Dan zou ik lekker hier blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Of omdat het nog niet ingesleten is als gezellige plek?
Das knuddequote:
Nee teveel pijn nuquote:
Ellende. Nog steeds je rug?quote:
Das echt niet tofquote:
Nee vreselijk, weer een dag op pijnstillers denk ikquote:
Sterktequote:Op woensdag 4 juni 2025 06:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee vreselijk, weer een dag op pijnstillers denk ik
Dankjequote:
Jaquote:
Op vervelend. Vooral als je ook nog moet werken. Hopelijk knapt het snel op en heb je minder pijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht gister dat het beter ging, ook leuk kennisgemaakt bij een nieuwe klant en daar ern middag gewerkt.
Ging prima met een minimum aan pijnstillers
En vannacht was het helemaal mis, bijna niet kunnen bewegen(simpel op zij draaien voor slaaphouding)
Dit werk is te doen met pijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op vervelend. Vooral als je ook nog moet werken. Hopelijk knapt het snel op en heb je minder pijn
Welke wat waar?quote:
Jammer echt klotuh dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit werk is te doen met pijn.
Voor ander werk komend weekend moet het echt over zijn anders moet ik afzeggen
In Rotterdam. Sta op een andere plek waar betaald moet worden. Blijkbaar moeten kentekens geregistreerd worden op de normale plek. Is ons niet verteld.quote:
He dus eigenlijk moet je van te voren je plek reserverern?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Rotterdam. Sta op een andere plek waar betaald moet worden. Blijkbaar moeten kentekens geregistreerd worden op de normale plek. Is ons niet verteld.
Ja blijkbaar of zoiets. Normaal nooit een probleem geweest en nu ineens "NIEUW PARKEERBELEID, RAUS!" gedoe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dus eigenlijk moet je van te voren je plek reserverern?
Zonder kennisgeving is dit knap lullig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja blijkbaar of zoiets. Normaal nooit een probleem geweest en nu ineens "NIEUW PARKEERBELEID, RAUS!" gedoe.
Precies. Maar goed, is niet anders. Vanmiddag toch overleg met mijn leidinggevende dus kijken of er wat geregeld kan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder kennisgeving is dit knap lullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |