Beetje net als ik zegmaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat.
Vooral heel druk. Maar ook bezig met best intensief traject - net gestart.
Dus energielevels gewijs blijft er niet heel veel over...
Maar op een ander gebied gaat het wel prima!
Nou, waar ik mee bezig ben is nou niet het meest leuke...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje net als ik zegmaar![]()
En druk hoeft niet erg te zijn als het op een goede manier is.
quote:
Alsof ze aan het werk zijn.quote:
Heel hard aan het werkquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof ze aan het werk zijn.
Hier is het vrij rustig.quote:
Meestal op vrijdag?quote:
Zoiets. Wat kunnen doen maar sluit zo af. Dan weekend.quote:
Lekker van genietenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets. Wat kunnen doen maar sluit zo af. Dan weekend.
Ja, verjaardag van mijn vriendin, dus lekker relaxquote:
Heb je al wat leuks gekocht?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, verjaardag van mijn vriendin, dus lekker relax
Ze wil een Switch 2, dus daar betaal ik aan meequote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gekocht?
Alvast gefeliciteerd
Die is ook mooi..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil een Switch 2, dus daar betaal ik aan meeEn die haalt ze pas later dit jaar.
Thanks
Zekerquote:
Ik heb de Switch 1, alleen game ik niet zoveel..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Wil ze heel graag, kan ze zelf ook gamen
Ik meestal op PC, maar wil ook weer meer op de consoles.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb de Switch 1, alleen game ik niet zoveel..
Lijkt mij wel moeilijker op de pc, omdat je dan de toetsenbord moet gebruikenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meestal op PC, maar wil ook weer meer op de consoles.
Och, ben het gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel moeilijker op de pc, omdat je dan de toetsenbord moet gebruiken
Dan gebruk je alleen de pijltjes en de spatiebalk?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ben het gewendVooral bij shooters is dat makkelijk
Zijn vaak net zoveel knoppen, dus als je eenmaal weet waar ze zitten valt het wel mee. Het fijne is dan juist dat je eventueel meer knoppen kunt hebben die je soms niet op console hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel moeilijker op de pc, omdat je dan de toetsenbord moet gebruiken
Ahzo. Nja is ook maar wat je gewend bentquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn vaak net zoveel knoppen, dus als je eenmaal weet waar ze zitten valt het wel mee. Het fijne is dan juist dat je eventueel meer knoppen kunt hebben die je soms niet op console.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |