Kan vast wel geregeld worden denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, is niet anders. Vanmiddag toch overleg met mijn leidinggevende dus kijken of er wat geregeld kan worden.
Ik hoop het. Elke keer 32,50 betalen is ook teveel van het goede.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan vast wel geregeld worden denk ik.
Zo dan, dat is een hoop geld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het. Elke keer 32,50 betalen is ook teveel van het goede.
Yup, x4 voor een maand.quote:
Kan je lekker van uit eten als je het bij elkaar opteltquote:
Een dag.quote:
Yup.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekker van uit eten als je het bij elkaar optelt
quote:
Dat is jammer, juiste topic heb ik vaarwel gezegdquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Harrie het volgende: [..] Verkeerde topic
Meet kan ik niks over zeggen, daar zijn afspraken over gemaakt en die zijn contractueel vastgelegd
Was
al heb ik het einde niet gehaald
![]()
Jammer maar het zal ongetwijfeld een goede reden hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is jammer, juiste topic heb ik vaarwel gezegd
Check! ✅✅quote:
Al de 2e die bevestigd dat er in het hiernamaals ook fok is.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Al de 2e die bevestigd bevestigt dat er in het hiernamaals ook fok is.
In de Hemel staat een brouwerijquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Al de 2e die bevestigd dat er in het hiernamaals ook fok is.
De Hemel is een brouwerijquote:
Van zielen?quote:
Zegquote:
quote:
quote:
quote:
Swj was het slotje vergeten.quote:
UNquote:
Nou, sowieso weer gezever hoe erg het is en hoe stom het is dat DTS 'zomaar' op slot gaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, slim. Dikke ruzie en drama natuurlijk
Geen last van, heerlijk!quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, sowieso weer gezever hoe erg het is en hoe stom het is dat DTS 'zomaar' op slot gaat
Misschien was het wel een testquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, slim. Dikke ruzie en drama natuurlijk
Dat kan zomaar.. ik ben geen testdummyquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien was het wel een test
Morguh Stigquote:
Morguh UNquote:
Ik las het, lucky voor de nacht posters, had ik het maar geweten was er al weer vroeg uit.quote:
Hee Dotquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguh UN
[..]
Ik las het, lucky voor de nacht posters, had ik het maar geweten was er al weer vroeg uit.
Dotjequote:Op donderdag 5 juni 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Morguh UN
[..]
Ik las het, lucky voor de nacht posters, had ik het maar geweten was er al weer vroeg uit.
Hoezo was de kleine er noodgedwongen uit dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Dot
Hier ook weer vroeg.. de kleine was er noodgedwongen om 5 uur al uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |