Ja onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze jou iets durven te weigeren zeg.
* TheStigsDutchCousin gaat passief agressief in de winkel staanquote:
Zeg het ze maar Stigquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gaat passief agressief in de winkel staan
Zo, dat zal ze lerenquote:
Bondage!quote:
hey, hi!quote:
quote:
Kon je in dat andere topic niet vinden dus dan maar hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
hey, hi!
Gezellig dat je ook hier even zwaait
Hij is er weerquote:
Oh maar daar was ik vanmorgen al vroeg (al was het niet zo vroeg als sommige anderenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Kon je in dat andere topic niet vinden dus dan maar hier
Ah, kwam deze als eerste tegen in de Mycroft dus vandaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar daar was ik vanmorgen al vroeg (al was het niet zo vroeg als sommige anderen)
Jij hebt Sally in je zoekopdracht?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, kwam deze als eerste tegen in de Mycroft dus vandaar
Of was het 'nog tot heel laat/vroeg in de nacht'.... aangezien ik nog een raadsvergadering aan het volgen was, die tot bijna 02:00 uur duurde...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar daar was ik vanmorgen al vroeg (al was het niet zo vroeg als sommige anderen)
Dat is dan "de meest recente"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, kwam deze als eerste tegen in de Mycroft dus vandaar
Nee. Zag dat er een post van mij geliked werd door deze lieve user en dat was de triggerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt Sally in je zoekopdracht?
Sally is wel lief jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee. Zag dat er een post van mij geliked werd door deze lieve user en dat was de trigger
Jup, dat weet ik. Had geen zin om verder te scrollen, dit topic is ook primaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is dan "de meest recente"
Zou je toch moeten weten?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik. Had geen zin om verder te scrollen, dit topic is ook prima
Een mention in het andere topic had ook nog gekundquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik. Had geen zin om verder te scrollen, dit topic is ook prima
Heel graag gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Een mention in het andere topic had ook nog gekund![]()
Maar thnxxxx![]()
Hoe is het?
Ik volg af en toe wat van je met de foto's van je huis (in DTS).
Het gaat, het gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Heel graag gedaan![]()
Gaat prima maar erg druk op het moment. Mede vanwege de vele verbouwingen die we achter de rug hebben en waar ik idd wat foto's van heb gepost in DTS![]()
En met jou dan? Had je al tijdje niet gezien maar dat komt ook doordat ik minder aanwezig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |