1 2 3 4 5 6 7 8 9
10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 19:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Niet zo heel lang, want ik wist toevallig nog dat ik destijds niet zo’n heel vleiend stukje over Eddepet had geschreven in het landentopic. Voor de liefhebber hier nog eens integraal:

In 2006 was het land daarmee rechtstreeks geplaatst voor de finale, zij het met de derde startpositie. Eddie Butler, oud-lid van Eden uit 1999, zong Together We Are One. Eddie is ongetwijfeld een heel aardige jongen, maar het mag toch een wonder heten hoe hij in drie minuten zoveel clichés in zijn tekst heeft weten te steken. En dat ging in zijn optreden gewoon door. Vier achtergrondzangeressen, eentje met de blouse een stukje open, een piano op het podium, allemaal dezelfde pakken en hetzelfde bewegingsritme, uithalen en woohoo’s naar het einde toe, iedereen die ritmisch meeklapt in de bridge en de onderkoelde rust in de slotzin. Hoe kregen ze het zo bij elkaar. Onze Butler serveerde ons een Love, Love, Peace, Peace avant la lettre en kreeg alleen 4 punten uit Frankrijk.
[..]
[ afbeelding ]
Eddie Butler op de vleugel.
Nu je het toch ter sprake bent. Krijgen we ooit een update voor het landtopic? Al begrijp ik heel goed dat het veel tijd kost. Voor Nederland alleen al kan je een hele trilogie en een sequel schrijven :D
Beroemde influencer
Nou was ik in de praktijk natuurlijk al een tijdje single maar het formeel afhandelen was er nog niet van gekomen (meerdere praktische redenen). Maar ik heb nu toch de boel in gang gezet en in goed overleg met m'n ex een advocaat ingehuurd om dit te gaan afhandelen. Vandaag bij hem alle documentatie ingeleverd. Het wordt een heel simpel proces via de notaris (rechtbank niet nodig omdat we het al over alles eens zijn).

Zal wel even raar zijn om straks ook officieel een gescheiden man te zijn :D Maar fijn om het allemaal ook formeel afgerond te hebben. Proces zal naar verwachting 1 tot 2 maanden duren.

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year

Moderator
Fuck the EBU!
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
Nou was ik in de praktijk natuurlijk al een tijdje single maar het formeel afhandelen was er nog niet van gekomen (meerdere praktische redenen). Maar ik heb nu toch de boel in gang gezet en in goed overleg met m'n ex een advocaat ingehuurd om dit te gaan afhandelen. Vandaag bij hem alle documentatie ingeleverd. Het wordt een heel simpel proces via de notaris (rechtbank niet nodig omdat we het al over alles eens zijn).

Zal wel even raar zijn om straks ook officieel een gescheiden man te zijn :D Maar fijn om het allemaal ook formeel afgerond te hebben. Proces zal naar verwachting 1 tot 2 maanden duren.
Oh ja dat lijkt me best gek :D

Maar ook wel fijn dat de situatie op papier dan klopt bij de praktijk :s)

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)

Beheerder vd ijs_beer fanclub
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef Strani het volgende:

Toch maar voor de advocaat gekozen ipv de huurmoordenaar?
Waarschijnlijk wel de verstandiger keuze. Minder spannend, wel verstandig.

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.

WLR en ESF hooligan
Trump en Musk die los gaan op elkaar op social media _O-
Beroemde influencer
14s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Toch maar voor de advocaat gekozen ipv de huurmoordenaar?
Waarschijnlijk wel de verstandiger keuze. Minder spannend, wel verstandig.
Ja, een advocaat bleek tóch goedkoper.

10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef Strani het volgende:

[..]
Ja, een advocaat bleek tóch goedkoper.
Wacht maar tot die advocaat klaar is met voor de 27ste keer hetzelfde document uit te laten typen in net iets andere bewoordingen.

Feel free to insult me.

Zeg maar Arißona
10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Wacht maar tot die advocaat klaar is met voor de 27ste keer hetzelfde document uit te laten typen in net iets andere bewoordingen.
Dan kan Strani altijd nog de advocaat laten vermoorden!

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way

Beroemde influencer
10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ah, ervaringsdeskundige?

1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
giphy.gif

Feel free to insult me.

Beroemde influencer
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jullie in Nederland meekrijgen over Nederlanders in Spanje maar wij zijn allemaal hele nette mensen hoor.

10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef Strani het volgende:

[..]
Ah, ervaringsdeskundige?
Niet per se in scheiding, maar de juridische wereld is me niet geheel vreemd zal ik maar zeggen.

Feel free to insult me.

10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:13 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jullie in Nederland meekrijgen over Nederlanders in Spanje maar wij zijn allemaal hele nette mensen hoor.
Hoe is het eigenlijk met die motorbende waar je toen steeds mee aan het darten was in ongetwijfeld zeer louche cafés.

Feel free to insult me.

Ignorance is bliss
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:56 schreef Momo het volgende:
Trump en Musk die los gaan op elkaar op social media _O-
dahliabunni-popcorn.gif

Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.

Zeg maar Arißona
9s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:18 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]

Sappig
Overklast wel onze politieke fitties :')

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way

Ignorance is bliss
Heeft nog lang geduurd. Hopelijk maken ze elkaar helemaal kapot ~O>

Elon zijn tweet over de Epstein files is een mooi begin.

Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.

1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:13 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Nu je het toch ter sprake bent. Krijgen we ooit een update voor het landtopic? Al begrijp ik heel goed dat het veel tijd kost. Voor Nederland alleen al kan je een hele trilogie en een sequel schrijven :D
Ja, het lastige is dat ik toen wekelijks twee keer vier uur in de trein zat, en nog geen gezin had. Dus dan heb je wat meer tijd over :P

De Sahara is zonder meer erg droog.

WLR en ESF hooligan
dicht
1 2 3 4 5 6 7 8 9
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo