In Istanbul zou niemand vreemd opkijken als dat in de Turkse Eredivisie gebeurde.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
In 1961-62 had je bijvoorbeeld Blauw-Wit Amsterdam, Ajax, FC Volendam, De Volewijckers en DWS.
Ook al onvoorstelbaar nu, dat je vier ploegen uit Amsterdam in de Eredivisie had.
Nee en voor Londen geldt dat ook met Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur, Fulham, West Ham United, Brentford en Crystal Palace als opties.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Istanbul zou niemand vreemd opkijken als dat in de Turkse Eredivisie gebeurde.
Onbegrijpelijk. Ik bedoel, ongelofelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Beste seizoen eredivisie is natuurlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2004/05
Zes (!) Brabantse clubs erin.PSV, NAC, Willem II, Den Bosch, RKC en RBC.
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Beste seizoen eredivisie is natuurlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2004/05
Inderdaad.quote:Het was (voorlopig) het laatste seizoen zonder play-offs.
Wellicht specifiek voor Amsterdam, want bijvoorbeeld Rotterdam heeft komend seizoen ook weer 3 ploegen in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ook al onvoorstelbaar nu, dat je vier ploegen uit Amsterdam in de Eredivisie had.
Ja, voor Rotterdam is het een stuk normaler (als enige stad in Nederland). Maar voor Amsterdam allang niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wellicht specifiek voor Amsterdam, want bijvoorbeeld Rotterdam heeft komend seizoen ook weer 3 ploegen in de Eredivisie.
De mooiste rotstad die er isquote:Op zondag 1 juni 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, voor Rotterdam is het een stuk normaler (als enige stad in Nederland). Maar voor Amsterdam allang niet meer.
Jaa, toffe band. Die komen ook op Werchter, waar ik ook heen ga.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vanavond naar een concert geweest, naar Wunderhorse. Door sommigen worden ze vergeleken als het nieuwe Nirvana en dat is het natuurlijk niet, maar ik begrijp het wel. Het was wel erg goed
Een van mijn favoriete liedjes was natuurlijk Arizona, want toen dacht ik even aan jullie!
Leuk!quote:Op maandag 2 juni 2025 09:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, toffe band. Die komen ook op Werchter, waar ik ook heen ga.
Dit weekend ga ik naar Elvana, een coverband van Nirvana in de stijl van Elvis. En andersom.
Ok. Zullen we doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reiskosten kunnen weer ingediend worden.
Thanks, nu ga ik hopelijk minder schrikken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 12 uur vindt de test van nl alert weer plaats.
Iedereen die zijn geluid op een koptelefoon had staan is nu doof.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 12 uur vindt de test van nl alert weer plaats.
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks, nu ga ik hopelijk minder schrikken.
Oei, net nu het hele land hem zo’n beetje had gehad. Rustig uitzieken dan maarquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de griep te pakken![]()
![]()
Vandaag rustig aan doen en lekker op de bank liggen. Misschien dat het ESF terug kijk.
Nee niet misschien. Die ben ik nu aan het kijken😅
De like is voor ESF terugkijken, niet voor de griepquote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Vandaag rustig aan doen en lekker op de bank liggen. Misschien dat het ESF terug kijk.
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachtenquote:
Vergeet niet die reis om de wereld die je gedroomd hebt te declarerenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachten
Beterschap.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Wel de bonnetjes bijvoegen. Anders moet ik 'm helaas afkeuren.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zojuist van m'n werk-laptop naar m'n privé-laptop gelopen. Luctor kan een stevige claim verwachten
Wel met bonnetjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeet niet die reis om de wereld die je gedroomd hebt te declareren
Die kan die vast wel even namaken.quote:
Ahh ben je heel precies met verifiėren van authenticiteit of valt het mee?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel de bonnetjes bijvoegen. Anders moet ik 'm helaas afkeuren.
Uh ja, hoezo?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ben je heel precies met verifiėren van authenticiteit of valt het mee?
Ja sowieso niet blij met schema van Werchter. Donderdag en vrijdag wil ik naar heel veel, zaterdag naar bijna niks.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk!Is daar het blokkenschema al van bekend?
En Elvana klinkt echt verschrikkelijk, haha.
edit: Ja, het blokkenschema is bekend. Slechts 40 minuten Wunderhorse, dat is ook niet veel...
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!quote:
Ok. Prima.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!
@:redefine we hebben alsnog jouw contact nodig
Goed dat je op je Zeeuwse strepen blijft staan.quote:
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Goed dat je op je Zeeuwse strepen blijft staan.
Geen gedoe. Gewoon "Ons ben zuunig" en "geen cent te veel" en wil je geld dan moet je declaratie maar kloppen.
Beterschap!quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Volgens mij klopt datquote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Voor de sfeer () heb ik het livetopic eens terug gelezen. Klopt dat we onze 'vriend' pop zoer dit jaar niet hebben gezien?
De leuke mensen postten sowieso in de SC.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vond het topic al veel te beschaafd
Mijn reiskosten zijn toevallig allemaal gemaakt bij vervoersbedrijven die hun bonnetjes nog gewoon op een a4tje printen.quote:
Als alle juiste gegevens er maar op staan, dan zal dat vast goed komen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn reiskosten zijn toevallig allemaal gemaakt bij vervoersbedrijven die hun bonnetjes nog gewoon op een a4tje printen.
Dat zal wel vaker voorkomen, dus ik neem aan dat dit geen probleem is. Kan je gewoon direct overmaken en dan hebben we het nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |