Hey UNquote:
Helaas er om 3.30 weer uit. De nacht/ vroege ochtend duurt lang zonder gezellig te kunnen kletsen in DTSquote:
Ja idd, al las ik dat er wel aanpassingen zijn gedaan maar dat wil no niet helemaal lukken za ik ook tevensquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas er om 3.30 weer uit. De nacht/ vroege ochtend duurt lang zonder gezellig te kunnen kletsen in DTS
Ja ach ja het is niet anders.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, al las ik dat er wel aanpassingen zijn gedaan maar dat wil no niet helemaal lukken za ik ook tevens
quote:
Nee idd, anderzijds geeft het ook wel een soort van rust dus wat dat betreft ben ik blij met mijn keuzequote:
Ja heel rustig. In de avond is het wat drukker. Hoezo meer rust?quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee idd, anderzijds geeft het ook wel een soort van rust dus wat dat betreft ben ik blij met mijn keuze
Zal er overdag ook wel rustiger zijn gok ik?
Keuze?quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee idd, anderzijds geeft het ook wel een soort van rust dus wat dat betreft ben ik blij met mijn keuze
Zal er overdag ook wel rustiger zijn gok ik?
Voor mijn slaap niet direct, meer en gevoel van onrecht waar ik niet zo goed tegen kan.quote:
Omdat ik vind dat de keus die nu is gemaakt, onrecht doet aan mensen die wel gewoon normaal doen in de vroege ochtend/nacht. Het zou hypocriet zijn om dat te benoemen en overdag wel vrolijk mee te doen, hoewel ik overdag toch al wel druk zat benquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel rustig. In de avond is het wat drukker. Hoezo meer rust?
Onrechte mensen blok ik gewoon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor mijn slaap niet direct, meer en gevoel van onrecht waar ik niet zo goed tegen kan.
Het gaat hier niet om een mens maar om een beleid, dus ik vermijd dat beleid, waar ik overigens bij mee ben, maar ook jammer vind dat het zo gaatquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Onrechte mensen blok ik gewoon.
Helaas zie ik ze nu ik geen abo meer heb.
Ik xie geen beleid, enkel chaos en even simpel kletsenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een mens maar om een beleid, dus ik vermijd dat beleid, waar ik overigens bij mee ben, maar ook jammer vind dat het zo gaat
Mag ook, maar dat simpele kletsen doe ik nu dus hier in de ochtend, en eldersquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik xie geen beleid, enkel chaos en even simpel kletsen
Maar hier komen niet zoveelquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag ook, maar dat simpele kletsen doe ik nu dus hier in de ochtend, en elders
O op die manier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de keus die nu is gemaakt, onrecht doet aan mensen die wel gewoon normaal doen in de vroege ochtend/nacht. Het zou hypocriet zijn om dat te benoemen en overdag wel vrolijk mee te doen, hoewel ik overdag toch al wel druk zat ben
Nee dat is jammer. Maar komt waarschijnlijk omdat hier geen spelelement in zitquote:
Dan zou ik lekker hier blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Of omdat het nog niet ingesleten is als gezellige plek?
Das knuddequote:
Nee teveel pijn nuquote:
Ellende. Nog steeds je rug?quote:
Das echt niet tofquote:
Nee vreselijk, weer een dag op pijnstillers denk ikquote:
Sterktequote:Op woensdag 4 juni 2025 06:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee vreselijk, weer een dag op pijnstillers denk ik
Dankjequote:
Jaquote:
Op vervelend. Vooral als je ook nog moet werken. Hopelijk knapt het snel op en heb je minder pijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht gister dat het beter ging, ook leuk kennisgemaakt bij een nieuwe klant en daar ern middag gewerkt.
Ging prima met een minimum aan pijnstillers
En vannacht was het helemaal mis, bijna niet kunnen bewegen(simpel op zij draaien voor slaaphouding)
Dit werk is te doen met pijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op vervelend. Vooral als je ook nog moet werken. Hopelijk knapt het snel op en heb je minder pijn
Welke wat waar?quote:
Jammer echt klotuh dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit werk is te doen met pijn.
Voor ander werk komend weekend moet het echt over zijn anders moet ik afzeggen
In Rotterdam. Sta op een andere plek waar betaald moet worden. Blijkbaar moeten kentekens geregistreerd worden op de normale plek. Is ons niet verteld.quote:
He dus eigenlijk moet je van te voren je plek reserverern?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Rotterdam. Sta op een andere plek waar betaald moet worden. Blijkbaar moeten kentekens geregistreerd worden op de normale plek. Is ons niet verteld.
Ja blijkbaar of zoiets. Normaal nooit een probleem geweest en nu ineens "NIEUW PARKEERBELEID, RAUS!" gedoe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dus eigenlijk moet je van te voren je plek reserverern?
Zonder kennisgeving is dit knap lullig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja blijkbaar of zoiets. Normaal nooit een probleem geweest en nu ineens "NIEUW PARKEERBELEID, RAUS!" gedoe.
Precies. Maar goed, is niet anders. Vanmiddag toch overleg met mijn leidinggevende dus kijken of er wat geregeld kan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder kennisgeving is dit knap lullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |