Hongerquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo was de kleine er noodgedwongen uit dan?
O jaquote:
Bed moest worden verschoond en zij ook dus zijn we er maar uit gegaan, meteen wasje aangezet en badje opgezet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo was de kleine er noodgedwongen uit dan?
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.quote:
Hey UN was even aan het rond neuzen. Overal is het stilletjes. Hier nu jij en in GC net een.quote:
Tsja, was er maar een plek waar men zich kon verenigen welke bekend is bij de forumleden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN was even aan het rond neuzen. Overal is het stilletjes. Hier nu jij en in GC net een.
Kan niet meer op wifi komen met de laptop. Wel raar met mobiel en iPad welquote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, was er maar een plek waar men zich kon verenigen welke bekend is bij de forumleden.
Mogguh allen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet meer op wifi komen met de laptop. Wel raar met mobiel en iPad wel
Hey Jellyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mogguh allen.
Heb ik ook weleens Dot. Kwestie van weer even opnieuw opstarten idd.
Lekker tochquote:
Idd. Nieuwe regeling start nog niet. Verwarring alom. Gelukkig gaat de jobcoach nog bellen met uitleg.quote:
Ja gebeurt bij mij ook niet vaak maar als ik dan zie dat de wifi op mijn foon en tablet het wel gewoon doen dan is het van: ohja! Even opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jelly![]()
Heb ik nog niet eerder gehad, vond het zo raar omdat de tel en ipad het wel op de wifi deden.
ZOu toch vanaf 15 juni zijn he?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Nieuwe regeling start nog niet. Verwarring alom. Gelukkig gaat de jobcoach nog bellen met uitleg.
Balen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |