Oei, net nu het hele land hem zo’n beetje had gehad. Rustig uitzieken dan maarquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de griep te pakken![]()
![]()
Vandaag rustig aan doen en lekker op de bank liggen. Misschien dat het ESF terug kijk.
Nee niet misschien. Die ben ik nu aan het kijken😅
De like is voor ESF terugkijken, niet voor de griepquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Vandaag rustig aan doen en lekker op de bank liggen. Misschien dat het ESF terug kijk.
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachtenquote:
Vergeet niet die reis om de wereld die je gedroomd hebt te declarerenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachten
Beterschap.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Wel de bonnetjes bijvoegen. Anders moet ik 'm helaas afkeuren.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachten
Wel met bonnetjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeet niet die reis om de wereld die je gedroomd hebt te declareren
Die kan die vast wel even namaken.quote:
Ahh ben je heel precies met verifiëren van authenticiteit of valt het mee?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel de bonnetjes bijvoegen. Anders moet ik 'm helaas afkeuren.
Uh ja, hoezo?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ben je heel precies met verifiëren van authenticiteit of valt het mee?
Ja sowieso niet blij met schema van Werchter. Donderdag en vrijdag wil ik naar heel veel, zaterdag naar bijna niks.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk!Is daar het blokkenschema al van bekend?
En Elvana klinkt echt verschrikkelijk, haha.
edit: Ja, het blokkenschema is bekend. Slechts 40 minuten Wunderhorse, dat is ook niet veel...
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!quote:
Ok. Prima.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!
@:redefine we hebben alsnog jouw contact nodig
Goed dat je op je Zeeuwse strepen blijft staan.quote:
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Goed dat je op je Zeeuwse strepen blijft staan.
Geen gedoe. Gewoon "Ons ben zuunig" en "geen cent te veel" en wil je geld dan moet je declaratie maar kloppen.
Beterschap!quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Volgens mij klopt datquote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Voor de sfeer () heb ik het livetopic eens terug gelezen. Klopt dat we onze 'vriend' pop zoer dit jaar niet hebben gezien?
De leuke mensen postten sowieso in de SC.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vond het topic al veel te beschaafd
Mijn reiskosten zijn toevallig allemaal gemaakt bij vervoersbedrijven die hun bonnetjes nog gewoon op een a4tje printen.quote:
Als alle juiste gegevens er maar op staan, dan zal dat vast goed komen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn reiskosten zijn toevallig allemaal gemaakt bij vervoersbedrijven die hun bonnetjes nog gewoon op een a4tje printen.
Dat zal wel vaker voorkomen, dus ik neem aan dat dit geen probleem is. Kan je gewoon direct overmaken en dan hebben we het nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |