das knuddequote:
Nee teveel pijn nuquote:
Ellende. Nog steeds je rug?quote:
Das echt niet tofquote:
Nee vreselijk, weer een dag op pijnstillers denk ikquote:
Sterktequote:Op woensdag 4 juni 2025 06:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee vreselijk, weer een dag op pijnstillers denk ik
Dankjequote:
Jaquote:
Op vervelend. Vooral als je ook nog moet werken. Hopelijk knapt het snel op en heb je minder pijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht gister dat het beter ging, ook leuk kennisgemaakt bij een nieuwe klant en daar ern middag gewerkt.
Ging prima met een minimum aan pijnstillers
En vannacht was het helemaal mis, bijna niet kunnen bewegen(simpel op zij draaien voor slaaphouding)
Dit werk is te doen met pijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op vervelend. Vooral als je ook nog moet werken. Hopelijk knapt het snel op en heb je minder pijn
Welke wat waar?quote:
Jammer echt klotuh dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit werk is te doen met pijn.
Voor ander werk komend weekend moet het echt over zijn anders moet ik afzeggen
In Rotterdam. Sta op een andere plek waar betaald moet worden. Blijkbaar moeten kentekens geregistreerd worden op de normale plek. Is ons niet verteld.quote:
He dus eigenlijk moet je van te voren je plek reserverern?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Rotterdam. Sta op een andere plek waar betaald moet worden. Blijkbaar moeten kentekens geregistreerd worden op de normale plek. Is ons niet verteld.
Ja blijkbaar of zoiets. Normaal nooit een probleem geweest en nu ineens "NIEUW PARKEERBELEID, RAUS!" gedoe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dus eigenlijk moet je van te voren je plek reserverern?
Zonder kennisgeving is dit knap lullig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja blijkbaar of zoiets. Normaal nooit een probleem geweest en nu ineens "NIEUW PARKEERBELEID, RAUS!" gedoe.
Precies. Maar goed, is niet anders. Vanmiddag toch overleg met mijn leidinggevende dus kijken of er wat geregeld kan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder kennisgeving is dit knap lullig.
Kan vast wel geregeld worden denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, is niet anders. Vanmiddag toch overleg met mijn leidinggevende dus kijken of er wat geregeld kan worden.
Ik hoop het. Elke keer 32,50 betalen is ook teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan vast wel geregeld worden denk ik.
Zo dan, dat is een hoop geld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het. Elke keer 32,50 betalen is ook teveel van het goede.
Yup, x4 voor een maand.quote:
Kan je lekker van uit eten als je het bij elkaar opteltquote:
Een dag.quote:
Yup.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekker van uit eten als je het bij elkaar optelt
quote:
Dat is jammer, juiste topic heb ik vaarwel gezegdquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Harrie het volgende: [..] Verkeerde topic
Meet kan ik niks over zeggen, daar zijn afspraken over gemaakt en die zijn contractueel vastgelegd
Was
al heb ik het einde niet gehaald
![]()
Jammer maar het zal ongetwijfeld een goede reden hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is jammer, juiste topic heb ik vaarwel gezegd
Check! ✅✅quote:
Al de 2e die bevestigd dat er in het hiernamaals ook fok is.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Al de 2e die bevestigd bevestigt dat er in het hiernamaals ook fok is.
In de Hemel staat een brouwerijquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Al de 2e die bevestigd dat er in het hiernamaals ook fok is.
De Hemel is een brouwerijquote:
Van zielen?quote:
Zegquote:
quote:
quote:
quote:
Hee Stigquote:
Welke storm?quote:
Swj was het slotje vergeten.quote:
UNquote:
Lol, slim. Dikke ruzie en drama natuurlijkquote:
Nou, sowieso weer gezever hoe erg het is en hoe stom het is dat DTS 'zomaar' op slot gaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, slim. Dikke ruzie en drama natuurlijk
Geen last van, heerlijk!quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, sowieso weer gezever hoe erg het is en hoe stom het is dat DTS 'zomaar' op slot gaat
Misschien was het wel een testquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, slim. Dikke ruzie en drama natuurlijk
Dat kan zomaar.. ik ben geen testdummyquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien was het wel een test
Morguh Stigquote:
Morguh UNquote:
Ik las het, lucky voor de nacht posters, had ik het maar geweten was er al weer vroeg uit.quote:
Hee Dotquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguh UN
[..]
Ik las het, lucky voor de nacht posters, had ik het maar geweten was er al weer vroeg uit.
Dotjequote:Op donderdag 5 juni 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguh UN
[..]
Ik las het, lucky voor de nacht posters, had ik het maar geweten was er al weer vroeg uit.
Hoezo was de kleine er noodgedwongen uit dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Dot
Hier ook weer vroeg.. de kleine was er noodgedwongen om 5 uur al uit
Hongerquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo was de kleine er noodgedwongen uit dan?
O jaquote:
Bed moest worden verschoond en zij ook dus zijn we er maar uit gegaan, meteen wasje aangezet en badje opgezet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo was de kleine er noodgedwongen uit dan?
Ookquote:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.quote:
Hey UN was even aan het rond neuzen. Overal is het stilletjes. Hier nu jij en in GC net een.quote:
Tsja, was er maar een plek waar men zich kon verenigen welke bekend is bij de forumleden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN was even aan het rond neuzen. Overal is het stilletjes. Hier nu jij en in GC net een.
Kan niet meer op wifi komen met de laptop. Wel raar met mobiel en iPad welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, was er maar een plek waar men zich kon verenigen welke bekend is bij de forumleden.
Mogguh allen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet meer op wifi komen met de laptop. Wel raar met mobiel en iPad wel
Hey Jellyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mogguh allen.
Heb ik ook weleens Dot. Kwestie van weer even opnieuw opstarten idd.
Lekker tochquote:
Idd. Nieuwe regeling start nog niet. Verwarring alom. Gelukkig gaat de jobcoach nog bellen met uitleg.quote:
Ja gebeurt bij mij ook niet vaak maar als ik dan zie dat de wifi op mijn foon en tablet het wel gewoon doen dan is het van: ohja! Even opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jelly![]()
Heb ik nog niet eerder gehad, vond het zo raar omdat de tel en ipad het wel op de wifi deden.
ZOu toch vanaf 15 juni zijn he?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Nieuwe regeling start nog niet. Verwarring alom. Gelukkig gaat de jobcoach nog bellen met uitleg.
Balen joh
Zal het nu ook niet meer vergetenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:42 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja gebeurt bij mij ook niet vaak maar als ik dan zie dat de wifi op mijn foon en tablet het wel gewoon doen dan is het van: ohja! Even opnieuw opstarten
Nu maar afwachten dusquote:
Is je ritme dat je altijd vroeg wakker bent misschien?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ach ja. Zolang ik maar met de fiets kan gaan werken.
Weer vroeg joh en dat op mijn vrije dag (altijd vrij op vrijdag)
Ohhh das ook mooi ruk ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het nu ook niet meer vergeten![]()
Van de week deed mijn andere laptop het in een keer niet meer
Ik wilde hem aanzetten voor een teams overleg
Maar teams deed het niet. Ik dacht gooi hem er uit en zet hem er opn ieuw op
IK dacht microsoft teams er uit geknikkert te hebben. Als ik iets verwijderd heb start ik altijd even opnieuw op
Euhhhhhhh niet dus. Ik kreeg hem n iet uit maar wel een zwart beeld. Als ik de toetsen aanraakte ging het aanlampje branden. Ook lang ingedrukt houden hielp niet. Twee dagen geprobeerd maar helaas
Dus de stekker er maar uitgehaald zodat hij leeg loopt
Geen idee wat er aan de hand is
Dat kan ja. Nu had ik wel eng gedroomdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is je ritme dat je altijd vroeg wakker bent misschien?
O dat is wel fijn. Handig zo vaderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ohhh das ook mooi ruk ja.
Heb een vader die gelukkig heel handig is met computers. Hij fixed het altijd voor mij
Ja mooi is dat hèquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn. Handig zo vader
ALs ik problemen had met mijn iphone ( van mijn vader geweest) had of met de ipad dan kon ik mijn vader bellen. DIe wist er meer van dan ik hij was 92 en had over het nieuwste van van Apple
O jij ook al, ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat kan ja. Nu had ik wel eng gedroomd
Spannend, ik duim voor je. Is het op de camping werken geen seizoenswerk?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, motivatiebrief geschreven voor sollicitatie op een camping, eens zien wat het wordt
Ja heel mooi. Helaas kan ik hem niet meer bellen. Hij heeft zijn iphone niet meegenomen de kist in.quote:
Die camping niet, is de Twee bruggen, vrij grote camping waar staanplaatsen het hele jaar door zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, ik duim voor je. Is het op de camping werken geen seizoenswerk?
O die ken ik wel, meer in Miste toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die camping niet, is de Twee bruggen, vrij grote camping waar staanplaatsen het hele jaar door zijn
O dat is vervelend, hopelijk slaap je nog even. Sweet dreamsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:55 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik mocht van mezelf uitslapen. Gordijnen huiskamer ook dicht gedaan zodat het lekker donker blijft…..and yet, here we are. Al 2 uur wakker na een toch al waardeloze nacht![]()
Ga zo weer even terug.
Tot laters
Klopt idd, is een vrij grote speler op campinggebied, zeker in de Acterhoekquote:
Ja dat herinner ik mij nog. Waren er vacatures?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt idd, is een vrij grote speler op campinggebied, zeker in de Acterhoek
Ja, genoeg zelfs! Bakkerij, foodcorner en supermarkt. Heb in een brief vermeld dat ik bij alle drie zou kunnen werken met de ervaringen die ik heb. Heb mij als veelzijdig iemand voorgesteld om de wajong wat te verdoezelen want dat is toch wel een taboe-dingetje merk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik mij nog. Waren er vacatures?
Dat heb je dan goed gedaan, jammer dat er dan toch een vooroordeel isquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, genoeg zelfs! Bakkerij, foodcorner en supermarkt. Heb in een brief vermeld dat ik bij alle drie zou kunnen werken met de ervaringen die ik heb. Heb mij als veelzijdig iemand voorgesteld om de wajong wat te verdoezelen want dat is toch wel een taboe-dingetje merk ik
Morguh Puzziequote:
Toch raar dat het hier niet lekker wil lopen hè.quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch raar dat het hier niet lekker wil lopen hè.
Nou vind het niet echt doorlopenquote:
Is ook pas om 3 uur dichtgegaan swj zal nog wel slapen 😉quote:
Nerds genoeg hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ohhh das ook mooi ruk ja.
Heb een vader die gelukkig heel handig is met computers. Hij fixed het altijd voor mij
Ik heb het over de sc. Niet over DTS 😉quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft een reden dat het zo gaat hé?
Nu nog?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook pas om 3 uur dichtgegaan swj zal nog wel slapen 😉
Morguh Stigquote:
Geef hem eens ongelijk. Hij was om 3 uur nog wakker. Dus lekker slapen dan is wel fijnquote:
quote:
Schatjes van mequote:
Oh dan zie ik het probleem al helemaal nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over de sc. Niet over DTS 😉
Misschien lag hij al in bed. Had hij de wekker om 3 uur gezet. Gooit dts dicht en is weer verder gaan slapenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Hij was om 3 uur nog wakker. Dus lekker slapen dan is wel fijn
Of misschien heeft hij wel belangrijkere dingen te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien lag hij al in bed. Had hij de wekker om 3 uur gezet. Gooit dts dicht en is weer verder gaan slapen
Het is ook geen probleem ben alleen verbaasd dater hier dan in de nacht niet veel gepost wordquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dan zie ik het probleem al helemaal niet
Kan ook.. hij opent het vanzelf wel weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of misschien heeft hij wel belangrijkere dingen te doen.
Nou dat zou niet gezond zijn daar je wekker voor te zetten. ‘s nachts moet je slapen zegt hij zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien lag hij al in bed. Had hij de wekker om 3 uur gezet. Gooit dts dicht en is weer verder gaan slapen
Of had hij lekker een feestjuhhhquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dramt? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem ben alleen verbaasd dramt er hier dan in de nacht niet veel gepost word
Dramt moet dat zijn sorryquote:
Verbaasd datquote:
Het is nog vroeg Puzziequote:
Swingen want Joelenquote:
Wat is er belangrijker dan DTS weer openenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een leven hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er belangrijker dan DTS weer openen
Het is openquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, nemen we in de tussentijd nog even een kop koffie
*insert tumbleweed.gifquote:
Is het hier weer rustigquote:
Ik kom af en toe wel even langswippen hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel even langswippen hoor
Oehquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel even langswippen hoor
Tja dan moeten we toch ook hier maar postenquote:
Morguh AQ heb je je ogen al weer openquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dan moeten we toch ook hier maar posten
Ik heb wel iets in mijn hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel iets in mijn hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en in je andere hand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De andere kant van de telefoon want ik typ met 2 handen.quote:
O das omdat je het over een hand hadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
De andere kant van de telefoon want ik typ met 2 handen.
Ik wel met twee duimenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:13 schreef Lovely het volgende:
Ik typ altijd met 1 hand, met 2 lukt mij niet
Knap als je dat kan, sommige typen dan ook nog super snelquote:
Ja hoe doe jij dat dan met een vingertje"Bij mij gaat dat automatisch met twee duimen tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, sommige typen dan ook nog super snel
Idd met een vinger of duimquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe doe jij dat dan met een vingertje"Bij mij gaat dat automatisch met twee duimen tikken
Ja dat kan ook, als het maar overkomt toch. Hoe je het dan ook doet maakt niet uitquote:
Duurt alleen wat langerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, als het maar overkomt toch. Hoe je het dan ook doet maakt niet uit
Ja je hebt tijd aan jezelf dat scheelt. En wat vandaag niet afkomt komt morgen wel af moet je maar denkenquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je hebt tijd aan jezelf dat scheelt. En wat vandaag niet afkomt komt morgen wel af moet je maar denken
Lekker, dochter lief belde net die wil samen naar het winkelcentrumquote:
Oh ja daar ben je zo door heen..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dochter lief belde net die wil samen naar het winkelcentrum
Is wel gezellig maar het winkelcentrum stelt hier niet zo veel voor
AH, 2 slijterijen Etos, kruidvat, hema,polier, readshop, 3 kappers, sushi bar, kwalitaria en een ijssalon, Dat was het
Ja, is nou niet echt een winkelscentrum om gezellig heen te gaan.quote:
Ah daarom moet je meequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is nou niet echt een winkelscentrum om gezellig heen te gaan.
Maar goed ik ga wel mee daar niet van.
Misschien heeft ze iets nodigZe weet hoe ik ben
Ik vermoed het, maar ze doet wel vaker leuke dingen met mij hoorquote:
Sallyquote:
Dat is wel liefquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed het, maar ze doet wel vaker leuke dingen met mij hoor
Vorige week vrijdag heeft ze mij mee uit eten genomen
Tien vingers genot.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:13 schreef Lovely het volgende:
Ik typ altijd met 1 hand, met 2 lukt mij niet
Op je mobiel ja?quote:
Some say...quote:
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, jij kent dat niet he
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk.quote:
Nee het waait veel te hard en ik wil mooier weerquote:
Ik wil zoveelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee het waait veel te hard en ik wil mooier weer
Wat allemaal dan?quote:
Het heeft mij geen cent gekost, ze heeft voor mij betaald wat ik haaldequote:
Ah dat kan ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft mij geen cent gekost, ze heeft voor mij betaald wat ik haalde
Het ging regenen, ik ben al thuis zij komt er zo aan met de auto en dan koffie met een tompouchequote:
Ze hebben bij de AH nu hamster tompoucenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging regenen, ik ben al thuis zij komt er zo aan met de auto en dan koffie met een tompouche
Hamster tompoucen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben bij de AH nu hamster tompoucen![]()
Hier net ook een bui..
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hamster tompoucen?
Ik had ze bij de hema meegenomen 4 halen 2 betalen
Leuk voor de kinderen zeg. Ik zelf haal niet snel tompuchen iut de supermarkt die zijn nooit meer lekker knapperigquote:
Ik soms wel die kleintjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor de kinderen zeg. Ik zelf haal niet snel tompuchen iut de supermarkt die zijn nooit meer lekker knapperig
Zo af en toe, als ze net vers zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik soms wel die kleintjes
Maar zelf ben ik er niet echt gek op
Misschien komen die wel terug, als je naar de Hema mailtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo af en toe, als ze net vers zijn.
Jaren geleden hadden ze bij de hema slagroomtompouchen met een chocoladebovenkant
Die waren zoooooooo lekker. Echt jammer dat die er niet meer zijn
Denk niet dat ze dat voor een persoon doenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien komen die wel terug, als je naar de Hema mailt
Niet tjonge jongequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Denk niet dat ze dat voor een persoon doen
Dat ze jou iets durven te weigeren zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
Denk niet dat ze dat voor een persoon doen
Ja onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze jou iets durven te weigeren zeg.
* TheStigsDutchCousin gaat passief agressief in de winkel staanquote:
Zeg het ze maar Stigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gaat passief agressief in de winkel staan
Zo, dat zal ze lerenquote:
Bondage!quote:
hey, hi!quote:
quote:
Kon je in dat andere topic niet vinden dus dan maar hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
hey, hi!
Gezellig dat je ook hier even zwaait
Hij is er weerquote:
Oh maar daar was ik vanmorgen al vroeg (al was het niet zo vroeg als sommige anderenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Kon je in dat andere topic niet vinden dus dan maar hier
Ah, kwam deze als eerste tegen in de Mycroft dus vandaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar daar was ik vanmorgen al vroeg (al was het niet zo vroeg als sommige anderen)
Jij hebt Sally in je zoekopdracht?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, kwam deze als eerste tegen in de Mycroft dus vandaar
Of was het 'nog tot heel laat/vroeg in de nacht'.... aangezien ik nog een raadsvergadering aan het volgen was, die tot bijna 02:00 uur duurde...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar daar was ik vanmorgen al vroeg (al was het niet zo vroeg als sommige anderen)
Dat is dan "de meest recente"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, kwam deze als eerste tegen in de Mycroft dus vandaar
Nee. Zag dat er een post van mij geliked werd door deze lieve user en dat was de triggerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt Sally in je zoekopdracht?
Sally is wel lief jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee. Zag dat er een post van mij geliked werd door deze lieve user en dat was de trigger
Jup, dat weet ik. Had geen zin om verder te scrollen, dit topic is ook primaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan "de meest recente"
Zou je toch moeten weten?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik. Had geen zin om verder te scrollen, dit topic is ook prima
Een mention in het andere topic had ook nog gekundquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik. Had geen zin om verder te scrollen, dit topic is ook prima
Heel graag gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Een mention in het andere topic had ook nog gekund![]()
Maar thnxxxx![]()
Hoe is het?
Ik volg af en toe wat van je met de foto's van je huis (in DTS).
Het gaat, het gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel graag gedaan![]()
Gaat prima maar erg druk op het moment. Mede vanwege de vele verbouwingen die we achter de rug hebben en waar ik idd wat foto's van heb gepost in DTS![]()
En met jou dan? Had je al tijdje niet gezien maar dat komt ook doordat ik minder aanwezig ben.
Beetje net als ik zegmaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat.
Vooral heel druk. Maar ook bezig met best intensief traject - net gestart.
Dus energielevels gewijs blijft er niet heel veel over...
Maar op een ander gebied gaat het wel prima!
Nou, waar ik mee bezig ben is nou niet het meest leuke...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje net als ik zegmaar![]()
En druk hoeft niet erg te zijn als het op een goede manier is.
quote:
Alsof ze aan het werk zijn.quote:
Heel hard aan het werkquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof ze aan het werk zijn.
Hier is het vrij rustig.quote:
Meestal op vrijdag?quote:
Zoiets. Wat kunnen doen maar sluit zo af. Dan weekend.quote:
Lekker van genietenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets. Wat kunnen doen maar sluit zo af. Dan weekend.
Ja, verjaardag van mijn vriendin, dus lekker relaxquote:
Heb je al wat leuks gekocht?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, verjaardag van mijn vriendin, dus lekker relax
Ze wil een Switch 2, dus daar betaal ik aan meequote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gekocht?
Alvast gefeliciteerd
Die is ook mooi..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil een Switch 2, dus daar betaal ik aan meeEn die haalt ze pas later dit jaar.
Thanks
Zekerquote:
Ik heb de Switch 1, alleen game ik niet zoveel..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Wil ze heel graag, kan ze zelf ook gamen
Ik meestal op PC, maar wil ook weer meer op de consoles.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb de Switch 1, alleen game ik niet zoveel..
Lijkt mij wel moeilijker op de pc, omdat je dan de toetsenbord moet gebruikenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meestal op PC, maar wil ook weer meer op de consoles.
Och, ben het gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel moeilijker op de pc, omdat je dan de toetsenbord moet gebruiken
Dan gebruk je alleen de pijltjes en de spatiebalk?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ben het gewendVooral bij shooters is dat makkelijk
Zijn vaak net zoveel knoppen, dus als je eenmaal weet waar ze zitten valt het wel mee. Het fijne is dan juist dat je eventueel meer knoppen kunt hebben die je soms niet op console hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel moeilijker op de pc, omdat je dan de toetsenbord moet gebruiken
Ahzo. Nja is ook maar wat je gewend bentquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn vaak net zoveel knoppen, dus als je eenmaal weet waar ze zitten valt het wel mee. Het fijne is dan juist dat je eventueel meer knoppen kunt hebben die je soms niet op console.
Animal crossing toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo. Nja is ook maar wat je gewend bent
Misschien maar eens op zoek naar een leuke game voor op de switch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |