quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een user met bijzondere denkbeelden, die hij op een weinig eloquente manier uitdraagt.
“Hij is knettergek.“
Ja klopt. En er bestaan nog meer journaalsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
NOS Journaal in Makkelijke Taal??
Sinds wanneer bestaat dat?
Edit: Joh, sinds september al. Nog nooit gezien.
Het reguliere NOS-journaal is nu qua niveau gelijkwaardig aan het Jeugdjournaal van 15-20 jaar terug. En het moet dus blijkbaar nóg debieler.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
NOS Journaal in Makkelijke Taal??
Sinds wanneer bestaat dat?
Edit: Joh, sinds september al. Nog nooit gezien.
De mensen die toen het Jeugdjournaal keken, kijken nu het gewone journaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het reguliere NOS-journaal is nu qua niveau gelijkwaardig aan het Jeugdjournaal van 15-20 jaar terug. En het moet dus blijkbaar nóg debieler.
Dat inderdaad. Al hebben we ook nog de doorgeslagen bot etto van België. Wat die allemaal uit zijn toetsenbord weet te krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem
En dan ook nog rustig zeggen dat hij wel premier van het volgende kabinet wil wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
En nou ophouden met constructies om Wilders in de regering te krijgen. De man is een gezwel. Hij is helemaal niet uit op het constructief besturen van een land.
Nu heb je drie talkshows op NPO1 vanavond.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zomerstop die voor veel programma’s eind mei begint is ook nogal overdreven. Al komen VI en Eva blijkbaar met ingelaste uitzendingen voor de liefhebber.
Er zit er ook 1 in het VS topic die of een bot is of het spoor helemaal bijster isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem
Eentje maar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zit er ook 1 in het VS topic die of een bot is of het spoor helemaal bijster is
"Geert Wilders uit scherpe kritiek op premier Geert Wilders".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan ook nog rustig zeggen dat hij wel premier van het volgende kabinet wil worden![]()
Hoe kan je zo wereldvreemd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Maar dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knap hoe sommige users op de FP nog steeds de schuld bij links leggen voor het falen van dit kabinet.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zit je niet mee zeg, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hier ben ik het trouwens niet helemaal mee eens, ik denk dat de kracht van dit programma ook wel deels is dat ze het 2x per jaar 10 weken (oidquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar prioriteiten hè.
En serieus, dan is het ook de vraag of zo'n programma gemaakt moet worden door mensen die amper beschikbaar zijn. Ze zijn natuurlijk zeer getalenteerd dus ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is, maar toch.
Ik kan me grotendeels vinden in je post. Alleen dat over de kwaliteit niet helemaal. Ik gebruik nogmaals Kopspijkers als voorbeeld, hoewel ik zo snel niet kan vinden hoe lang die seizoenen waren (maar ik ben er redelijk zeker van dat ze langer waren dan de huidige programma's. Toch had de kwaliteit er weinig last van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ben ik het trouwens niet helemaal mee eens, ik denk dat de kracht van dit programma ook wel deels is dat ze het 2x per jaar 10 weken (oid) maken. Ik denk dat de inhoud ook wel erg verdund wordt als ze het 52x zouden maken, met of zonder Jeroen en Niels.
Ik denk alleen dat er misschien meer van dat soort programma's moeten komen, de combi met Lubach op zondag was altijd wel prima, want dan had je 2x2x10 geloof ik. Nog één zo'n programma erbij en je bent rond, kunnen ze ook nog meer verlof opnemen![]()
Ik denk dat sowieso het woord 'zomerstop' hier misschien voor een onterechte discussie bij (in mijn ogen) het verkeerde programma heeft opgewekt. Qua talkshows etc vind ik dat inderdaad stom, dat is vele malen makkelijker om continu te blijven maken, en wellicht qua personeel soms te wisselen. Bij een satirisch programma lijkt me dat altijd lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |