SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!
Zoals we hier altijd zeggen: Kwantiteit boven kwaliteit Redefine!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef Redefine het volgende:
Met onze grote hoeveelheid ijzersterke grappen moet dat vast wel snel lukken Straan.
Precies. Gewoon schieten met hagel, je weet maar nooit of er een geslaagde tussen zit.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals we hier altijd zeggen: Kwantiteit boven kwaliteit Redefine!
quote:Op maandag 12 december 2016 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had de OP compleet vernield, maar het is alweer opgelost.
Ons aller ato gelijk ook wel met een echte positieve ato opmerkingquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ach voor alles weer een oplossing, toch.
Komt altijd goed in Eurovisieland.
quote:Op maandag 6 februari 2017 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Goede kans dat de winnaar zo'n Only Teardrops-achtig liedje wordt.
Kijkend naar deze post is het blijkbaar niet het echte begin van de SC.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef Fred_B het volgende:
Dit is trouwens het eerste topic van de reeks:
ESF / [EC2017/SC] Voor alles Eurovisie 2017, echt alles!
Binnen een paar reacties mopperde user Fred_B al over de samenstelling van de ESC Top 250 op Oudjaarsdag, dus er is in elk geval weinig veranderd in al die jaren
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is ook niet meer gekoppeld aan de rest van de reeks. What did you do cyan?!![]()
![]()
![]()
Oh nee, nou moeten we helemaal overnieuw beginnenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kijkend naar deze post is het blijkbaar niet het echte begin van de SC.
[..]
Ja, daar hadden we geluk dat Portugal nog even de meubelen kwam reddenquote:
Ah ja, jij had toen die lange ban. Op zich ook wel begrijpelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:16 schreef Redefine het volgende:
Zat toen zelf nog in de SC. Was ergens in september geloof ik dat ik ging meeposten.
Zweden misschien? Verder zie ik zo snel eigenlijk geen standaard popliedje in de top. Of het moet er eentje uit de middenmoot of onderin geweest zijn. Was toen best een divers jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we geluk dat Portugal nog even de meubelen kwam redden![]()
Geen idee overigens welke inzending ik daar in gedachten had. Ogene zal het toch niet zijn geweest.
De eerste OP was van iemand die de reeks sloopte. Dat was wel een passende start.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Dat was de schuld van mijn fysiotherapeut die per ongeluk onder mijn naam postequote:Op zondag 1 juni 2025 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, jij had toen die lange ban. Op zich ook wel begrijpelijk.
Ja of België, al kozen die volgens mij later.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zweden misschien? Verder zie ik zo snel eigenlijk geen standaard popliedje in de top. Of het moet er eentje uit de middenmoot of onderin geweest zijn. Was toen best een divers jaar.
Ik zag dat het eerste topic waar ik poste het beruchte gifje in de OP stond die de SC bijna nog gesloopt hadquote:Op zondag 1 juni 2025 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste OP was van iemand die de reeks sloopte. Dat was wel een passende start.
Ja die was toen wel de gedoodverfde favoriet. Had ook liever gezien dat die had gewonnen, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja of België, al kozen die volgens mij later.
Gelukkig waren we het een maand na die post ongetwijfeld collectief eens dat Italië ging winnen.
Ja, dat had alles in zich om een mooie hit te worden. Maar ja, het Oekraïense podium bleek geen San Remo, en het kwam totaal niet meer over.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die was toen wel de gedoodverfde favoriet. Had ook liever gezien dat die had gewonnen, maar je kunt niet alles hebben.
De act met de aap werd geheel terecht door de kijkers niet heel erg gewaardeerd. Ook al zat die, als het goed is, ook wel in de videoclip. Maar alsnog sloeg het nergens op. Deed afbreuk aan het liedje.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat had alles in zich om een mooie hit te worden. Maar ja, het Oekraïense podium bleek geen San Remo, en het kwam totaal niet meer over.
Dat was geen rechte wegquote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij had wel het voordeel dat hij de korste weg had (volgens de commentator van Eurosport).
Maar volgens mij, reden ze op een recht stuk weg. 🤷
Potverdikkes wat een gepruts weerquote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Wat een sukkel was dat hè.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste OP was van iemand die de reeks sloopte. Dat was wel een passende start.
Lijkt Willem II wel.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Ah ik vind het wel leuk hoor, een team als Telstar in de Eredivisie!
Nou ja, dat zijn jouw woorden.quote:
Interessante statistiekquote:Op zondag 1 juni 2025 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ x ]
Desondanks is het opmerkelijk dat Willem II onder de druk bezwijkt. Wel erg mooi voor Telstar
Lang lang geleden misschien een combi van Ajax, Haarlem, AZ en Volendam?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef Strani het volgende:
Boh, in één jaar Almere én Tilburg uit de Eredivisie. En daar krijgen we dan Volendam en Velsen voor terug.
Hebben we wel eens eerder vier Noord-Hollandse clubs in de Eredivisie gehad?
Ja zoiets zat ik ook te denken. Ik ben ook even rond aan het kijken.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lang lang geleden misschien een combi van Ajax, Haarlem, AZ en Volendam?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_1983/84quote:Op zondag 1 juni 2025 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook te denken. Ik ben ook even rond aan het kijken.
Pas in de laatste speelronde plaatsten ze zich überhaupt voor de playoffs.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessante statistiek
En nog interessanter dat het uiteindelijk verliest van de nummer 7 van de Eerste Divisie, als ik het goed begrepen heb.
Precies omdat dat de enige is die je wel eens nodig hebt en dus verplaatste waardoor die niet meer bij de onnodige lag! Volkomen logisch!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:56 schreef ijs_beer het volgende:
Verder wel ik nog een even klagen. Imbussleutels: dat van de miljoenmiljard imbussleutels die je hebt, uiteraard degene met de maat die je nodig hebt, foetsie is.![]()
(oke, ik had 'm zelf ergens anders laten slingeren dus het is mijn eigen schuld, maar toch!)
FC Amsterdam en DWS had je ooit ook nog.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_1983/84
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_1984/85
Er zijn iig twee jaargangen. Nog even verder kijken.
Goed en snel gevondenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_1983/84
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_1984/85
Er zijn iig twee jaargangen. Nog even verder kijken.
In Istanbul zou niemand vreemd opkijken als dat in de Turkse Eredivisie gebeurde.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
In 1961-62 had je bijvoorbeeld Blauw-Wit Amsterdam, Ajax, FC Volendam, De Volewijckers en DWS.
Ook al onvoorstelbaar nu, dat je vier ploegen uit Amsterdam in de Eredivisie had.
Nee en voor Londen geldt dat ook met Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur, Fulham, West Ham United, Brentford en Crystal Palace als opties.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Istanbul zou niemand vreemd opkijken als dat in de Turkse Eredivisie gebeurde.
Onbegrijpelijk. Ik bedoel, ongelofelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Beste seizoen eredivisie is natuurlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2004/05
Zes (!) Brabantse clubs erin.PSV, NAC, Willem II, Den Bosch, RKC en RBC.
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Beste seizoen eredivisie is natuurlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2004/05
Inderdaad.quote:Het was (voorlopig) het laatste seizoen zonder play-offs.
Wellicht specifiek voor Amsterdam, want bijvoorbeeld Rotterdam heeft komend seizoen ook weer 3 ploegen in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ook al onvoorstelbaar nu, dat je vier ploegen uit Amsterdam in de Eredivisie had.
Ja, voor Rotterdam is het een stuk normaler (als enige stad in Nederland). Maar voor Amsterdam allang niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wellicht specifiek voor Amsterdam, want bijvoorbeeld Rotterdam heeft komend seizoen ook weer 3 ploegen in de Eredivisie.
De mooiste rotstad die er isquote:Op zondag 1 juni 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, voor Rotterdam is het een stuk normaler (als enige stad in Nederland). Maar voor Amsterdam allang niet meer.
Jaa, toffe band. Die komen ook op Werchter, waar ik ook heen ga.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vanavond naar een concert geweest, naar Wunderhorse. Door sommigen worden ze vergeleken als het nieuwe Nirvana en dat is het natuurlijk niet, maar ik begrijp het wel. Het was wel erg goed
Een van mijn favoriete liedjes was natuurlijk Arizona, want toen dacht ik even aan jullie!
Leuk!quote:Op maandag 2 juni 2025 09:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, toffe band. Die komen ook op Werchter, waar ik ook heen ga.
Dit weekend ga ik naar Elvana, een coverband van Nirvana in de stijl van Elvis. En andersom.
Ok. Zullen we doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reiskosten kunnen weer ingediend worden.
Thanks, nu ga ik hopelijk minder schrikken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 12 uur vindt de test van nl alert weer plaats.
Iedereen die zijn geluid op een koptelefoon had staan is nu doof.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 12 uur vindt de test van nl alert weer plaats.
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks, nu ga ik hopelijk minder schrikken.
Oei, net nu het hele land hem zo’n beetje had gehad. Rustig uitzieken dan maarquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de griep te pakken![]()
![]()
Vandaag rustig aan doen en lekker op de bank liggen. Misschien dat het ESF terug kijk.
Nee niet misschien. Die ben ik nu aan het kijken😅
De like is voor ESF terugkijken, niet voor de griepquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Vandaag rustig aan doen en lekker op de bank liggen. Misschien dat het ESF terug kijk.
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachtenquote:
Vergeet niet die reis om de wereld die je gedroomd hebt te declarerenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachten
Beterschap.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Wel de bonnetjes bijvoegen. Anders moet ik 'm helaas afkeuren.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachten
Wel met bonnetjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeet niet die reis om de wereld die je gedroomd hebt te declareren
Die kan die vast wel even namaken.quote:
Ahh ben je heel precies met verifiëren van authenticiteit of valt het mee?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel de bonnetjes bijvoegen. Anders moet ik 'm helaas afkeuren.
Uh ja, hoezo?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ben je heel precies met verifiëren van authenticiteit of valt het mee?
Ja sowieso niet blij met schema van Werchter. Donderdag en vrijdag wil ik naar heel veel, zaterdag naar bijna niks.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk!Is daar het blokkenschema al van bekend?
En Elvana klinkt echt verschrikkelijk, haha.
edit: Ja, het blokkenschema is bekend. Slechts 40 minuten Wunderhorse, dat is ook niet veel...
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!quote:
Ok. Prima.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!
@:redefine we hebben alsnog jouw contact nodig
Goed dat je op je Zeeuwse strepen blijft staan.quote:
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Goed dat je op je Zeeuwse strepen blijft staan.
Geen gedoe. Gewoon "Ons ben zuunig" en "geen cent te veel" en wil je geld dan moet je declaratie maar kloppen.
Beterschap!quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Volgens mij klopt datquote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Voor de sfeer () heb ik het livetopic eens terug gelezen. Klopt dat we onze 'vriend' pop zoer dit jaar niet hebben gezien?
De leuke mensen postten sowieso in de SC.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vond het topic al veel te beschaafd
Mijn reiskosten zijn toevallig allemaal gemaakt bij vervoersbedrijven die hun bonnetjes nog gewoon op een a4tje printen.quote:
Als alle juiste gegevens er maar op staan, dan zal dat vast goed komen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn reiskosten zijn toevallig allemaal gemaakt bij vervoersbedrijven die hun bonnetjes nog gewoon op een a4tje printen.
Dat zal wel vaker voorkomen, dus ik neem aan dat dit geen probleem is. Kan je gewoon direct overmaken en dan hebben we het nergens meer over.
Er staan gegevens op, dus dat zal best wel goed zitten.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als alle juiste gegevens er maar op staan, dan zal dat vast goed komen.
Ik zie het wel tegemoet dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er staan gegevens op, dus dat zal best wel goed zitten.
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!
@:redefine we hebben alsnog jouw contact nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nog langer dan verwacht.quote:
Schijn Een Lichie Op Mij stemmen uit respect voor Suzan en Freek.quote:
Kan ie weer terug naar zijn oude baantje in de schaduw.quote:
Altijd weer die grachtengordelkliek die stemmen krijgen terwijl de regio ze verdientquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schijn Een Lichie Op Mij stemmen uit respect voor Suzan en Freek.
Ze wachten gewoon totdat jij op vakantie gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Arizona het volgende:
Bij de vorige val van het kabinet was ik ook al op vakantie
Nee joh, lekker met pensioen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie weer terug naar zijn oude baantje in de schaduw.
Het zou inderdaad ontzettend komisch zijn als het niet om te janken was, want zo staan we weer 2 jaar stil en hierna krijgen we gewoon weer VVD-CDA-iets wat ook weer niks aan de echte problemen gaat veranderen.quote:
Eerder VVD-CDA-D66-PvdAGL denk ik. Al zal dat ongetwijfeld ook een kabinet zijn dat het land niet veel verder gaat helpen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou inderdaad ontzettend komisch zijn als het niet om te janken was, want zo staan we weer 2 jaar stil en hierna krijgen we gewoon weer VVD-CDA-iets wat ook weer niks aan de echte problemen gaat veranderen.
Niet dat ik daarin ook maar iets van dit kabinet had verwacht, maar goed.
Als ze door hadden gemodderd hadden we ook alleen maar achteruitgang geboekt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou inderdaad ontzettend komisch zijn als het niet om te janken was, want zo staan we weer 2 jaar stil en hierna krijgen we gewoon weer VVD-CDA-iets wat ook weer niks aan de echte problemen gaat veranderen.
Niet dat ik daarin ook maar iets van dit kabinet had verwacht, maar goed.
Dit land is ook gewoon doodziek wat dat betreft. Er gaan heel veel dingen goed, maar het politieke model is op dit moment een groot probleem. Er staan te veel partijen te ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ze door hadden gemodderd hadden we ook alleen maar achteruitgang geboekt.
En de VVD komt bijna altijd overal mee weg dus daar komt je niet vanaf.
Vandaar dat er niks wordt opgelost, want dat zou betekenen dat ze hun eigen falen zouden moeten toegeven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:54 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb het eens opgezocht, in de 11 kabinetten die er zijn geweest sinds mijn geboorte, heeft de VVD er gewoon in 10 gezeten
Dat denk ik ook. Maar dit lijkt me voor nu de beste optie. Geen populistische partijen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerder VVD-CDA-D66-PvdAGL denk ik. Al zal dat ongetwijfeld ook een kabinet zijn dat het land niet veel verder gaat helpen.
Liever niet hoor. Die vertrouw ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dit lijkt me voor nu de beste optie. Geen populistische partijen.
En ergens zou het na het PVV debacle ergens komisch zijn als we Dilan I krijgen.
Dilan lijkt me echt veel te zwak om premier te worden. Al is het niet onmogelijk met drie imploderende andere kabinetspartijen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dit lijkt me voor nu de beste optie. Geen populistische partijen.
En ergens zou het na het PVV debacle ergens komisch zijn als we Dilan I krijgen.
Voortaan dan maar eens in de vier jaar met vakantie gaan dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Arizona het volgende:
Bij de vorige val van het kabinet was ik ook al op vakantie
Dat was op zich wel het fijne van afgelopen periode. Geen Thierry in het nieuws.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ben benieuwd welke partij na (LPF,) FvD, BBB en NSC de nieuwe partij wordt waar de kiezers massaal op gaan stemmen, omdat ze verandering willen en dan weer op een partij stemmen waarvan zowel de kiezers als de partij zelf niet weet waar die voor staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.
[ Bericht 1% gewijzigd door ESF1Gamer op 03-06-2025 11:44:19 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja22, als coenradie naar overstapt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ben benieuwd welke partij na (LPF,) FvD, BBB en NSC de nieuwe partij wordt waar de kiezers massaal op gaan stemmen, omdat ze verandering willen en dan weer op een partij stemmen waarvan zowel de kiezers als de partij zelf niet weet waar die voor staat.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik praat liever over jou. Jij bent leuker dan de politiek.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik praat liever over jou. Jij bent leuker dan de politiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nee, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.
Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Wat kl*te zeg! Veel beterschap gewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.life is short, the world is wide, I want to make some memories
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan mij niet voorstellen dat er nu nog iemand met hem zou willen samenwerken. Van te voren ook al niet, maar nu hebben de twijfelaars nog wel extra bewijs.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
En nou ophouden met constructies om Wilders in de regering te krijgen. De man is een gezwel. Hij is helemaal niet uit op het constructief besturen van een land.
Enige dat hij kan, is roepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
En nou ophouden met constructies om Wilders in de regering te krijgen. De man is een gezwel. Hij is helemaal niet uit op het constructief besturen van een land.
Blehh stom zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.![]()
Beterschap
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik vind dat trouwens ook echt belachelijk hoor dat dit soort programma's altijd zomerstop hebben. Er gebeurt steeds vaker nieuws in de zomer en met het weer in Nederland geloof ik echt niet zo dat niemand TV kijkt 's zomers.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat zullen de makers van Even Tot Hier balen dat ze nu met zomerstop zijn.
Een zomerstop die voor veel programma’s eind mei begint is ook nogal overdreven. Al komen VI en Eva blijkbaar met ingelaste uitzendingen voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens ook echt belachelijk hoor dat dit soort programma's altijd zomerstop hebben. Er gebeurt steeds vaker nieuws in de zomer en met het weer in Nederland geloof ik echt niet zo dat niemand TV kijkt 's zomers.
Ook dat, die seizoenen zijn tegenwoordig al klaar voor ze begonnen zijn. Ik heb het gevoel dat bijvoorbeeld Kopspijkers destijds véél meer weken doorging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zomerstop die voor veel programma’s eind mei begint is ook nogal overdreven. Al komen VI en Eva blijkbaar met ingelaste uitzendingen voor de liefhebber.
Niels & Jeroen hebben natuurlijk naast hun programma nog hun eigen shows en projecten. Die zitten niet een half jaar thuis op de bank.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens ook echt belachelijk hoor dat dit soort programma's altijd zomerstop hebben. Er gebeurt steeds vaker nieuws in de zomer en met het weer in Nederland geloof ik echt niet zo dat niemand TV kijkt 's zomers.
Nou ja, toch langer dan ik had gedachtquote:
Ik doe iedere keer mijn best.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:49 schreef Strani het volgende:
Zo. Kunnen jullie nou eindelijk eens een normale regering de coalitie in stemmen?
Nee maar prioriteiten hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niels & Jeroen hebben natuurlijk naast hun programma nog hun eigen shows en projecten. Die zitten niet een half jaar thuis op de bank.
Ja maar ik weet gewoon niet of jouw best genoeg is, Luctorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe iedere keer mijn best.
Ik denk het niet inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik weet gewoon niet of jouw best genoeg is, Luctor
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hemquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knap hoe sommige users op de FP nog steeds de schuld bij links leggen voor het falen van dit kabinet.
Oh ja daar heb ik laatst een paar posts mee uitgewisseld. Meteen spijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem
Zullen wij hier ook een parallelle SC openen in makkelijke taal?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
NOS Journaal in Makkelijke Taal??
Sinds wanneer bestaat dat?
Edit: Joh, sinds september al. Nog nooit gezien.
Prima idee!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen wij hier ook een parallelle SC openen in makkelijke taal?
Volgens mij is het gewoon een user met bijzondere denkbeelden, die hij op een weinig eloquente manier uitdraagt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima idee!
Even testen:
"Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem "
"Er zitten veel bots. HowardRoark zit er altijd en is een bot. Een hele stomme bot."
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een user met bijzondere denkbeelden, die hij op een weinig eloquente manier uitdraagt.
“Hij is knettergek.“
Ja klopt. En er bestaan nog meer journaalsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
Het reguliere NOS-journaal is nu qua niveau gelijkwaardig aan het Jeugdjournaal van 15-20 jaar terug. En het moet dus blijkbaar nóg debieler.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
De mensen die toen het Jeugdjournaal keken, kijken nu het gewone journaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het reguliere NOS-journaal is nu qua niveau gelijkwaardig aan het Jeugdjournaal van 15-20 jaar terug. En het moet dus blijkbaar nóg debieler.
Dat inderdaad. Al hebben we ook nog de doorgeslagen bot etto van België. Wat die allemaal uit zijn toetsenbord weet te krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem
En dan ook nog rustig zeggen dat hij wel premier van het volgende kabinet wil wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
Nu heb je drie talkshows op NPO1 vanavond.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zomerstop die voor veel programma’s eind mei begint is ook nogal overdreven. Al komen VI en Eva blijkbaar met ingelaste uitzendingen voor de liefhebber.
Er zit er ook 1 in het VS topic die of een bot is of het spoor helemaal bijster isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eentje maar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zit er ook 1 in het VS topic die of een bot is of het spoor helemaal bijster is
"Geert Wilders uit scherpe kritiek op premier Geert Wilders".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan ook nog rustig zeggen dat hij wel premier van het volgende kabinet wil worden![]()
Hoe kan je zo wereldvreemd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Maar dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knap hoe sommige users op de FP nog steeds de schuld bij links leggen voor het falen van dit kabinet.
Het zit je niet mee zeg, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hier ben ik het trouwens niet helemaal mee eens, ik denk dat de kracht van dit programma ook wel deels is dat ze het 2x per jaar 10 weken (oidquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar prioriteiten hè.
En serieus, dan is het ook de vraag of zo'n programma gemaakt moet worden door mensen die amper beschikbaar zijn. Ze zijn natuurlijk zeer getalenteerd dus ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is, maar toch.
Ik kan me grotendeels vinden in je post. Alleen dat over de kwaliteit niet helemaal. Ik gebruik nogmaals Kopspijkers als voorbeeld, hoewel ik zo snel niet kan vinden hoe lang die seizoenen waren (maar ik ben er redelijk zeker van dat ze langer waren dan de huidige programma's. Toch had de kwaliteit er weinig last van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ben ik het trouwens niet helemaal mee eens, ik denk dat de kracht van dit programma ook wel deels is dat ze het 2x per jaar 10 weken (oid) maken. Ik denk dat de inhoud ook wel erg verdund wordt als ze het 52x zouden maken, met of zonder Jeroen en Niels.
Ik denk alleen dat er misschien meer van dat soort programma's moeten komen, de combi met Lubach op zondag was altijd wel prima, want dan had je 2x2x10 geloof ik. Nog één zo'n programma erbij en je bent rond, kunnen ze ook nog meer verlof opnemen![]()
Ik denk dat sowieso het woord 'zomerstop' hier misschien voor een onterechte discussie bij (in mijn ogen) het verkeerde programma heeft opgewekt. Qua talkshows etc vind ik dat inderdaad stom, dat is vele malen makkelijker om continu te blijven maken, en wellicht qua personeel soms te wisselen. Bij een satirisch programma lijkt me dat altijd lastiger.
Kopspijkers werd naar het einde ook wel echt minder. Nog voor de overstap naar Talpa dus. Die formule was eigenlijk al zeker twee jaar ‘op’, voordat die vertrok en de kijkcijfers instortten. Dus er zit wel iets van een maximum aan hoe veel uitzendingen een redactie kan maken van een bepaald programma, zonder dat de kwaliteit er onder lijdt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me grotendeels vinden in je post. Alleen dat over de kwaliteit niet helemaal. Ik gebruik nogmaals Kopspijkers als voorbeeld, hoewel ik zo snel niet kan vinden hoe lang die seizoenen waren (maar ik ben er redelijk zeker van dat ze langer waren dan de huidige programma's. Toch had de kwaliteit er weinig last van.
Het gaat overigens ook niet alleen om Even Tot Hier maar ook zeker om Dit Was Het Nieuws. Dat kan je als concept best elke week doen voor langere tijd. Als mensen niet beschikbaar zijn, kunnen ze tijdelijk vervangen worden.
Ja, DWHN en Kopspijkers maken de gasten ook heel erg het programma, en is je eigen input als redactie denk ik ook een stuk minder, behalve bijv aan het einde de typetjes bij Kopspijkersquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me grotendeels vinden in je post. Alleen dat over de kwaliteit niet helemaal. Ik gebruik nogmaals Kopspijkers als voorbeeld, hoewel ik zo snel niet kan vinden hoe lang die seizoenen waren (maar ik ben er redelijk zeker van dat ze langer waren dan de huidige programma's. Toch had de kwaliteit er weinig last van.
Het gaat overigens ook niet alleen om Even Tot Hier maar ook zeker om Dit Was Het Nieuws. Dat kan je als concept best elke week doen voor langere tijd. Als mensen niet beschikbaar zijn, kunnen ze tijdelijk vervangen worden.
Hallo, ik sta in de top 5 van posters in deze SC van de afgelopen mei. Je moet mij niet aanspreken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ga dan ook echt aan de slag hè, met die feedback.
Of ik zit verkeerd te kijken maar volgens mijn gegevens sta je 11e... maar dat vind ik zelf ook niet heel logisch klinken hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hallo, ik sta in de top 5 van posters in deze SC van de afgelopen mei. Je moet mij niet aanspreken.
ow, ik dacht dat het niet meer bijgehouden werd en wilde me er doorheen bluffen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Of ik zit verkeerd te kijken maar volgens mijn gegevens sta je 11e... maar dat vind ik zelf ook niet heel logisch klinken hoor.
Ja maar wat ik zie is dit:quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat het niet meer bijgehouden werd en wilde me er doorheen bluffen.
11de is ook mooi.
Ik doneer mijn plek graag aan Billie hoor, en dan is het weer opgelostquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wat ik zie is dit:
1 1451 Redefine
2 626 Strani
3 511 Fred_B
4 359 NailQueen
5 307 Meke
6 304 Guanabana
7 296 Spablauw214
8 289 ESF1Gamer
9 270 Arizona
10 233 Luctor.et.Emergo
11 206 BillDauterive
12 189 Mexicanobakker
13 185 Meridiaan
14 180 H_T
15 175 Roger_Epiales
16 168 Koen66
16 168 Whiskers2009
18 153 Moira
19 144 GeorgeM
20 129 Symphonic
En ik heb hier mijn twijfels bij. Tenzij bijvoorbeeld die 129 posts van Symphonic allemaal tijdens de finale waren.
Haha oké. Ja je zal wel gelijk hebben. Ik was er niet tijdens de live-shows dus ik heb ook geen idee wie er toen gepost hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doneer mijn plek graag aan Billie hoor, en dan is het weer opgelost![]()
Waarom twijfel je hieraan? Denk dat het wel accuraat is, zitten wel meer namen tussen die volgens mij vooral in de ESF-week hebben gepost
Joh, ik als 14e. Dat is wel erg laag, ook al ben ik de afgelopen weken redelijk stil geweestquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
1 1451 Redefine
2 626 Strani
3 511 Fred_B
4 359 NailQueen
5 307 Meke
6 304 Guanabana
7 296 Spablauw214
8 289 ESF1Gamer
9 270 Arizona
10 233 Luctor.et.Emergo
11 206 BillDauterive
12 189 Mexicanobakker
13 185 Meridiaan
14 180 H_T
15 175 Roger_Epiales
16 168 Koen66
16 168 Whiskers2009
18 153 Moira
19 144 GeorgeM
20 129 Symphonic
En ik heb hier mijn twijfels bij. Tenzij bijvoorbeeld die 129 posts van Symphonic allemaal tijdens de finale waren.
Ik nam al aan dat je heel druk was met je voorbereidingen voor je treinreis van komende vrijdag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh, ik als 14e. Dat is wel erg laag, ook al ben ik de afgelopen weken redelijk stil geweest
Was een leuk idee geweest, maar nee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik nam al aan dat je heel druk was met je voorbereidingen voor je treinreis van komende vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Was een leuk idee geweest, maar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat mij nog wel weer inhalen ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
Het jaar tot zover:
1 2316 Redefine
2 2173 Strani
3 1055 NailQueen
4 1025 Fred_B
5 981 Luctor.et.Emergo
6 965 Arizona
7 780 H_T
8 654 BillDauterive
9 550 Meke
10 534 ESF1Gamer
11 364 GeorgeM
12 338 Guanabana
13 327 egeltje1985
14 296 Spablauw214
15 271 Koen66
16 256 Yesse
17 196 Mexicanobakker
18 190 Momo
19 186 Meridiaan
20 180 Troel
Waarbij dan wel de kanttekening dat het aantal van @:redefine erg is vertekend door de ESF-week.
Die kans is enorm groot, ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij gaat mij nog wel weer inhalen ja.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechts 10de.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
1 1451 Redefine
2 626 Strani
3 511 Fred_B
4 359 NailQueen
5 307 Meke
6 304 Guanabana
7 296 Spablauw214
8 289 ESF1Gamer
9 270 Arizona
10 233 Luctor.et.Emergo
11 206 BillDauterive
12 189 Mexicanobakker
13 185 Meridiaan
14 180 H_T
15 175 Roger_Epiales
16 168 Koen66
16 168 Whiskers2009
18 153 Moira
19 144 GeorgeM
20 129 Symphonic
Dat zou ik ook niet direct hebben gedacht. Maar goed, het waren wel stuk voor stuk kwaliteitsposts natuurlijk.quote:
Afgezakt naar plek 5. Ik moet weer aan de bak.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
Het jaar tot zover:
1 2316 Redefine
2 2173 Strani
3 1055 NailQueen
4 1025 Fred_B
5 981 Luctor.et.Emergo
6 965 Arizona
7 780 H_T
8 654 BillDauterive
9 550 Meke
10 534 ESF1Gamer
11 364 GeorgeM
12 338 Guanabana
13 327 egeltje1985
14 296 Spablauw214
15 271 Koen66
16 256 Yesse
17 196 Mexicanobakker
18 190 Momo
19 186 Meridiaan
20 180 Troel
Waarbij dan wel de kanttekening dat het aantal van @:redefine erg is vertekend door de ESF-week.
Ja, dat wel uiteraard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet direct hebben gedacht. Maar goed, het waren wel stuk voor stuk kwaliteitsposts natuurlijk.
@Redefine postte schrikbarend veel on-topic inderdaad. Dat moet je eigenlijk niet meetellen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
Het jaar tot zover:
1 2316 Redefine
2 2173 Strani
3 1055 NailQueen
4 1025 Fred_B
5 981 Luctor.et.Emergo
6 965 Arizona
7 780 H_T
8 654 BillDauterive
9 550 Meke
10 534 ESF1Gamer
11 364 GeorgeM
12 338 Guanabana
13 327 egeltje1985
14 296 Spablauw214
15 271 Koen66
16 256 Yesse
17 196 Mexicanobakker
18 190 Momo
19 186 Meridiaan
20 180 Troel
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]Klopt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Ontopic, hey bah.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine postte schrikbarend veel on-topic inderdaad. Dat moet je eigenlijk niet meetellen.
Ik snap echt niet wat er mis is met die jongen de laatste tijdquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine postte schrikbarend veel on-topic inderdaad. Dat moet je eigenlijk niet meetellen.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een pakketjesupdate. Gisteren had iets besteld en het lag vandaag al in de pakketautomaat. Dat is toch niet te geloven?![]()
Maar wat nog veel erger is is dat je van Bol.com van elk pakketje duizenden mails krijgt. Bloedirritant![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja, die overvloed aan mails is echt belachelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een pakketjesupdate. Gisteren had iets besteld en het lag vandaag al in de pakketautomaat. Dat is toch niet te geloven?![]()
Maar wat nog veel erger is is dat je van Bol.com van elk pakketje duizenden mails krijgt. Bloedirritant![]()
Bekijk deze YouTube-video
https://nos.nl/l/2569943quote:Hard gelach in Tweede Kamer om grap van voorzitter Bosma
Kabinet Luctor Iquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb overleg gehad met mijn vader en we zijn eruit. Nieuwe kabinet bestaat uit GL-PvdA, CDA en D66. En eventueel Volt erbij.
Emergo I heeft denk ik meer kans van slagen.quote:
Maar hoe overtuig je de VVD & PVV stemmers om naar één van deze partijen over te stappen zodat ze een meerderheid krijgen ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb overleg gehad met mijn vader en we zijn eruit. Nieuwe kabinet bestaat uit GL-PvdA, CDA en D66. En eventueel Volt erbij.
Iedereen is wel klaar met tien kabinetten VVD-wanbeleid en PVV-weglopers.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar hoe overtuig je de VVD & PVV stemmers om naar één van deze partijen over te stappen zodat ze een meerderheid krijgen ?
Zelfs met SP, CU, PvdD erbij halen ze dat op dit moment niet.
Graag. Nja, CDA had niet gehoeven, maar oke dan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou je denken, maar een vriendin van me vertelde dat ze altijd vvd stemt. En zelfs lid is geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is wel klaar met tien kabinetten VVD-wanbeleid en PVV-weglopers.
Sommige mensen zijn helaas niet meer te redden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zou je denken, maar een vriendin van me vertelde dat ze altijd vvd stemt. En zelfs lid is geworden.
Ik was flaneren op de Promenade des Anglais ja! Ook heel belangrijk!quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
En verder: Serieus? Meke's post was de enige van de dag tot zover? Schaam jullie!!!
Check je nou even snel voordat de posts van gisteren zelfs maar verwerkt zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Strani het volgende:
Het jaar tot zover:
1 2316 Redefine
2 2173 Strani
3 1055 NailQueen
4 1025 Fred_B
5 981 Luctor.et.Emergo
6 965 Arizona
7 780 H_T
8 654 BillDauterive
9 550 Meke
10 534 ESF1Gamer
11 364 GeorgeM
12 338 Guanabana
13 327 egeltje1985
14 296 Spablauw214
15 271 Koen66
16 256 Yesse
17 196 Mexicanobakker
18 190 Momo
19 186 Meridiaan
20 180 Troel
Daar moeten we dan maar wat aan gaan doen.quote:
Ja sorry nu was ik weer even Uno aan het spelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar wat aan gaan doen.
Ik ben nu Het Perfecte Plaatje aan het kijken en daarna naar bed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja sorry nu was ik weer even Uno aan het spelen
Is het zo'n slaapverwekkend programma?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu Het Perfecte Plaatje aan het kijken en daarna naar bed.
Nee, gewoon al een hele dag moe eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het zo'n slaapverwekkend programma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |