Morguh AQ heb je je ogen al weer openquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dan moeten we toch ook hier maar posten
Ik heb wel iets in mijn hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel iets in mijn hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en in je andere hand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De andere kant van de telefoon want ik typ met 2 handen.quote:
O das omdat je het over een hand hadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
De andere kant van de telefoon want ik typ met 2 handen.
Ik wel met twee duimenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:13 schreef Lovely het volgende:
Ik typ altijd met 1 hand, met 2 lukt mij niet
Knap als je dat kan, sommige typen dan ook nog super snelquote:
Ja hoe doe jij dat dan met een vingertje"Bij mij gaat dat automatisch met twee duimen tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, sommige typen dan ook nog super snel
Idd met een vinger of duimquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe doe jij dat dan met een vingertje"Bij mij gaat dat automatisch met twee duimen tikken
Ja dat kan ook, als het maar overkomt toch. Hoe je het dan ook doet maakt niet uitquote:
Duurt alleen wat langerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, als het maar overkomt toch. Hoe je het dan ook doet maakt niet uit
Ja je hebt tijd aan jezelf dat scheelt. En wat vandaag niet afkomt komt morgen wel af moet je maar denkenquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je hebt tijd aan jezelf dat scheelt. En wat vandaag niet afkomt komt morgen wel af moet je maar denken
Lekker, dochter lief belde net die wil samen naar het winkelcentrumquote:
Oh ja daar ben je zo door heen..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dochter lief belde net die wil samen naar het winkelcentrum
Is wel gezellig maar het winkelcentrum stelt hier niet zo veel voor
AH, 2 slijterijen Etos, kruidvat, hema,polier, readshop, 3 kappers, sushi bar, kwalitaria en een ijssalon, Dat was het
Ja, is nou niet echt een winkelscentrum om gezellig heen te gaan.quote:
Ah daarom moet je meequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is nou niet echt een winkelscentrum om gezellig heen te gaan.
Maar goed ik ga wel mee daar niet van.
Misschien heeft ze iets nodigZe weet hoe ik ben
Ik vermoed het, maar ze doet wel vaker leuke dingen met mij hoorquote:
Sallyquote:
Dat is wel liefquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed het, maar ze doet wel vaker leuke dingen met mij hoor
Vorige week vrijdag heeft ze mij mee uit eten genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |