Zal het nu ook niet meer vergetenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:42 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja gebeurt bij mij ook niet vaak maar als ik dan zie dat de wifi op mijn foon en tablet het wel gewoon doen dan is het van: ohja! Even opnieuw opstarten
Nu maar afwachten dusquote:
Is je ritme dat je altijd vroeg wakker bent misschien?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ach ja. Zolang ik maar met de fiets kan gaan werken.
Weer vroeg joh en dat op mijn vrije dag (altijd vrij op vrijdag)
Ohhh das ook mooi ruk ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het nu ook niet meer vergeten![]()
Van de week deed mijn andere laptop het in een keer niet meer
Ik wilde hem aanzetten voor een teams overleg
Maar teams deed het niet. Ik dacht gooi hem er uit en zet hem er opn ieuw op
IK dacht microsoft teams er uit geknikkert te hebben. Als ik iets verwijderd heb start ik altijd even opnieuw op
Euhhhhhhh niet dus. Ik kreeg hem n iet uit maar wel een zwart beeld. Als ik de toetsen aanraakte ging het aanlampje branden. Ook lang ingedrukt houden hielp niet. Twee dagen geprobeerd maar helaas
Dus de stekker er maar uitgehaald zodat hij leeg loopt
Geen idee wat er aan de hand is
Dat kan ja. Nu had ik wel eng gedroomdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is je ritme dat je altijd vroeg wakker bent misschien?
O dat is wel fijn. Handig zo vaderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ohhh das ook mooi ruk ja.
Heb een vader die gelukkig heel handig is met computers. Hij fixed het altijd voor mij
Ja mooi is dat hèquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn. Handig zo vader
ALs ik problemen had met mijn iphone ( van mijn vader geweest) had of met de ipad dan kon ik mijn vader bellen. DIe wist er meer van dan ik hij was 92 en had over het nieuwste van van Apple
O jij ook al, ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat kan ja. Nu had ik wel eng gedroomd
Spannend, ik duim voor je. Is het op de camping werken geen seizoenswerk?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, motivatiebrief geschreven voor sollicitatie op een camping, eens zien wat het wordt
Ja heel mooi. Helaas kan ik hem niet meer bellen. Hij heeft zijn iphone niet meegenomen de kist in.quote:
Die camping niet, is de Twee bruggen, vrij grote camping waar staanplaatsen het hele jaar door zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, ik duim voor je. Is het op de camping werken geen seizoenswerk?
O die ken ik wel, meer in Miste toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die camping niet, is de Twee bruggen, vrij grote camping waar staanplaatsen het hele jaar door zijn
O dat is vervelend, hopelijk slaap je nog even. Sweet dreamsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:55 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik mocht van mezelf uitslapen. Gordijnen huiskamer ook dicht gedaan zodat het lekker donker blijft…..and yet, here we are. Al 2 uur wakker na een toch al waardeloze nacht![]()
Ga zo weer even terug.
Tot laters
Klopt idd, is een vrij grote speler op campinggebied, zeker in de Acterhoekquote:
Ja dat herinner ik mij nog. Waren er vacatures?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt idd, is een vrij grote speler op campinggebied, zeker in de Acterhoek
Ja, genoeg zelfs! Bakkerij, foodcorner en supermarkt. Heb in een brief vermeld dat ik bij alle drie zou kunnen werken met de ervaringen die ik heb. Heb mij als veelzijdig iemand voorgesteld om de wajong wat te verdoezelen want dat is toch wel een taboe-dingetje merk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik mij nog. Waren er vacatures?
Dat heb je dan goed gedaan, jammer dat er dan toch een vooroordeel isquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, genoeg zelfs! Bakkerij, foodcorner en supermarkt. Heb in een brief vermeld dat ik bij alle drie zou kunnen werken met de ervaringen die ik heb. Heb mij als veelzijdig iemand voorgesteld om de wajong wat te verdoezelen want dat is toch wel een taboe-dingetje merk ik
Morguh Puzziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |