O dat is vervelend, hopelijk slaap je nog even. Sweet dreamsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:55 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik mocht van mezelf uitslapen. Gordijnen huiskamer ook dicht gedaan zodat het lekker donker blijft…..and yet, here we are. Al 2 uur wakker na een toch al waardeloze nacht![]()
Ga zo weer even terug.
Tot laters
Klopt idd, is een vrij grote speler op campinggebied, zeker in de Acterhoekquote:
Ja dat herinner ik mij nog. Waren er vacatures?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt idd, is een vrij grote speler op campinggebied, zeker in de Acterhoek
Ja, genoeg zelfs! Bakkerij, foodcorner en supermarkt. Heb in een brief vermeld dat ik bij alle drie zou kunnen werken met de ervaringen die ik heb. Heb mij als veelzijdig iemand voorgesteld om de wajong wat te verdoezelen want dat is toch wel een taboe-dingetje merk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik mij nog. Waren er vacatures?
Dat heb je dan goed gedaan, jammer dat er dan toch een vooroordeel isquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, genoeg zelfs! Bakkerij, foodcorner en supermarkt. Heb in een brief vermeld dat ik bij alle drie zou kunnen werken met de ervaringen die ik heb. Heb mij als veelzijdig iemand voorgesteld om de wajong wat te verdoezelen want dat is toch wel een taboe-dingetje merk ik
Morguh Puzziequote:
Toch raar dat het hier niet lekker wil lopen hè.quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch raar dat het hier niet lekker wil lopen hè.
Nou vind het niet echt doorlopenquote:
Is ook pas om 3 uur dichtgegaan swj zal nog wel slapen 😉quote:
Nerds genoeg hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ohhh das ook mooi ruk ja.
Heb een vader die gelukkig heel handig is met computers. Hij fixed het altijd voor mij
Ik heb het over de sc. Niet over DTS 😉quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft een reden dat het zo gaat hé?
Nu nog?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook pas om 3 uur dichtgegaan swj zal nog wel slapen 😉
Dottekequote:
Morguh Stigquote:
Stigkequote:
Geef hem eens ongelijk. Hij was om 3 uur nog wakker. Dus lekker slapen dan is wel fijnquote:
quote:
Schatjes van mequote:
quote:
Oh dan zie ik het probleem al helemaal nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over de sc. Niet over DTS 😉
Misschien lag hij al in bed. Had hij de wekker om 3 uur gezet. Gooit dts dicht en is weer verder gaan slapenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Hij was om 3 uur nog wakker. Dus lekker slapen dan is wel fijn
Of misschien heeft hij wel belangrijkere dingen te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien lag hij al in bed. Had hij de wekker om 3 uur gezet. Gooit dts dicht en is weer verder gaan slapen
Het is ook geen probleem ben alleen verbaasd dater hier dan in de nacht niet veel gepost wordquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dan zie ik het probleem al helemaal niet
Kan ook.. hij opent het vanzelf wel weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of misschien heeft hij wel belangrijkere dingen te doen.
Nou dat zou niet gezond zijn daar je wekker voor te zetten. ‘s nachts moet je slapen zegt hij zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien lag hij al in bed. Had hij de wekker om 3 uur gezet. Gooit dts dicht en is weer verder gaan slapen
Of had hij lekker een feestjuhhhquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dramt? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook geen probleem ben alleen verbaasd dramt er hier dan in de nacht niet veel gepost word
Dramt moet dat zijn sorryquote:
Verbaasd datquote:
Het is nog vroeg Puzziequote:
Swingen want Joelenquote:
Wat is er belangrijker dan DTS weer openenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een leven hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er belangrijker dan DTS weer openen
Het is openquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, nemen we in de tussentijd nog even een kop koffie
*insert tumbleweed.gifquote:
Waarom?quote:
Is het hier weer rustigquote:
Ik kom af en toe wel even langswippen hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel even langswippen hoor
Oehquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel even langswippen hoor
Tja dan moeten we toch ook hier maar postenquote:
Morguh AQ heb je je ogen al weer openquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dan moeten we toch ook hier maar posten
Ik heb wel iets in mijn hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel iets in mijn hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en in je andere hand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De andere kant van de telefoon want ik typ met 2 handen.quote:
O das omdat je het over een hand hadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
De andere kant van de telefoon want ik typ met 2 handen.
Ik wel met twee duimenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:13 schreef Lovely het volgende:
Ik typ altijd met 1 hand, met 2 lukt mij niet
Knap als je dat kan, sommige typen dan ook nog super snelquote:
Ja hoe doe jij dat dan met een vingertje"Bij mij gaat dat automatisch met twee duimen tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, sommige typen dan ook nog super snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |