SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.
quote:who is ExTec on forum.fok.nl
ChatGPT said:
The FOK!forum user ExTec is an active and prominent contributor, especially in threads discussing the war in Ukraine. Their posts are characterized by a critical stance toward Russia and its actions in Ukraine, often challenging pro-Russian narratives and misinformation. ExTec engages in detailed debates, frequently addressing and refuting claims made by other users, such as "phpmystyle" .
In summary, ExTec is a well-informed and assertive participant in the FOK!forum, known for their analytical approach and commitment to countering disinformation related to the Ukraine conflict.
Wat ben ik bij dat mijn buurman zich wel aan afspraken houdt en niet de grond oorzaken van mijn keuzevrijheid misbruikt om mijn huis in de fik te zetten.quote:
quote:is phpmystyle pro-russian?
ChatGPT said:
Based on his posts and tone on the FOK!forum—yes, it’s fair to say phpmystyle is pro-Russian.
Here's why:
He often defends Russian actions, especially in Ukraine, or downplays Russian responsibility for the war and related atrocities.
He's consistently critical of NATO, the U.S., and the EU, framing them as aggressors or hypocrites—classic hallmarks of pro-Russian narratives.
When debating, he tends to mirror Kremlin talking points (e.g., blaming the West for provoking the war, questioning Ukrainian legitimacy or sovereignty).
Other users (like ExTec) frequently call him out for spreading disinformation or Russian propaganda, suggesting it's a known pattern in his behavior.
While he may not explicitly say “I support Russia,” the pattern of rhetoric and argumentation strongly aligns with pro-Russian ideology—whether it’s ideological or just for provocation.
Want a breakdown of specific posts or themes he’s pushed?
quote:yes, please provide this breakdown of specific posts and themes
ChatGPT said:
Based on a review of phpmystyle’s posts on the FOK!forum, particularly in threads related to the Ukraine-Russia conflict, there is substantial evidence indicating a pro-Russian stance. Here’s a breakdown of specific themes and examples:
🇷🇺 Pro-Russian Narratives
Portraying Russia as a victim: In discussions, phpmystyle often suggests that Russia is defending itself against Western aggression, implying that NATO and the U.S. are the true provocateurs.
Fok Forum
Minimizing Russian responsibility: He tends to downplay or question reports of Russian war crimes, suggesting that such narratives are Western propaganda.
🌍 Anti-Western Sentiments
Criticism of Western policies: phpmystyle frequently criticizes Western countries, especially the U.S. and NATO, accusing them of hypocrisy and imperialism.
Support for Russian geopolitical moves: He often justifies or supports Russian actions in regions like Donbas, framing them as strategic or necessary.
🗣️ Debate Tactics and Style
Provocative language: He uses bold and often controversial statements, such as "Man is de baas, vrouw kent haar plaats," which appear intended to provoke reactions.
Fok Forum
Engaging in heated debates: phpmystyle frequently engages with other users, challenging opposing views and often leading to intense discussions.
🧩 Forum Reputation
Polarizing figure: While some users appreciate his insights, others view him as a provocateur or troll due to his contentious viewpoints and debate style.
Anonymity: There is no public information linking phpmystyle to a real-world identity; he appears to maintain anonymity to express his views freely.
In summary, phpmystyle exhibits a consistent pattern of pro-Russian and anti-Western rhetoric on the FOK!forum, often engaging in provocative debates and challenging mainstream narratives related to the Ukraine-Russia conflict.
Landsgrenzen zijn geen statische of natuurkundige wetten. Die veranderen soms een beetje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja prima precedent voor toekomstige veroveringsoorlogen. De 21e eeuw wordt weer terug naar vorige eeuwen wat dat betreft.
Maar je onderschrijft het wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Landsgrenzen zijn geen statische of natuurkundige wetten. Die veranderen soms een beetje.
Ik heb het niet bedacht hé
Jij niet dan?quote:
Anders dan jij leef ik niet in de 19e eeuw.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Jij ziet niet dat door de eeuwen heen grenzen verschuiven en veranderen?
quote:Fighting continues, Russian strikes continue. In some directions on the front, Russian artillery also continues to sound, not the promise of silence from the Russian leader. Russian drones are being used. In some directions, it is quieter.
Dit is vrede volgens de lokale nsb, de buurman die je beter kan hebben dan een verre vriend.quote:
Meeste wat er op de keukentafel gebeurd is die drones upgraden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt er ook op dat de productie van veel drones ook decentraal gebeurt. Je kan niet een fabriek slopen om daarmee de productie stil te leggen.
NB: in dit filmpje lijkt het alsof ze alle productie daar doen. Maar zie ook filmpjes van mensen die het zowat aan de keukentafel doen. In in elk geval geen logge fabrieken nodig.
Nee, maar het trieste gedeelte is dat lospetrolles vaak vind dat die wel wat te zeggen heeft.quote:
Aan drones geen gebrek. Aan beide zijden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meeste wat er op de keukentafel gebeurd is die drones upgraden.
De drones die daar worden gemaakt zijn vrij basic. Maar er zijn veel vrijwilligers etc die vervolgens in opdracht van bepaalde units die drones daarna upgraden met bijv een betere camera.
Eerst werden daar ook drones gemaakt, maar sindskort is dat echt niet meer nodig, de staat produceert nu echt meer dan genoeg drones voor de hele frontlinie eigenlijk (tuurlijk zijn er wel eens lokaal te korten, maar dat ligt dan volgens mij meer aan problemen in de aanvoer oid)
Dit is geen deal, dit is een overgavequote:Op zondag 20 april 2025 00:07 schreef cosmosis het volgende:
Mooie deal dat echt geaccepteerd gaat worden.... Sterk staaltje onderhandeling van onze oranje pompoen
[ x ]
Die netten worden nu op een paar aanvoerlijnen aan beide kanten gebruikt (Chasiv yar/bakhmut en in Kursk bijv bij de russen en richting Pokrovsk voor Oekraine) maar beide zijn hard mee bezig om die overal aan te brengen.quote:Op zondag 20 april 2025 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan drones geen gebrek. Aan beide zijden.
Maar ik heb ook al gezien dat je met visnetten deze krengen er al goeddeels buiten houdt, of van die maffe kooien op je voertuig.
Meloni is sterk in het bespelen van de VS en voor de bescherming van Oekraïnequote:Op zondag 20 april 2025 00:09 schreef cosmosis het volgende:
Benieuwd wat de meeting van Meloni in de Us heeft opgeleverd....Kan het al bijna raden
[ x ]
Nou dat moet ik nog maar zien, wat heeft ze daadwerkelijk meer bereikt dan bijvoorbeeld Rutte?quote:Op zondag 20 april 2025 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meloni is sterk in het bespelen van de VS en voor de bescherming van Oekraïne
Analyse zegt dit:quote:Op zondag 20 april 2025 00:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien, wat heeft ze daadwerkelijk meer bereikt dan bijvoorbeeld Rutte?
quote:Giorgia Meloni is een uitgesproken voorstander van Oekraïne. Sinds haar aantreden als premier van Italië in oktober 2022 heeft ze consequent steun uitgesproken voor Oekraïne in de oorlog tegen Rusland. Ze heeft militaire en humanitaire hulp voortgezet en uitgebreid, waaronder het verlengen van wapenleveranties tot eind 2025 .  
Meloni heeft ook publiekelijk Rusland veroordeeld voor de invasie en benadrukt dat de annexaties van Oekraïens grondgebied geen juridische of politieke waarde hebben . Ze heeft zich ingezet voor een “rechtvaardige en duurzame vrede” en waarschuwt voor verdeeldheid binnen het Westen over de Oekraïnekwestie .  
Ondanks haar ideologische nabijheid tot Donald Trump, heeft Meloni tijdens een bezoek aan Washington duidelijk gemaakt dat ze Rusland verantwoordelijk houdt voor de oorlog. Ze verklaarde in het Italiaans dat het om een “duidelijke invasie” door Rusland ging, hoewel deze uitspraak niet werd vertaald tijdens de persconferentie .  
Binnen Italië staat Meloni onder druk van coalitiepartners zoals Matteo Salvini, die een meer Ruslandvriendelijke houding hebben. Toch blijft ze vasthouden aan haar pro-Oekraïense koers .
Kortom, Meloni is een van de meest uitgesproken pro-Oekraïense leiders binnen de EU, ondanks interne politieke spanningen en haar banden met Trump. 
Waarom?quote:Op zondag 20 april 2025 00:17 schreef cosmosis het volgende:
Een nieuwe verkiezing in UKR is het einde van Ukraine, helaas als dat zou gebeuren....
[ x ]
Aja haar intenties zijn goed inderdaad, maar totopheden maakt het weinig verschil....Wel is ze zeker goed voor het gedachtengoed binnen Europaquote:
In onderstaande filmpje heb je iemand van de bundesheer die het hele digitale veiligheidsraamwerk uitlegt van de Russen. Die drones zou je blijkbaar ook kunnen uitschakelen door de verbinding tussen de uav en de operator te saboteren. Zijn deze exemplaren:quote:Op zondag 20 april 2025 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die netten worden nu op een paar aanvoerlijnen aan beide kanten gebruikt (Chasiv yar/bakhmut en in Kursk bijv bij de russen en richting Pokrovsk voor Oekraine) maar beide zijn hard mee bezig om die overal aan te brengen.
Maar helpen dus niet zodra je het front bereikt.
Ben benieuwd of 1 van beide kanten ooit hele tunnels gaat graven als de oorlog voort gaat duren, want netten zijn niet genoeg. Een gat is snel gemaakt immers (ben benieuwd wanneer we de " dracarys" drones in actie gaan zien tegen die netten).
Die kooien helpen redelijk, maar zijn ook niet bestand tegen meerdere drones met anti armor munitie.
Je leest dat ongeveer 25% van de drones hun bestemde doel halen, lijkt weinig, maar 25% van anderhalf miljoen per jaar is nog steeds pokke veel (artillerie raakt wss veel minder dan 25%? / maar heeft dan ook wel weer andere doelen).
Omdat het vrij lastig is om een democratische verkiezing te houden, waarbij het volk kiest met 2 (3?) van de grootste manipulatieve world orders alles uit de kast halen om de uitslag te bepalenquote:Op zondag 20 april 2025 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom?
(even buiten dat ik niet vind dat het moet gebeuren uiteraard)
Arbeidsintensief klusje als je zulke handwerkjes moet maken op onveilig terrein,quote:Op zondag 20 april 2025 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Hier een oekraiens net bijv. bij Pokrovsk. Die van redelijke kwaliteit is.
Helaas zijn er ook van een heel stuk mindere kwaliteit.
[ x ]
Zoals deze (in de richting van Kharkiv/Belgorod) waar een Russiche drone er wel heel makkelijk door heen kan. Misschien nog in aanbouw idk.
Ja de grootste reden waarom veel drones het niet halen is dus natuurlijk die Electronic warfare die het signaal verstoren.quote:Op zondag 20 april 2025 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In onderstaande filmpje heb je iemand van de bundesheer die het hele digitale veiligheidsraamwerk uitlegt van de Russen. Die drones zou je blijkbaar ook kunnen uitschakelen door de verbinding tussen de uav en de operator te saboteren. Zijn deze exemplaren:
[ afbeelding ]
Al die verdedingsraamwerken hebben natuurlijk verschillende layers of protection. Van visnetten tot aan die voertuigen die het signaal verstoren. Het zal een ongelooflijk kat en muis spel zijn.
Aan succesrates waag ik mij niet. Ik kan eigenlijk geen onafhankelijke bron vinden die iets vertellen over het succes van artillerie shell, raketten, doden, gewonden, onbenutte capaciteit. Ik heb ook zo'n vermoeden dat die kennis er in Europa nauwelijks is. Misschien de Fransen. Maar de Amerikan weten het meest.
Bekijk deze YouTube-video
Alhoewel Rusland zeker zich zal bemoeien, lijkt me de kans dat na de verkiezingen een veel grotere hardliner aan het roer staat dan Zelensky me enorm groot.quote:Op zondag 20 april 2025 00:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Omdat het vrij lastig is om een democratische verkiezing te houden, waarbij het volk kiest met 2 (3?) van de grootste manipulatieve world orders alles uit de kast halen om de uitslag te bepalen
Ik bedoel meer dat "wij" eigenlijk niet beschikken over goede meta data over dat hele conflict. Dus het aantal doden/gewonden, onbenutte capaciteit, hoeveel brigades er ingezet worden, aantal uitgeschakelde voertuigen, succesrates van shell van mrls. etc etc etc.quote:Op zondag 20 april 2025 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja de grootste reden waarom veel drones het niet halen is dus natuurlijk die Electronic warfare die het signaal verstoren.
Daarom dus ook dat die glasvezeldrones zo " Overpowered" nu zijn.
Wat betreft succesrates hoor je daar zo nu en dan wel eens wat van drone piloten zelf. Magyar spreekt daar bijv wel eens over, maar kan eerlijk gezegd nu niet zo snel een bron naar voren halen.
Laten we het hopen dat democratie zegenviert, toch ben ik bang dat de manipulatie en corruptie dusdanig sterk is dat het wel eens de verkeerde kant uit kan gaan...quote:Op zondag 20 april 2025 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel Rusland zeker zich zal bemoeien, lijkt me de kans dat na de verkiezingen een veel grotere hardliner aan het roer staat dan Zelensky me enorm groot.
Nou ja,quote:Op zondag 20 april 2025 00:54 schreef Parafernalia het volgende:
Wanneer gaan we nou eens ingrijpen daar
Maar ik geloof gewoon totaal niet dat als de mods in dit geval hun ding zouden doen,quote:It is better to ask forgiveness than permission
Ik bedoel in Oekraïne, niet op het fokforumquote:Op zondag 20 april 2025 01:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja,
Meestal is de Grace Hopper in effect:
[..]
Maar ik geloof gewoon totaal niet dat als de mods in dit geval hun ding zouden doen,
Er achteraf überhaupt vragen zouden volgen,
En dat reduceert hun inactiviteit, tot lafheid.
Eigenlijk moet iedereen als laatste redmiddel een netgun bij zich dragenquote:Op zondag 20 april 2025 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Hier een oekraiens net bijv. bij Pokrovsk. Die van redelijke kwaliteit is.
Helaas zijn er ook van een heel stuk mindere kwaliteit.
[ x ]
Zoals deze (in de richting van Kharkiv/Belgorod) waar een Russiche drone er wel heel makkelijk door heen kan. Misschien nog in aanbouw idk.
Thread?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Weet niet of deze al gepost is maar heel goed draadje dit.
Oekraine is zeg als een gek aan het ingraven overal, ik weet niet wat er gebeurd is met de engineering units (misschien deels ook door de verandering naar korps structuur), maar ze gaan echt ongekend hard.
Hoor het ook van andere bronnen die satelietbeelden kopen dat oekraine op somige plekken meer dan 1,5 kilometer per dag graaft.
Ik mis eigenlijk de eis dat in elke stad een grote poster en standbeeld van poetin geplaatst moet worden.quote:Op zondag 20 april 2025 00:17 schreef cosmosis het volgende:
Een nieuwe verkiezing in UKR is het einde van Ukraine, helaas als dat zou gebeuren....
[ x ]
Duh, die weet dat Trump een idioot is en aan zijn kant staat (want Biden was voor Oekraïne en dat was slecht of zo). Daar is voor Poetin gewoon heel veel uit te halen.quote:Op zondag 20 april 2025 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Poetin neemt duidelijk een loopje met Trump
Zo'n beetje de enige oplossing die er nog is. Dat Russische kanker gezwel moet uit Oekraïne geschopt worden.quote:Op zondag 20 april 2025 00:54 schreef Parafernalia het volgende:
Wanneer gaan we nou eens ingrijpen daar
Omdat jij ermee komt wel.quote:Op zondag 20 april 2025 07:40 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Vinden mensen dit hier een goed idee?
Het is heel erg raar dat in vredesonderhandelingen wordt bepaald wanneer er verkiezingen zullen zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky / de Oekraïnse reg. staan verkiezingen pas toe na een vredesdeal. (Of het vertrek van Rusland zoals Zel. zegt maar dat is niet reeel meer helaas)
Dus dan is het niet zo gek dat in een pakket ook dit is verwerkt.
Voor Oek moet men waken dat ze de westerse koers blijven varen en een goede kandidaat naar voren schuiven.
Er zit nogal wat potentie in ook voor de EU als we dat land een beetje op rails krijgen.
Zelensky heeft al voor en tijdens de oorlog bewezen; dat hij corruptie zo goed als mogelijk aanpakt.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky / de Oekraïnse reg. staan verkiezingen pas toe na een vredesdeal. (Of het vertrek van Rusland zoals Zel. zegt maar dat is niet reeel meer helaas)
Voor Oek moet men waken dat ze de westerse koers blijven varen en een goede kandidaat naar voren schuiven.
Er zit nogal wat potentie in ook voor de EU als we dat land een beetje op rails krijgen.
Русскийquote:Op zondag 20 april 2025 09:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat zou Vichy in het Russisch zijn?
Het is gewoon net als bij de start van de oorlog een eis van Poetin die hoort bij een overgave. De Peskov brigade hier framed het met desinformatie als onderdeel van vrede. Alsof ze niet kunnen wachten op een variant op het Vichy regime.quote:Op zondag 20 april 2025 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is heel erg raar dat in vredesonderhandelingen wordt bepaald wanneer er verkiezingen zullen zijn.
Dat staat volledig los van de invasie in Oekraïne, en is een interne aangelegenheid van Oekraïne.
Er wordt ook niet geëist dat Poetin nieuwe verkiezingen uitschrijft in Rusland.
Dat is misschien deels waar, ook in eigen land wil men verder en de VS laat ook blijken dat ze wellicht liever een andere president zien.quote:Op zondag 20 april 2025 09:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zelensky heeft al voor en tijdens de oorlog bewezen; dat hij corruptie zo goed als mogelijk aanpakt.
Daarom vind Poetin hem ook zo "eng". En zijn de Nazi's waar Poetin steeds mee komt; vooral mensen die Poetin en zijn bewind afkeuren.
Het verbaasd me niet veel dat jij voor kindsoldaten bent. Je neemt until the last Ukrainian wel heel letterlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat jij ermee komt wel.
Hopelijk zie je wel het verschil tussen de kindsoldaten in Afrika en kindsoldaten in Oekraïne.
Maar ik weet dat dat vergeefse hoop is.
Anders kom je niet met deze nogal domme vergelijking.
Nee, ik trap niet in jouw pro Russische propaganda.quote:Op zondag 20 april 2025 09:35 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Het verbaasd me niet veel dat jij voor kindsoldaten bent. Je neemt until the last Ukrainian wel heel letterlijk.
De VS?quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is misschien deels waar, ook in eigen land wil men verder en de VS laat ook blijken dat ze wellicht liever een andere president zien.
Dat komt wellicht ook doordat het geen steek verder komt momenteel, wel begrijpelijk maar niet bevordelijk.
Wel meer mensen:quote:
Risico is gewoon heel groot; dat de Russen zich gaan mengen in die nieuwe verkiezingen.quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is misschien deels waar, ook in eigen land wil men verder en de VS laat ook blijken dat ze wellicht liever een andere president zien.
Dat komt wellicht ook doordat het geen steek verder komt momenteel, wel begrijpelijk maar niet bevordelijk.
DW news is Russische propaganda?quote:Op zondag 20 april 2025 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik trap niet in jouw pro Russische propaganda.
Het valt bijvoorbeeld op dat je nu niet meer spreekt over de kindsoldaten in Afrika.
De doelpalen zijn meteen verzet.
Waarbij dit soort “trainingen” in Rusland overigens al jaren doodnormaal zijn. Maar daar zal je hem nooit over horen…quote:Op zondag 20 april 2025 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik trap niet in jouw pro Russische propaganda.
Ach ja, verkiezingen in Oekraïne… natuurlijk gaan de Russen zich ermee bemoeien. Het zou bijna teleurstellend zijn als ze het niet deden – ze hebben die trollenfabrieken natuurlijk niet voor niets draaien op volle toeren. En je weet: niks zegt ‘vrije democratische keuze’ zoals een paar goed geplaatste deepfakes, botnetjes en een verdacht populaire kandidaat die toevallig ooit in Moskou op cursus is geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 09:44 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Risico is gewoon heel groot; dat de Russen zich gaan mengen in die nieuwe verkiezingen.
Al geeft de Majdanrevolutie hoop, dat men in Oekraïne aardig immuun is voor Russische propaganda.
Precies. Dat zegt Wantie ook: Trumpquote:Op zondag 20 april 2025 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel meer mensen:
Mike Johnson – De Republikeinse Speaker van het Huis van Afgevaardigden stelde dat als Zelensky niet “tot bezinning komt”, iemand anders Oekraïne zou moeten leiden om vrede te bereiken. 
Lindsey Graham – De senator, voorheen een uitgesproken voorstander van Oekraïne, heeft gesuggereerd dat Zelensky zou moeten aftreden om de weg vrij te maken voor vredesbesprekingen.
Victoria Spartz – De in Oekraïne geboren Amerikaanse congreslid heeft opgeroepen tot Zelensky’s aftreden en gesuggereerd dat Oekraïne land zou moeten afstaan aan Rusland als onderdeel van een vredesakkoord. 
Marco Rubio – De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken heeft gewaarschuwd dat de VS zich zou kunnen terugtrekken uit vredesonderhandelingen als er geen vooruitgang wordt geboekt, wat de druk op Zelensky verhoogt.
Ach daarom, het is gewoon weer een trucje van de zogenaamde “vredesduiven”. Verrassend genoeg hoor je ze nooit over de volstrekt ondemocratische president van de agressor in dit conflict. Zijn terugtreden zou vrede immers daadwerkelijk een stuk dichterbij brengen…quote:Op zondag 20 april 2025 09:44 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Risico is gewoon heel groot; dat de Russen zich gaan mengen in die nieuwe verkiezingen.
Al geeft de Majdanrevolutie hoop, dat men in Oekraïne aardig immuun is voor Russische propaganda.
Dat is dan ook precies het frame dat Putin in het hoofd van de Europese vredesduiven heeft gestopt: Hij is de immovable object zeg maar. De rest moet buigen en meebewegen volgens democratische regels en empathie. En dat betekent dus inbinden.quote:Op zondag 20 april 2025 09:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach daarom, het is gewoon weer een trucje van de zogenaamde “vredesduiven”. Verrassend genoeg hoor je ze nooit over de volstrekt ondemocratische president van de agressor in dit conflict. Zijn terugtreden zou vrede immers daadwerkelijk een stuk dichterbij brengen…
Ik ben tegen kindersoldaten aan welke kant dan ook. Het feit dat jij het weigert te veroordelen zegt meer over jou. Trouwens wij pompen geld in Oekraine dus supporten dit.quote:Op zondag 20 april 2025 09:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarbij dit soort “trainingen” in Rusland overigens al jaren doodnormaal zijn. Maar daar zal je hem nooit over horen…
Daarom. En je weet ook dat het nooit de laatste eis zal zijn. Straks gaan ze de volgende eis van Poetin weer vergoelijken. Dat Oekraïne nooit lid van de NAVO mag worden bijvoorbeeld. Of dat er absoluut geen buitenlandse vredesmacht mag komen om op een eventueel bestand toe te zien. Etc. Etc.quote:Op zondag 20 april 2025 09:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het frame dat Putin in het hoofd van de Europese vredesduiven heeft gestopt: Hij is de immovable object zeg maar. De rest moet buigen en meebewegen volgens democratische regels en empathie. En dat betekent dus inbinden.
Wmb blijft Zelensky president, hij verenigt heel Oekraïne en heeft groot moreel gezag.quote:Op zondag 20 april 2025 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach ja, verkiezingen in Oekraïne… natuurlijk gaan de Russen zich ermee bemoeien. Het zou bijna teleurstellend zijn als ze het niet deden – ze hebben die trollenfabrieken natuurlijk niet voor niets draaien op volle toeren. En je weet: niks zegt ‘vrije democratische keuze’ zoals een paar goed geplaatste deepfakes, botnetjes en een verdacht populaire kandidaat die toevallig ooit in Moskou op cursus is geweest.
Maar goed, Oekraïners zijn inmiddels behoorlijk immuun voor die onzin. Na Majdan, na de Krim, na 2022, na 2023, na het hele Russische circus… als je nu nog in Poetins leugens trapt, heb je écht onder een steen geleefd. Of in een Lada.
Toch wordt het wél tijd dat de mensen daar zelf weer aan het stuur gaan staan. Tijd voor een nieuwe president, een nieuwe koers. Niet omdat het Westen dat wil. Niet omdat Trump dat roept. Maar omdat elke democratie frisse lucht nodig heeft – zeker eentje die al drie jaar lang in oorlogsstand leeft onder een leider die steeds meer alleenheerser lijkt.
Laat het volk spreken. En laten de Russen toekijken hoe ze, ondanks alles, gewoon weer zelf kiezen. Kijken hoe dat smaakt in het Kremlin.
Volgens mij zijn dit echt geen kindsoldaten. Als ze ook maar ergens in de buurt van het front worden gesignaleerd is het een ander verhaal. Nu is het veredelde padvinderij.quote:Op zondag 20 april 2025 09:56 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ik ben tegen kindersoldaten aan welke kant dan ook. Het feit dat jij het weigert te veroordelen zegt meer over jou. Trouwens wij pompen geld in Oekraine dus supporten dit.
Hahaha, nee knul.quote:Op zondag 20 april 2025 10:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb blijft Zelensky president, hij verenigt heel Oekraïne en heeft groot moreel gezag.
Echter als Moskou en/of Washington persisteren in hun eis dat hij weg moet, dan zal zijn vertrek onoverkomelijk zijn. Rusland en Amerika bepalen de regels en voorwaarden momenteel.
Het enige waarin Rusland dicteert zijn oorlogsmisdaden en propaganda. Dat laatste met behulp van de Peskov boys hier.quote:
Niet raar?! Rusland is de agessor hier, maar hoeft géén nieuwe verkiezingen uit te schrijven. Dát is pas raar.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
De VS?quote:Op zondag 20 april 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is allemaal Trump he.quote:Op zondag 20 april 2025 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel meer mensen:
Mike Johnson – De Republikeinse Speaker van het Huis van Afgevaardigden stelde dat als Zelensky niet “tot bezinning komt”, iemand anders Oekraïne zou moeten leiden om vrede te bereiken. 
Lindsey Graham – De senator, voorheen een uitgesproken voorstander van Oekraïne, heeft gesuggereerd dat Zelensky zou moeten aftreden om de weg vrij te maken voor vredesbesprekingen.
Victoria Spartz – De in Oekraïne geboren Amerikaanse congreslid heeft opgeroepen tot Zelensky’s aftreden en gesuggereerd dat Oekraïne land zou moeten afstaan aan Rusland als onderdeel van een vredesakkoord. 
Marco Rubio – De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken heeft gewaarschuwd dat de VS zich zou kunnen terugtrekken uit vredesonderhandelingen als er geen vooruitgang wordt geboekt, wat de druk op Zelensky verhoogt.
Niemand wil vredequote:Op zondag 20 april 2025 10:19 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel weer gezellig hier met Pasen.
Euh nee... Vooral Trump heeft een grote bek maar trekt momenteel veel van zijn keutels in.quote:Op zondag 20 april 2025 10:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb blijft Zelensky president, hij verenigt heel Oekraïne en heeft groot moreel gezag.
Echter als Moskou en/of Washington persisteren in hun eis dat hij weg moet, dan zal zijn vertrek onoverkomelijk zijn. Rusland en Amerika bepalen de regels en voorwaarden momenteel.
Tijdens oorlog zijn verkiezingen onmogelijk.quote:Op zondag 20 april 2025 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach ja, verkiezingen in Oekraïne… natuurlijk gaan de Russen zich ermee bemoeien. Het zou bijna teleurstellend zijn als ze het niet deden – ze hebben die trollenfabrieken natuurlijk niet voor niets draaien op volle toeren. En je weet: niks zegt ‘vrije democratische keuze’ zoals een paar goed geplaatste deepfakes, botnetjes en een verdacht populaire kandidaat die toevallig ooit in Moskou op cursus is geweest.
Maar goed, Oekraïners zijn inmiddels behoorlijk immuun voor die onzin. Na Majdan, na de Krim, na 2022, na 2023, na het hele Russische circus… als je nu nog in Poetins leugens trapt, heb je écht onder een steen geleefd. Of in een Lada.
Toch wordt het wél tijd dat de mensen daar zelf weer aan het stuur gaan staan. Tijd voor een nieuwe president, een nieuwe koers. Niet omdat het Westen dat wil. Niet omdat Trump dat roept. Maar omdat elke democratie frisse lucht nodig heeft – zeker eentje die al drie jaar lang in oorlogsstand leeft onder een leider die steeds meer alleenheerser lijkt.
Laat het volk spreken. En laten de Russen toekijken hoe ze, ondanks alles, gewoon weer zelf kiezen. Kijken hoe dat smaakt in het Kremlin.
Er is er maar één die geen vrede wil. Er is er maar één die de makkelijkste weg naar vrede kan starten.quote:
Hadden ze in Boetsja maar vrede en gezelligheid gewild, dan was de massamoord nooit gebeurd.quote:Op zondag 20 april 2025 10:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Er is er maar één die geen vrede wil. Er is er maar één die de makkelijkste weg naar vrede kan starten.
Je bent over de haai gesprongen met je userplaatje en dit bericht.quote:
Moet je eens opletten wat hun standpunt gaat worden als vrede in Oekraïne door in alles toe te geven aan Rusland betekent dat hun welvaart er 30% op achteruit gaat. Dan slaan ze als een blad om en zal Oekraïne ineens tot de laatste niet-henzelf-man verdedigd moeten worden. De argumenten zijn altijd naar gelang de Russische talking points binnen worden gelepeld via hun bubbel en kunnen draaien op elk moment. Terwijl het voor ons al 3 jaar hetzelfde blijft: Rusland is de agressor. Rusland is binnengevallen. Rusland begaat de meest gruwelijke misdaden tegen burgers (vrouwen, baby's kinderen). Rusland moet opzouten uit Oekraïne en daar sturen we hulp voor. Einde verhaal.quote:Op zondag 20 april 2025 09:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daarom. En je weet ook dat het nooit de laatste eis zal zijn. Straks gaan ze de volgende eis van Poetin weer vergoelijken. Dat Oekraïne nooit lid van de NAVO mag worden bijvoorbeeld. Of dat er absoluut geen buitenlandse vredesmacht mag komen om op een eventueel bestand toe te zien. Etc. Etc.
Beetje wat Meloni ook zegt. Radicaal rechtse waarden verdedigen, je land, je nationaliteit, je vrijheid.quote:Op zondag 20 april 2025 11:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat hun standpunt gaat worden als vrede in Oekraïne door in alles toe te geven aan Rusland betekent dat hun welvaart er 30% op achteruit gaat. Dan slaan ze als een blad om en zal Oekraïne ineens tot de laatste niet-henzelf-man verdedigd moeten worden. De argumenten zijn altijd naar gelang de Russische talking points binnen worden gelepeld via hun bubbel en kunnen draaien op elk moment. Terwijl het voor ons al 3 jaar hetzelfde blijft: Rusland is de agressor. Rusland is binnengevallen. Rusland begaat de meest gruwelijke misdaden tegen burgers (vrouwen, baby's kinderen). Rusland moet opzouten uit Oekraïne en daar sturen we hulp voor. Einde verhaal.
De grondwet van Oekraïne staan geen verkiezingen toe tijdens een staat van beleg. De staat van beleg kan pas worden opgeheven als de oorlog voorbij is. Dus nee, het is niet dat de regering/Zelensky geen verkiezingen willen uitschrijven, het zou ongrondwettelijk zijn als ze dat wel deden.quote:Op zondag 20 april 2025 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch is dat vreemd, de president kan dus de staat van beleg net zo lang aanhouden als hij wil, als hij graag in de macht blijft zitten. Door steeds tactisch te blijven stoken / aanvallen kun je de oorlog oneindig rekken.quote:Op zondag 20 april 2025 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De grondwet van Oekraïne staan geen verkiezingen toe tijdens een staat van beleg. De staat van beleg kan pas worden opgeheven als de oorlog voorbij is. Dus nee, het is niet dat de regering/Zelensky geen verkiezingen willen uitschrijven, het zou ongrondwettelijk zijn als ze dat wel deden.
Cruciaal verschilletje.
Kom maar terug met dat argument als Rusland niet meer aanwezig is binnen de erkende grenzen van Oekraïne. Tot die tijd is een staat van beleg volkomen legitiem.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch is dat vreemd, de president kan dus de staat van beleg net zo lang aanhouden als hij wil, als hij graag in de macht blijft zitten. Door steeds tactisch te blijven stoken / aanvallen kun je de oorlog oneindig rekken.
De vraag is, wil de oekrainse bevolking dat wel?
Dat is toch totaal niet reeel? Wel gewenst maar niet reel.quote:Op zondag 20 april 2025 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kom maar terug met dat argument als Rusland niet meer aanwezig is binnen de erkende grenzen van Oekraïne. Tot die tijd is een staat van beleg volkomen legitiem.
Is het wel reëel dan om onafhankelijke verkiezingen te organiseren in door Rusland bezette gebieden? Daar wonen ook mensen met stemrecht, of moeten die dan maar genegeerd worden. Is de nieuwe regering dan nog wel legitiem als mensen uitgesloten worden van stemmen?quote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet reeel? Wel gewenst maar niet reel.
Dan kan Zelensky zonder verkiezingen dus tot 2050 blijven zitten? Die zit lekker veilig in Kiev en is inmiddels dik binnen, en kan het lang uithouden zo.
Zo leuk is het voor de bevolking allemaal niet.
Er zal toch iets moeten gebeuren.
Iets in het voordeel van Oekraïne en hun bevolking.
Je lijkt te denken dat Zelensky dat wel wil. Bijzonder.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch is dat vreemd, de president kan dus de staat van beleg net zo lang aanhouden als hij wil, als hij graag in de macht blijft zitten. Door steeds tactisch te blijven stoken / aanvallen kun je de oorlog oneindig rekken.
De vredesduiven hebben zeer flexibele gedachten en redenaties.quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je lijkt te denken dat Zelensky dat wel wil. Bijzonder.
Zelensky is inderdaad lekker vakantie aan het vierenquote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan kan Zelensky zonder verkiezingen dus tot 2050 blijven zitten? Die zit lekker veilig in Kiev en is inmiddels dik binnen, en kan het lang uithouden zo.
Als poetin zo graag verkiezingen wil kan hij zijn troepen terugtrekken.quote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vandaar dat zelensky door wil gaan anders is hij zelf de lul.quote:Op zondag 20 april 2025 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De grondwet van Oekraïne staan geen verkiezingen toe tijdens een staat van beleg. De staat van beleg kan pas worden opgeheven als de oorlog voorbij is. Dus nee, het is niet dat de regering/Zelensky geen verkiezingen willen uitschrijven, het zou ongrondwettelijk zijn als ze dat wel deden.
Cruciaal verschilletje.
Hoe precies?quote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vandaar dat zelensky door wil gaan anders is hij zelf de lul.
Verkiezingen in Oekraïne is gewoon een Russisch talking point. Verkiezingen betekent dat de Rus weer lekker kan etteren en zieken.quote:Op zondag 20 april 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als hij weggaat, dan gaan de Russen heus echt wel stoppen…quote:
Klassiek lijntje van het gedachtegoed ook: agressie van Rusland is reëel en kent oorsprong in grondoorzaken waar anderen schuld aan hebben, iets aan Oekraïense zijde in het idiote trekken en daar dan van zeggen 'goh wat gek', dan net doen of enige redelijke aan Oekraïense zijde ligt.quote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De vredesduiven hebben zeer flexibele gedachten en redenaties.
Helaas wel.quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Fok is een verspreider van Russische propaganda
Hier op het forum valt het wel mee. Mensen discussiëren met elkaar, en af en toe zitten er mensen tussen die de Russische talking points overgenomen hebben.quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klassiek lijntje van het gedachtegoed ook: agressie van Rusland is reëel en kent oorsprong in grondoorzaken waar anderen schuld aan hebben, iets aan Oekraïense zijde in het idiote trekken en daar dan van zeggen 'goh wat gek', dan net doen of enige redelijke aan Oekraïense zijde ligt.
Het is ook wel vermoeiend om deze post iedere 4 bladzijdes van een topic weer geherfabriceerd te worden omwille wat duimpjesvergaring.quote:Op zondag 20 april 2025 11:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat hun standpunt gaat worden als vrede in Oekraïne door in alles toe te geven aan Rusland betekent dat hun welvaart er 30% op achteruit gaat. Dan slaan ze als een blad om en zal Oekraïne ineens tot de laatste niet-henzelf-man verdedigd moeten worden. De argumenten zijn altijd naar gelang de Russische talking points binnen worden gelepeld via hun bubbel en kunnen draaien op elk moment. Terwijl het voor ons al 3 jaar hetzelfde blijft: Rusland is de agressor. Rusland is binnengevallen. Rusland begaat de meest gruwelijke misdaden tegen burgers (vrouwen, baby's kinderen). Rusland moet opzouten uit Oekraïne en daar sturen we hulp voor. Einde verhaal.
quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leg dit eens uitquote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vandaar dat zelensky door wil gaan anders is hij zelf de lul.
Altijd tragikomisch hoe iemand die eenzijidg een bestand afkondigd, de ander bschuldigd van het niet nakomen van zijn voorwaarden. Rusland zit overduidelijk in de rol van dictator die meent opdrachten te kunnen geven. Hier ihkv PR vergeten dat een bestand vooraf tijdig overeengekomen, haar instemming van twee kanten moet hebben.quote:Op zondag 20 april 2025 09:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zelensky meldt tientallen Russische beschietingen, ondanks eenzijdig bestand - https://nos.nl/l/2564259
Volgens de Peskov's van Fok is dit de buurman waar we onze hoop in moeten stoppen. De dictator is waarlijk opgestaan.
Het is een eigen keuze een bijdrage te willen leveren aan het verdedigen van oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 20 april 2025 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook wel vermoeiend om deze post iedere 4 bladzijdes van een topic weer geherfabriceerd te worden omwille wat duimpjesvergaring.
Iedere keer gaat de bingokaart weer vol.
Dat doet het parlement.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst de staat van beleg opheffen middels stemming.quote:Op zondag 20 april 2025 15:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat doet het parlement.
De Verchovna Rada (Oekraïens: Верховна Рада України; Nederlands: Opperste Raad van Oekraïne) is het Oekraïense parlement. De Verchovna Rada is een eenkamerparlement bestaande uit 450 afgevaardigden, voorgezeten door een voorzitter of een parlementslid.
Nou die gaan ze waarschijnlijk verlengen omdat ze nog steeds worden aangevallen door Ruslandquote:Op zondag 20 april 2025 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst de staat van beleg opheffen middels stemming.
Dit is een valse benadering.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De verheven moraalridderij vertegenwoordigen is ook een keuze.quote:Op zondag 20 april 2025 15:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is een eigen keuze een bijdrage te willen leveren aan het verdedigen van oorlogsmisdaden.
Dit is al tientallen keren gezegd, over een paar dagen passeert dit weer de revue.quote:Op zondag 20 april 2025 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Cruciaal verschilletje.
Ja er is dus geen manier om democratisch te stemmen.quote:Op zondag 20 april 2025 15:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou die gaan ze waarschijnlijk verlengen omdat ze nog steeds worden aangevallen door Rusland
Snap ik het nu niet, of wat
Merendeel van de Oekraïense bevolking staat achter Zelensky.quote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet omdat ze nog steeds in staat van beleg zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja er is dus geen manier om democratisch te stemmen.
Nu is het niet eens zijn met het plegen van oorlogsmisdaden al moraalridderijquote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De verheven moraalridderij vertegenwoordigen is ook een keuze.
Enige reden waarom Putin dat heeft bedacht toch, alles omdraaien, liegen, bedriegen ontkennen etc.quote:Op zondag 20 april 2025 14:52 schreef Parafernalia het volgende:
Rusland beschuldigt Oekraïne van het schenden van de wapenstilstand
Oekraïne en Rusland beschuldigen elkaar van schending 'paasbestand' - https://nos.nl/l/2564259
Maar dat komt niet door Zelensky, zoals jij beweerdequote:Op zondag 20 april 2025 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn recentere peilingen waarbij de populariteit van Zelenski iets is toegenomen.quote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Merendeel van de Oekraïense bevolking staat achter Zelensky.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2025 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet omdat ze nog steeds in staat van beleg zijn.
Ik reageer er ook gewoon weer op. Stupid me.quote:
Nou je zegt dat het parlement dat kan beslissen -> is niet zo.quote:Op zondag 20 april 2025 16:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar dat komt niet door Zelensky, zoals jij beweerde
Hoe moeten de Oekraïners of de Krim en de andere bezette gebieden dan stemmen? Dat zijn er aardig wat.quote:Op zondag 20 april 2025 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerlijke verkiezingen zijn ook helemaal niet het doelquote:Op zondag 20 april 2025 17:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe moeten de Oekraïners of de Krim en de andere bezette gebieden dan stemmen? Dat zijn er aardig wat.
Hoe werkt het dan?quote:Op zondag 20 april 2025 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou je zegt dat het parlement dat kan beslissen -> is niet zo.
Of ze moeten een appeasement procedure starten.
Ik denk niet dat je wil dat die gaan stemmen want die zullen op een meer Rusland gezinde kandidaat stemmen.quote:Op zondag 20 april 2025 17:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe moeten de Oekraïners of de Krim en de andere bezette gebieden dan stemmen? Dat zijn er aardig wat.
Nee het gevaar is dat mensen gedwongen worden te stemmen op iets waar ze niet op willen stemmen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wil dat die gaan stemmen want die zullen op een meer Rusland gezinde kandidaat stemmen.
Je maakt er een karikatuur van.quote:Op zondag 20 april 2025 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het gevaar is dat mensen gedwongen worden te stemmen op iets waar ze niet op willen stemmen.
https://www.bbc.com/news/world-europe-63013356
https://www.dailymail.co.(...)sham-referendum.html
[ afbeelding ]
Wat lul je nou gozer. Met je karikatuur, dit is letterlijk wat daar heeft plaatsgevonden.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
En ze waren zoooo Russisch gezind in die flopstaatjes dat de mannen gedwongen moesten worden te vechten voor de RF.
Stemmen met zo'n groene aap op de achtergrond is niet prettig natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat lul je nou gozer. Met je karikatuur, dit is letterlijk wat daar heeft plaatsgevonden.
Wat ben je toch ook een vieze wezel met je ja maar Oekraine, ja maar Azov nazi's als primaire reactie op je complete stierenstront in dit topic.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen.
We weten niet hoe dat precies in elkaar steekt. Zo nu en dan steekt ook de discussie weer de kop op dat Oekraiene eigen burgers in de don bass in 2014 zou hebben gebombardeerd, of het nazi-aspect van het azov-balatjon wordt sterk overdreven.
Je moet het bij de hoofdlijnen houden in dit soort conflicten.
Lees wat ik schrijf en blijf ademen. Ik schrijf dat ik niet mee doe met dat gepraat over nazi's bij azov en het vermeende bombarderen in de donbass door Oekraine. Omdat dat verhaal wat uit z'n verband is getrokken. Maar ik doe ook niet mee met het verhaal dat al die mensen in de don bass gedwongen zijn om pro Russisch te stemmen. Ze waren al pro russisch overwegend.quote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vieze wezel met je ja maar Oekraine, ja maar Azov nazi's als primaire reactie op je complete stierenstront in dit topic.
Hier, de (inmiddels dode) tweede man van Wagner.
[ afbeelding ]
Leg uit waarom we je nooit horen over de bombardementen die Rusland op de eigen bevolking heeft uitgevoerd.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen.
We weten niet hoe dat precies in elkaar steekt. Zo nu en dan steekt ook de discussie weer de kop op dat Oekraiene eigen burgers in de don bass in 2014 zou hebben gebombardeerd, of het nazi-aspect van het azov-balatjon wordt sterk overdreven.
Je moet het bij de hoofdlijnen houden in dit soort conflicten.
Een kleine minderheid in Donbass was pro Rusland.quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf en blijf ademen. Ik schrijf dat ik niet mee doe met dat gepraat over nazi's bij azov en het vermeende bombarderen in de donbass door Oekraine. Omdat dat verhaal wat uit z'n verband is getrokken. Maar ik doe ook niet mee met het verhaal dat al die mensen in de don bass gedwongen zijn om pro Russisch te stemmen. Ze waren al pro russisch overwegend.
Echt, lees wat ik schrijf. Soms ligt onze mening dichter bij elkaar dan je denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Je hoeft er niet aan mee te doen. Ik weet dat het zo is, ik heb het letterlijk uit de mond van iemand horen komen die daar was. Iemand die nu getraumatiseerd in Nederland zit zonder familie. Weet je waarom?quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf en blijf ademen. Ik schrijf dat ik niet mee doe met dat gepraat over nazi's bij azov en het vermeende bombarderen in de donbass door Oekraine. Omdat dat verhaal wat uit z'n verband is getrokken. Maar ik doe ook niet mee met het verhaal dat al die mensen in de don bass gedwongen zijn om pro Russisch te stemmen. Ze waren al pro russisch overwegend.
Echt, lees wat ik schrijf. Soms ligt onze mening dichter bij elkaar dan je denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar nu met je bullshit.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hoeft er niet aan mee te doen. Ik weet dat het zo is, ik heb het letterlijk uit de mond van iemand horen komen die daar was. Iemand die nu getraumatiseerd in Nederland zit zonder familie. Weet je waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is zwaar kut. Die hele oorlog is kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar nu met je bullshit.
Ik haal ook maar mijn informatie uit podcastts, fora en X. Blijkbaar strookt dat niet jouw persoonlijke ervaring met een gevluchte Rus/Oekraïner.
Mag je best nog normaal blijven doen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
31% was voorstander voor afscheiding en 58% wilde autonomie binnen Oekraïne - Ivan Katchanovski (2017). "The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.quote:Op zondag 20 april 2025 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een kleine minderheid in Donbass was pro Rusland.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Rusland wil paasbestand in Oekraïne niet verlengen, eindigt zondagavond
https://www.nu.nl/spannin(...)igt-zondagavond.htmlWat een stuk stront is het ook he. Er is nooit een staak-het-vuren geweest.quote:De Russische president Vladimir Poetin heeft geen bevel uitgevaardigd om het staakt-het-vuren tijdens Pasen in Oekraïne te verlengen. Rusland en Oekraïne beweren allebei dat het andere land zich niet aan het eendaagse bestand heeft gehouden.
Het zaterdag door Poetin afgekondigde bestand duurt tot zondagavond 23.00 uur Nederlandse tijd, middernacht in Oekraïne. Dat zegt Kremlinwoordvoerder Dmitry Peskov zondag tegen het Russische persbureau TASS.
Rusland en Oekraïne beschuldigen elkaar allebei van het schenden van het eendaagse bestand, dat de Russische president Vladimir Poetin zaterdag aankondigde. Hij gaf de Russische strijdkrachten de opdracht om "alle militaire activiteiten" te staken tot zondagavond. Poetin noemde 18.00 uur als starttijd.
Maar volgens de Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft Rusland alleen gedaan alsof het het bestand naleefde. In werkelijkheid zij er volgens president honderden aanvallen geweest op zaterdagavond, met nog meer aanvallen tot zondagmiddag 16.00 uur. "Of Poetin heeft geen controle over zijn leger, of deze situatie is het bewijs dat ze in Rusland niet van plan zijn een daadwerkelijke stap om de oorlog te beëindigen", schreef Zelensky op X.
Eerder zei Zelensky al dat als Rusland écht een complete wapenstilstand zou willen, Poetin het bestand zou verlengen tot na Eerste Paasdag. "Dertig uur is genoeg om de krantenkoppen te halen, maar niet voor echte vertrouwenwekkende maatregelen. Dertig dagen zouden de vrede een kans kunnen geven."
Andersom claimt Rusland dat ook Oekraïne het bestand al heeft geschonden. Oekraïense militairen hebben volgens het Russische ministerie van Defensie 444 keer het vuur geopend op Russische posities. Ook zou Oekraïne ruim 900 droneaanvallen hebben uitgevoerd, claimt het ministerie. Zelensky zei eerder op zondag dat het Oekraïense leger terugslaat tegen Russische aanvallen.
De aankondiging van Poetin volgde op signalen vanuit de regering van president Donald Trump. De Verenigde Staten hebben de afgelopen weken geprobeerd voor vrede tussen beide landen te zorgen, maar zijn daar nog niet in geslaagd. Vrijdag meldde de VS te stoppen met bemiddelen als er niet snel vrede komt. Het Institute for the Study of War denkt daarom dat Poetin met de aankondiging van het bestand nog snel een wit voetje bij Trump probeert te halen.
Je bent een waardeloze agent.![]()
In 2017 was Donbass deels onder controle van gewapende Russische groepen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
31% was voorstander voor afscheiding en 58% wilde autonomie binnen Oekraïne - Ivan Katchanovski (2017). "The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.
Een enquête uit die tijd is nog serieus te nemen.
En @phpmystyle : je valt door de mand.![]()
Ja, net als met die ontvoerde kinderen, het enige wat je toen kon vinden is dat er volgens een vage website vol fake news ook wat Oekrainse kinderen in Portugal terecht waren gekomen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is zwaar kut. Die hele oorlog is kut.
Ik haal ook maar mijn informatie uit podcastts, fora en X. Blijkbaar strookt dat niet jouw persoonlijke ervaring met een gevluchte Rus/Oekraïner.
Mag je best nog normaal blijven doen.
Ik weet of je nou bewust dit soort dingen typt zodat mensen er op happen. Of dat je blind bent geworden door je pure EU haat en voorliefde voor mannen die stoer voor de buitenwereld doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 20-04-2025 18:54:28 ]![]()
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.quote:Op zondag 20 april 2025 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
In 2017 was Donbass deels onder controle van gewapende Russische groepen.
Een enquête uit die tijd is nog serieus te nemen.
En @:phpmystyle : je valt door de mand.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Het zal een combinatie zijn. Alsnog voldoende reden om die figuren vooral geen aandacht te geven. Hij heeft niet voor niets al meerdere permanente bans gehad hier.quote:Op zondag 20 april 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
Ik weet of je nou bewust dit soort dingen typt zodat mensen er op happen. Of dat je blind bent geworden door je pure EU haat en voorliefde voor mannen die stoer voor de buitenwereld.![]()
De wens voor autonomie is uitgebuit door Putin, door valse beloftes te doen en uiteindelijk het masker simpelweg te laten vallen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.
De voornamelijk etnische Russen wilden helemaal niet bij de Russische federatie, nog veel minder dan dat ze onder Kiev wilden leven. Alleen leefde die wens helemaal niet zo sterk.. niet zoals men graag doet wil geloven.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Liever niet weer die discussie.quote:Op zondag 20 april 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, net als met die ontvoerde kinderen, het enige wat je toen kon vinden is dat er volgens een vage website vol fake news ook wat Oekrainse kinderen in Portugal terecht waren gekomen.
Ik weet of je nou bewust dit soort dingen typt zodat mensen er op happen. Of dat je blind bent geworden door je pure EU haat en voorliefde voor mannen die stoer voor de buitenwereld.
Ik betoogde dat die kinderen (ik had bron naar amnesty) waarin stond dat deze kinderen ontheem waren geraakt en zodoende naar Rusland zijn gebracht. Ik zou niet weten waarom Rusland in hemelsnaam graag kinderen zou stelen om deze zelf op te voeden. Na de adelosente leeftijd zullen ze wel weer terugvluchten.
O nee, dis is absoluut geen trol. Ik debunk gewoon de pure haat die de media over het publiek sprenkelt om de publieke opinie te beinvloeden.
Als je tijd over hebt: kijk op netflex "fuhrer en verfuhrer" misschien ga je dan begrijpen waarom het niet handig is om mensen weg te zetten als ratten, kinderkidnappers, en andere taal om je tegenstanders te onmenselijken. Serieus.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zoals Oekraieners werden weggezet als apen, khokhol, nazi's, kinderhandelaren en shit? Dat bedoel je?quote:Op zondag 20 april 2025 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je tijd over hebt: kijk op netflex "fuhrer en verfuhrer" misschien ga je dan begrijpen waarom het niet handig is om mensen weg te zetten als ratten, kinderkidnappers, en andere taal om je tegenstanders te onmenselijken. Serieus.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Door wie? Hier op dit forum?quote:Op zondag 20 april 2025 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoals Oekraieners werden weggezet als apen, khokhol, nazi's, kinderhandelaren en shit? Dat bedoel je?
Nou in elk geval niet door mijHetzelfde domme gelul dat Zelensky code snuift, of op een niet eerlijke wijze rijk zou zijn geworden. Ik werp dat allemaal verre van me. Net zoals dat eeuwige geneuzel over nazi's in de don bas.
Je verwart mij met linkseboom.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Nee, niet door jou. Wel vanuit het Kremlin.quote:Op zondag 20 april 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door wie? Hier op dit forum?
Nou in elk geval niet door mijHetzelfde domme gelul dat Zelensky code snuift, of op een niet eerlijke wijze rijk zou zijn geworden. Ik werp dat allemaal verre van me. Net zoals dat eeuwige geneuzel over nazi's in de don bas.
Je verwart mij met linkseboom.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Volgens mij is de Kremlin propaganda vooral gericht op Zelensky en zijn regering door hem steevast ----->onterecht<----- voor nazi uit te maken en dergelijke.quote:Op zondag 20 april 2025 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, niet door jou. Wel vanuit het Kremlin.
Dat is het hele probleem met oorlog, je gaat elkaar ontmenselijken. Dat is fundamenteel fout. Maar ik zie ook dat het hier in de Westerse media gebeurt. En dan kun je mij wel vervloeken, maar het is héél gevaarlijk om mensen weg te zetten als kinderrovers of anderszins te neer te zetten als heel gevaarlijk.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Maar dat is dan niet de bron die de enquête heeft uitgevoerd.quote:Op zondag 20 april 2025 18:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De bronvermelding is een boek over over Maidan en de opstand in de Donbas van een Oekraïnse schrijver wat in 2017 gepubliceerd is. De bron zijn de cijfers van voor de opstand van de universiteit van Kiev.![]()
Maar goed, het is weer koren op de molen van welwillende media en nieuwskanalen die aan het soebatten zijn wie wat, hoe vaak dit niet bestaande bestand; heeft geschonden. In de wereld van éénkanaal denkers is de valse belofte van een leugenaar, de enige waarheid omdat het ze ontslaat van zelfstandig nadenken.quote:Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Rusland wil paasbestand in Oekraïne niet verlengen, eindigt zondagavond
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/spannin(...)igt-zondagavond.html
[..]
Wat een stuk stront is het ook he. Er is nooit een staak-het-vuren geweest.
Vooral ook dan handig vergeten dat Rusland de agressor is die heel makkelijk een bestand kan volgen door afstand te doen van hun oorlog. Ook de langspeelplaat van zg etnische Russen die niet bij Oekraïne willen horen, doet een beroep op het onnavolgbare wensdenken, dat dit de etnische zuivering van andersdenkenden rechtvaardigt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Nee, een academisch werk over de gebeurtenissen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet de bron die de enquête heeft uitgevoerd.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Precies, dat is ook logisch, de Donbas is een gebied met vrijwel overal 50% Russen en 50% Oekraïners, waardoor de meeste families dus een mengelmoesje zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De wens voor autonomie is uitgebuit door Putin, door valse beloftes te doen en uiteindelijk het masker simpelweg te laten vallen.
De voornamelijk etnische Russen wilden helemaal niet bij de Russische federatie, nog veel minder dan dat ze onder Kiev wilden leven. Alleen leefde die wens helemaal niet zo sterk.. niet zoals men graag doet wil geloven.
Het waren overigens Glazjev en Surkov die de boel met name gemanipuleerd hebben.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Feiten mogen gewoon benoemd worden. Het is een feit dat Rusland kinderen heeft weggeroofd in Oekraïne. Ze verkondigen het zelf vol trots in hun eigen media. Daarom liggen er dan ook meerdere arrestatiebevelen in zowel Oekraïne als bij het internationaal gerechtshof hierover.quote:Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is de Kremlin propaganda vooral gericht op Zelensky en zijn regering door hem steevast ----->onterecht<----- voor nazi uit te maken en dergelijke.
Dat is het hele probleem met oorlog, je gaat elkaar ontmenselijken. Dat is fundamenteel fout. Maar ik zie ook dat het hier in de Westerse media gebeurt. En dan kun je mij wel vervloeken, maar het is héél gevaarlijk om mensen weg te zetten als kinderrovers of anderszins te neer te zetten als heel gevaarlijk.
Het is vooral heel gevaarlijk om dat te bagatelliseren en af te doen als onwaarheden of gelijk te trekken met de nazi propaganda richting Oekraïne, maar daar zal het je ook wel om te doen zijn.![]()
Ze zijn gewoon eieren aan het zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Goh, dat beide partijen zich er niet aan houden was te verwachten, maar dat ze hun posities verbeteren is natuurlijk hartstikke logisch. Dat zouden wij ook doen. Er volgt natuurlijk niet uit dat zoiets dan niet zou mogen ofzo.quote:Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Maar het was toch omdat ze zo goede christenen waren?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat Rusland hiervoor de wapenstilstand gaat gebruiken is vanaf het begin van de oorlog al gezegd.quote:Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Maar het was toch omdat ze zo goede christenen waren?
Daarom is een wapenstilstand geen optie voor Oekraïne.![]()
Iedere partij gebruikt dat bij een wapenstilstand.quote:Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat Rusland hiervoor de wapenstilstand gaat gebruiken is vanaf het begin van de oorlog al gezegd.
Daarom is een wapenstilstand geen optie voor Oekraïne.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ik meen dat honderdduizenden de dood injagen niet helemaal volgens de leer van Jesus is.quote:Op zondag 20 april 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Poetin is je dankbaarquote:Op zondag 20 april 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iedere partij gebruikt dat bij een wapenstilstand.![]()
Christenen, Moslims, atheisten, hindoes. Ze zijn er allemaal goed in.quote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik meen dat honderdduizenden de dood injagen niet helemaal volgens de leer van Jesus is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
![]()
Satelietbeelden, zoom even goed in en zie hoe bizar veel loopgraven en versterkte punten zijn aangebracht achter Pokrovsk. Dit is allemaal van de afgelopen weken. En dit gebeurd overal op het front nu.![]()
En stopt het dan vlak achter Pokrovsk? Neequote:Op zondag 20 april 2025 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Satelietbeelden, zoom even goed in en zie hoe bizar veel loopgraven en versterkte punten zijn aangebracht achter Pokrovsk. Dit is allemaal van de afgelopen weken. En dit gebeurd overal op het front nu.
Hier bijvoorbeeld ten noordoost van Pokrovsk verder naar achter![]()
![]()
Zeker niet op deze schaal hadden ze dat bij Pokrovsk, jarenlang is het graven en fortificeren van de lijnen gwn schandalig slecht geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef BEFEM het volgende:
De vraag is of ze bemand zijn of niet. Dit hadden ze ook vóór Pokrovsk liggen toch?
Bemand niet op grote schaal, ik vermoed dat ze hier en daar een versterkt punt maken voor een ATGM hol oid. Punt is ook niet dat dit loopgraven zijn eigenlijk voor bemanning, het zijn vooral heel veel Anti tank ditches, met razorwire ervoor/achter en dan een mijnenveld waar Rusland niet doorheen kan voor het bestookt wordt met drones en artilerie.![]()
Jaja. Met dergelijke kretologie krijg je een continent met verschillende talen, achtergronden, en nationaliteiten vast verbonden met elkaar. Allemaal gaan vechten voor diversiteit. Hihiquote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIXBoK5syJX/
So it begins.
#UnitedInDiversity
#EuropeStrong
#OneEurope
#PowerOfUnity
#LegacyOfEurope
#TogetherWeStand
#RiseOfEurope
#EuropeanPride
#HeartOfEurope
#WeAreEuropeMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Was ook sarcastisch.quote:Op zondag 20 april 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja. Met dergelijke kretologie krijg je een continent met verschillende talen, achtergronden, en nationaliteiten vast verbonden met elkaar. Allemaal gaan vechten voor diversiteit. Hihi
#UnitedInDiversity
#EuropeStrong
#OneEurope
#PowerOfUnity
#LegacyOfEurope
#TogetherWeStand
#RiseOfEurope
#EuropeanPride
#HeartOfEurope
#WeAreEurope
Vakman pur sang![]()
Goh! Btw:quote:Op zondag 20 april 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is Christen. Draagt ketting met kruisje soms, bid voor de camera, en gaat voor oog van de camera naar de kerk. Of hij goed christen is en zijn geloof actief beleid verschillen de meningen geloof ik.quote:"Wees niet zoals de schijnheiligen: die bidden zodat iedereen het kan horen en zien, op de hoek van de straat en in de synagoge. Zij hebben hun beloning al. Als u bidt, ga dan uw kamer in, doe de deur achter u dicht en bid tot uw Vader in het verborgene. En uw Vader, die ziet wat er in het verborgene gebeurt, zal u belonen. En wees bij het bidden niet langdradig en gebruik geen zinloze woorden, zoals de andere volken doen. Want die denken dat hun gebeden worden verhoord als zij veel woorden gebruiken. Doe niet zoals zij. Bedenk dat uw Vader precies weet wat u nodig hebt, al voor u Hem erom vraagt!"Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Het stelt mij wel gerust. Het hoogst haalbare zijn een beperkt aantal Europese brigades die naar Oekraïne gestuurd worden bij een bestand als morele support. Met zo´n verdeeld raamwerkje afgezet tegen een diffuus politiek beeld voor wat betreft inzet van de krijgsmacht is de kans dat wij Rusland militair gaan provoceren nagenoeg 0quote:
Zelfs als de Russen gaan kloten bij de suwalki gap moet ik echt nog maar zien of er bereidheid is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zo’n voertuig wegslepen om de volgende dag effectiever te kunnen aanvallen is heel twijfelachtig.quote:Op zondag 20 april 2025 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goh, dat beide partijen zich er niet aan houden was te verwachten, maar dat ze hun posities verbeteren is natuurlijk hartstikke logisch. Dat zouden wij ook doen. Er volgt natuurlijk niet uit dat zoiets dan niet zou mogen ofzo.
De doden bergen en voedsel laten aanrukken is natuurlijk prima.The End Times are wild![]()
![]()
Twee Russische en 2 Oekraiense soldaten ontmoeten/spreken elkaar tijdens de paaswapenstilstand.![]()
Kun je dat uit de beelden halen?quote:Op zondag 20 april 2025 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Twee Russische en 2 Oekraiense soldaten ontmoeten/spreken elkaar tijdens de paaswapenstilstand.
Nu nog samen afspraken de ceasefire voor onbepaalde tijd door te zetten na pasen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Nee, geen idee of het 100% waar is, maar dat zeggen oekraiense/russen op telegram die die video delen, dus ik neem het maar voor waar aan.quote:Op zondag 20 april 2025 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat uit de beelden halen?
Nu nog samen afspraken de ceasefire voor onbepaalde tijd door te zetten na pasen.![]()
Is al een paar keer eerder dat Russen/Oekrainers elkaar ontmoet hebben op het strijdtoneel, Mariupol en Bakhmut bijvoorbeeld. (onder een soort van wapenstilstand zegmaar)![]()
Hmm.quote:Op zondag 20 april 2025 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, geen idee of het 100% waar is, maar dat zeggen oekraiense/russen op telegram die die video delen, dus ik neem het maar voor waar aan.
Wat ik mij afvraag, hoe gebruikelijk is het dat je zo'n drone boven (heimelijk) boven je hoofd hebt? Is zo'n soldaat daarover geïnformeerd omdat dat nodig is voor veiligheidsredenen?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ik heb geen idee hahaquote:Op zondag 20 april 2025 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm.
Wat ik mij afvraag, hoe gebruikelijk is het dat je zo'n drone boven (heimelijk) boven je hoofd hebt? Is zo'n soldaat daarover geïnformeerd omdat dat nodig is voor veiligheidsredenen?
Zo veel komt het dan ook weer niet voor. Maar kan me voorstellen dat beide een drone willen meehebben om het gebied te scouten dat ze niet in een hinderlaag lopen.![]()
Risk reward verhouding lijkt me niet echt gunstig hierbij als het al echt is. Russen vertrouw je toch voor geen meter met je leven zo.quote:Op zondag 20 april 2025 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Twee Russische en 2 Oekraiense soldaten ontmoeten/spreken elkaar tijdens de paaswapenstilstand.![]()
Onderhandeling over gewonden aan beide kanten weg te brengen ging het om. Zullen waarschijnlijk heel dicht bij elkaar gezeten hebben.quote:Op zondag 20 april 2025 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Risk reward verhouding lijkt me niet echt gunstig hierbij als het al echt is. Russen vertrouw je toch voor geen meter met je leven zo.
Aan beide kanten was de noodzaak om hun gewonden veilig weg te brengen zo groot dt ze het er wel op waagden dus om 2 van elk te laten overleggen.
En ik denk dat het dagelijks risico dat je ekle dag loopt al zo groot is, dat je daar ook een stuk minder over nadenkt dan wij hier er hier over denken.![]()
https://t.me/V_Zelenskiy_official/13925quote:Commander-in-Chief Syrsky's report at 00:00 after Easter.
The total number of violations of the Russian promise of silence by the Russian army for this day is 2935. The largest number of shelling and assault actions was in the Pokrovsky direction. The Russian promise of complete silence also did not extend to the Kursk direction. In total, 96 Russian assault actions took place along the front, 1882 shelling of our positions, including 812 from heavy weapons, and more than 950 times Russian FPV drones were used.
This day was not enough for Moscow to respond to both the proposal for a complete ceasefire for the next 30 days after Easter, and the proposal to at least continue silence in the sky regarding civilian infrastructure and to refrain from strikes with missiles and drones. The nature of Ukrainian actions will continue to be mirrored: we will respond to silence with silence, our strikes will be to protect against Russian strikes. Actions always speak louder than words.![]()
Mentaal klopt dat zeker.quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alsof een 12-jarige zijn tweets schrijft.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat uit de beelden halen?
Nu nog samen afspraken de ceasefire voor onbepaalde tijd door te zetten na pasen.Originele bron gevonden: https://www.instagram.com/p/DIqvtijIAyR/quote:Op zondag 20 april 2025 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Risk reward verhouding lijkt me niet echt gunstig hierbij als het al echt is. Russen vertrouw je toch voor geen meter met je leven zo.
Lijkt dus 100% echt te zijn ja.En zoals de tekst zegt om hun doden en gewonden weg te halen. Ergens in zaporizha.
Gefilmd door deze guy : https://www.instagram.com/a.sof1l/ die in zijn story nog een video van Russen heeft die hun gewonden weghalen oid en met een witte valg komen onderhandelen.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alsof een 12-jarige zijn tweets schrijft.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Klopt maar wel de juiste keuze.quote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Al verwoord je het weer raar.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Schandalig. Uiteraard vindt men het hier wel best.quote:Op zondag 20 april 2025 07:40 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Vinden mensen dit hier een goed idee?![]()
Klopt maar wel de juiste keuze.quote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Al verwoord je het weer raar.Ah kijk spuit 11 van de brigade is gearriveerdquote:Op maandag 21 april 2025 07:48 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Schandalig. Uiteraard vindt men het hier wel best.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Lolquote:Op zondag 20 april 2025 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelfs als de Russen gaan kloten bij de suwalki gap moet ik echt nog maar zien of er bereidheid is.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kan je eens een foto sturen van die twee bladzijden? Wel benieuwd naar!quote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
31% was voorstander voor afscheiding en 58% wilde autonomie binnen Oekraïne - Ivan Katchanovski (2017). "The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.![]()
Hier een preview. Maar je moet het blijkbaar kopen.quote:Op maandag 21 april 2025 08:39 schreef Raw85 het volgende:
"The Separatist War in Donbas". In Petro, Nicolai (ed.). Ukraine in Crisis. Taylor & Francis. pp. 64–65.
https://books.google.nl/b(...)DwAAQBAJ&redir_esc=y
Je denkt dat ie dit verzint?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Dat toont maar weer een aan wat afspraken met de Ruzzen waard zijn...quote:Op zondag 20 april 2025 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://t.me/V_Zelenskiy_official/13925
Ze kwamen notabene zélf met de Paas wapenstilstand...Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
https://www.parool.nl/nie(...)ij-rusland~bf89046c/quote:Op maandag 21 april 2025 08:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan je eens een foto sturen van die twee bladzijden? Wel benieuwd naar!
Maar zo gek is dat ook niet als je weet hoezeer Oekraine zich daar misdragen heeft:
https://nos.nl/artikel/20(...)terbommen-in-donetsk
De rebellen maakten zich echter evenzeer schuldig aan schandelijke misdaden:
https://www.hln.be/defaul(...)n-loegansk~acdf9d49/
De konkelende rol van Rusland is hierin is echter altijd wel onafhankelijk vastgesteld:
https://www.tijd.be/polit(...)ekraine/9502499.html
[ Bericht 10% gewijzigd door -XOR- op 21-04-2025 11:02:11 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Vanaf 1;30 slaat Poetin meerdere kruisjes en luistert indachtig naar de gebeden.
Zou er niet aan twijfelen of ie gelovig is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zijn ze allemaal daarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De Russische Orthodoxe Kerk is één grote maffia gelieerd aan de machtshebber en is dit altijd al geweest.quote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf 1;30 slaat Poetin meerdere kruisjes en luistert indachtig naar de gebeden.
Zou er niet aan twijfelen of ie gelovig is.
Daarnaast, hoe moeilijk is het om een paar kruisjes te slaan?![]()
Want Trump is ook heel gelovig wou je zeggen? Die kan namelijk ook wel 5 hele minuten voor de buhne doen alsof dat zo isquote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Zou er niet aan twijfelen of ie gelovig is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Als er echt een god zou bestaan zouden types als Poetin en Trump allang een bliksemschicht in hun harses hebben gehad. Of sowieso nooit hebben bestaan. Maar helaas.quote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Trump is ook heel gelovig wou je zeggen? Die kan namelijk ook wel 5 hele minuten voor de buhne doen alsof dat zo is![]()
Nee dan snap je het verhaal niet goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kan prima gelovig zijn en kiezen voor het kwade. Ik zeg overigens niet a priori dat Poetin dat doet.quote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Trump is ook heel gelovig wou je zeggen? Die kan namelijk ook wel 5 hele minuten voor de buhne doen alsof dat zo is
Maar religie is iets persoonlijks.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Je mist het punt.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan prima gelovig zijn en kiezen voor het kwade. Ik zeg overigens niet a priori dat Poetin dat doet.
Maar religie is iets persoonlijks."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Religie is iets persoonlijks, dus je kan niemand op zijn daden aanspreken icm iemands geloof. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan prima gelovig zijn en kiezen voor het kwade. Ik zeg overigens niet a priori dat Poetin dat doet.
Maar religie is iets persoonlijks.![]()
Ben je nou echt zo verdomd naïef? Snap je nou echt niet dat het allemaal show is van Trump en een Poetin qua geloof.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar religie is iets persoonlijks.
Puur om nog (meer) zieltjes te winnen.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft of in ieder geval een ietsisme aanhangt.quote:Op maandag 21 april 2025 12:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo verdomd naïef? Snap je nou echt niet dat het allemaal show is van Trump en een Poetin qua geloof.
Puur om nog (meer) zieltjes te winnen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft.Nah, teveel dictators gezien zoals Putin die het geloof alleen maar als vehikel gebruikten.quote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft.
Een echte Christen zou niet doen wat hij allemaal uitspookt. En dan doel ik niet alleen op dat "traditionele waarden" gedoe. Maar het omleggen van de oppositie bijvoorbeeld.
Of... Hij heeft godsdienst waanzin en denkt dat ie een soort 2e Paus is.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Putin-isme.quote:Op maandag 21 april 2025 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Trump een Christen zou zijn gelooft natuurlijk niemand, maar van Poetin vermoed ik ook wel dat hij wel gelooft of in ieder geval een ietsisme aanhangt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
Gast, je mist complete delen van de gescheidenis. Het romeinse rijk, de kruistochten.quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
[..]
Nah, teveel dictators gezien zoals Putin die het geloof alleen maar als vehikel gebruikten.
Een echte Christen zou niet doen wat hij allemaal uitspookt. En dan doel ik niet alleen op dat "traditionele waarden" gedoe. Maar het omleggen van de oppositie bijvoorbeeld.
Of... Hij heeft godsdienst waanzin en denkt dat ie een soort 2e Paus is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Kenneth Copeland is ook gelovig Gristen en haast de duivel zelve. Of iemand gelovig is, wat boeit dat nou weer.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Die helemaal niets te maken hebben met de dictators van deze tijd.quote:Op maandag 21 april 2025 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, je mist complete delen van de gescheidenis. Het romeinse rijk, de kruistochten.
Overigens is ook daar in een aantal gevallen; het geloof puur een verhikel is geweest.Voor cultuur Christenen zoals Thierry of onze vriend php heel veel schijnbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 12:17 schreef Discombobulate het volgende:
Kenneth Copeland is ook gelovig Gristen en haast de duivel zelve. Of iemand gelovig is, wat boeit dat nou weer.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Er hebben door de eeuwen heen de meest gelovige lieden de meest verschikkelijke oorlogen gevoerd, vaak ook nog uit naam van dat geloof. Dat hij gelooft Gods gezant te zijn denk ik ook wel.quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
[..]
Nah, teveel dictators gezien zoals Putin die het geloof alleen maar als vehikel gebruikten.
Of... Hij heeft godsdienst waanzin en denkt dat ie een soort 2e Paus is.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat ontken ik ook zeker niet. Maar met dat openbaar bidden etc van hem denk ik dat het puur voor de show is.quote:Op maandag 21 april 2025 12:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er hebben door de eeuwen heen de meest gelovige lieden de meest verschikkelijke oorlogen gevoerd, vaak ook nog uit naam van dat geloof. Dat hij gelooft Gods gezant te zijn denk ik ook wel.
Denken dat ie Gods gezant is kan idd, maar die roepen dat vaak ook.
Anyway maakt allemaal verder niet veel uit. Christen of niet; het blijft een schoft uit de categorie Hitler, Stalin etc..Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Die kerel met de jurk liep toch te verkondigen dat je zonden vergeven worden als je sterft in Oekraïne? Is het ook niet gewoon een kgb agent?quote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Zou er niet aan twijfelen of ie gelovig is.![]()
Daarom, allemaal show.quote:Op maandag 21 april 2025 13:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die kerel met de jurk liep toch te verkondigen dat je zonden vergeven worden als je sterft in Oekraïne? Is het ook niet gewoon een kgb agent?Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Misschien reeds gepost, maar deze recensie mag immers ook niet ontbreken!
Ook condoleances van Poetin na overlijden paus
© https://www.msn.com/nl-nl(...)798e58aa2843ff&ei=35
MOSKOU (ANP/RTR) - De Russische president Vladimir Poetin heeft het Vaticaan gecondoleerd na het overlijden van de paus. "Gedurende zijn pontificaat heeft hij actief de ontwikkeling bevorderd van de dialoog tussen de Russisch-orthodoxe en rooms-katholieke kerken, evenals de constructieve samenwerking tussen Rusland en de Heilige Stoel", stelde hij. De boodschap was gericht aan kardinaal Kevin Joseph Farrell, de camerlengo ('kamerheer') van de paus.
De paus stond bekend als zeer kritisch over de oorlog in Oekraïne. Hij noemde het dit jaar "pijnlijk en beschamend" voor de mensheid dat de door Poetin begonnen oorlog al drie jaar bezig was. De Russische leider spreekt in zijn boodschap evenwel zijn droefenis uit over het sterven van Franciscus. "In dit droevige moment wil ik u en de gehele katholieke geestelijkheid mijn medeleven en steun betuigen."Ook condoleances van Poetin na overlijden paus
© Copyright ANP 2025
Bij deze dan!-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)![]()
Je beweert soms dat dit een grote show en façade is?quote:Op maandag 21 april 2025 13:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die kerel met de jurk liep toch te verkondigen dat je zonden vergeven worden als je sterft in Oekraïne? Is het ook niet gewoon een kgb agent?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Kijk eens aan het heldere licht begint het door te krijgen.quote:Op maandag 21 april 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je beweert soms dat dit een grote show en façade is?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Buchra, het voorbeeld van wederzijdse beschaving en goede buur.
Mogen we al cynisch zijn?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Blijkbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je beweert soms dat dit een grote show en façade is?
https://www.reuters.com/w(...)nsed-sin-2022-09-26/
https://www.euronews.com/(...)-swiss-media-reports![]()
De leiding van Rusland is één grote inlichtingen cult en het wordt hier voor zoete koek gesliktquote:Op maandag 21 april 2025 15:49 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Blijkbaar.
https://www.reuters.com/w(...)nsed-sin-2022-09-26/
https://www.euronews.com/(...)-swiss-media-reports
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De tijden van de paranoia van Stalin is weer terug. Alleen nu met Putin.quote:Op maandag 21 april 2025 16:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De leiding van Rusland is één grote inlichtingen cult en het wordt hier voor zoete koek gesliktMijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Hier komt de data terug, van Katchanovski:quote:Op maandag 21 april 2025 08:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan je eens een foto sturen van die twee bladzijden? Wel benieuwd naar!
https://www.researchgate.(...)_Break-up_of_Ukraine
De data is gebaseerd op de tabel op pagina 12.
[ Bericht 3% gewijzigd door BlaZ op 21-04-2025 16:23:42 ]Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Die bestaat, maar aangezien jij de Bijbel nooit gelezen hebt weet je natuurlijk niet hoe het zit.quote:Op maandag 21 april 2025 11:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als er echt een god zou bestaan zouden types als Poetin en Trump allang een bliksemschicht in hun harses hebben gehad. Of sowieso nooit hebben bestaan. Maar helaas.Alsof de R-Orthodoxe kerk serieus te nemenquote:Op maandag 21 april 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
Zou er niet aan twijfelen of ie gelovig is.Die Kiiril vent roept zelfs de oorlog aan en is er blij om.
Uhm nee... Een gelovige kan niet kiezen voor het kwade, dan verlaat je al per definitie alles waar die religie voor staat.quote:Op maandag 21 april 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar religie is iets persoonlijks.
En ja religie is persoonlijk, maar dat houdt niet in persoonlijke regels.![]()
Dat waren dan ook geen Christenen.quote:Op maandag 21 april 2025 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, je mist complete delen van de gescheidenis. Het romeinse rijk, de kruistochten.Je kunt een hoop roepen in naam van God, maar dat maakt je nog geen gelovige.quote:Op maandag 21 april 2025 12:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er hebben door de eeuwen heen de meest gelovige lieden de meest verschikkelijke oorlogen gevoerd, vaak ook nog uit naam van dat geloof. Dat hij gelooft Gods gezant te zijn denk ik ook wel.
Een nepperd.![]()
Niemand weet hoe het zit. Of je de bijbel nou wel of niet leest.quote:Op maandag 21 april 2025 18:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die bestaat, maar aangezien jij de Bijbel nooit gelezen hebt weet je natuurlijk niet hoe het zit.
[..]
Alsof de R-Orthodoxe kerk serieus te nemenDie Kiiril vent roept zelfs de oorlog aan en is er blij om.
[..]
Uhm nee... Een gelovige kan niet kiezen voor het kwade, dan verlaat je al per definitie alles waar die religie voor staat.
En ja religie is persoonlijk, maar dat houdt niet in persoonlijke regels.
Gelovigen dénken te weten hoe het zit. En van mij mogen ze hoor.![]()
Uhm jawel, het staat in de Bijbel. Lezen is niet zo lastig hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het zit. Of je de bijbel nou wel of niet leest.
Gelovigen dénken te weten hoe het zit. En van mij mogen ze hoor.![]()
Laten we weer ontopic gaan. Maar laat ik afsluiten met dat jij niet bepaalt wie wel of niet christen is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Moskou:
Poetin: Rusland open voor directe vredesgesprekken met OekraïnePoetin: Rusland open voor directe vredesgesprekken met Oekraïne
© Copyright ANP 2025
MOSKOU (ANP/RTR) - De Russische president Vladimir Poetin heeft maandag voor het eerst in jaren bilaterale vredesgesprekken met Kyiv voorgesteld. Ook zei hij open te staan voor meer wapenstilstanden na een eendaags staakt-het-vuren tijdens Pasen, dat hij had voorgesteld. Beide partijen beschuldigen elkaar ervan het bestand te hebben geschonden.
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky riep onlangs op tot een staakt-het-vuren van dertig dagen, waarin burgerdoelen worden ontzien. Gevraagd naar Zelensky's voorstel, zei Poetin tegen de Russische staatstelevisie: "Dit is allemaal onderwerp van zorgvuldige studie, misschien zelfs bilateraal. We sluiten dit niet uit."
Kremlinwoordvoerder Dmitri Peskov bevestigde later dat Poetin doelde op de mogelijkheid van directe gesprekken met Oekraïne. Het is niet bekend of beide partijen dergelijke gesprekken hebben gevoerd sinds een mislukte vredesinspanning in de eerste maanden van de oorlog drie jaar geleden.
© https://www.msn.com/nl-nl(...)%C3%AFne/ar-AA1DkB72-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)![]()
Tja, dit is een discussie die ik niet aan wil gaan als niet gelovig iemand.quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm jawel, het staat in de Bijbel. Lezen is niet zo lastig hoor.![]()
Daar gaat het ook niet om in dit topic.![]()
Dit is op zich best wel belangrijk even los van wat het gaat bewerkstelligen, maar als ze bilateraal aan tafel zitten is dat echt wel groot nieuws.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Scjvb het volgende:
Moskou:
Poetin: Rusland open voor directe vredesgesprekken met Oekraïne
[ afbeelding ]Poetin: Rusland open voor directe vredesgesprekken met Oekraïne
© Copyright ANP 2025
MOSKOU (ANP/RTR) - De Russische president Vladimir Poetin heeft maandag voor het eerst in jaren bilaterale vredesgesprekken met Kyiv voorgesteld. Ook zei hij open te staan voor meer wapenstilstanden na een eendaags staakt-het-vuren tijdens Pasen, dat hij had voorgesteld. Beide partijen beschuldigen elkaar ervan het bestand te hebben geschonden.
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky riep onlangs op tot een staakt-het-vuren van dertig dagen, waarin burgerdoelen worden ontzien. Gevraagd naar Zelensky's voorstel, zei Poetin tegen de Russische staatstelevisie: "Dit is allemaal onderwerp van zorgvuldige studie, misschien zelfs bilateraal. We sluiten dit niet uit."
Kremlinwoordvoerder Dmitri Peskov bevestigde later dat Poetin doelde op de mogelijkheid van directe gesprekken met Oekraïne. Het is niet bekend of beide partijen dergelijke gesprekken hebben gevoerd sinds een mislukte vredesinspanning in de eerste maanden van de oorlog drie jaar geleden.
© https://www.msn.com/nl-nl(...)%C3%AFne/ar-AA1DkB72A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Houd zeer m'n twijfels hierover hoor, maar wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit. Zou mooi zijn!quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is op zich best wel belangrijk even los van wat het gaat bewerkstelligen, maar als ze bilateraal aan tafel zitten is dat echt wel groot nieuws.-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)![]()
Eigenlijk alleen als Rusland ook daadwerkelijk bereid is sommige van zijn eisen los te laten.quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is op zich best wel belangrijk even los van wat het gaat bewerkstelligen, maar als ze bilateraal aan tafel zitten is dat echt wel groot nieuws.![]()
Daarom zeg ik ook los van wat het gaat bewerkstelligen, maar als de twee partijen bilateraal aan tafel zitten is dat al wel een hele verbetering.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Houd zeer m'n twijfels hierover hoor, maar wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit. Zou mooi zijn!A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dus daar heb je je UI vanquote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vieze wezel met je ja maar Oekraine, ja maar Azov nazi's als primaire reactie op je complete stierenstront in dit topic.
Hier, de (inmiddels dode) tweede man van Wagner.
[ afbeelding ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Laten we het niet over de dubieuze raves hebben die Straatcommando ooit heeft bezocht.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
quote:UK Military Expert Ed Arnold Urges Germany to Prepare for War with Russia by 2027
According to Arnold, if Russia deliberately seeks conflict, it will most likely occur in the Baltic region, specifically in the Suwalki Corridor — the only land bridge between NATO countries in Central Europe and the Baltic allies.
NATO could go to war with Russia within the next two years, Arnold warned. He emphasized that Germany doesn’t have time to spread defense investments over a decade — it must urgently build up stocks of weapons and ammunition, especially artillery.
Priority systems include Taurus cruise missiles, Leopard 2 A8 tanks, and Boxer armored vehicles. By ramping up production, Germany could strengthen both its own forces and those of its allies.
Air defense systems like IRIS-T and the Gepard anti-aircraft tank, which proved highly effective in Ukraine, should be mass-produced and supplied to partner countries.
Europe must abandon its fixation on cutting-edge technology, Arnold added — the focus now should be on mass deployment and readiness for combat.
https://x.com/nexta_tv/status/1914331143186375138![]()
Als je dat allemaal zo zeker weet en je bent van enige serieuze waarde als expert, dan laat je dat toch niet naar buiten lekken maar hou je dat toch intern (binnen de navo en de Intel binnen de EU landen)?quote:
Dan gooi je zoiets toch niet in de media?
Dan denk ik, je bent gewoon bezig met politiek bedrijven, voor geld, beïnvloeding oid.Vakman pur sang![]()
Het helpt als je meer mensen meekrijgt dan alleen je kleine clubje ingewijden.quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zo zeker weet en je bent van enige serieuze waarde als expert, dan laat je dat toch niet naar buiten lekken maar hou je dat toch intern (binnen de navo en de Intel binnen de EU landen)?
Dan denk ik, je bent gewoon bezig met politiek bedrijven, voor geld, beïnvloeding oid.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat sowieso. Ik lees steeds meer verhalen dat die hele dure technologische wapens zwaar tegenvallen in Oekraine, maar deze kosten wel kapitalen en vergen lange opleidingen en vergen veel onderhoud. Terwijl de Russen met van die verplaatsbare mortieren schieten en die bmn-grad mrls schieten van 50-60 jaar geleden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef RotatoR het volgende:
Europe must abandon its fixation on cutting-edge technology, Arnold added — the focus now should be on mass deployment and readiness for combat.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Natuurlijk is er beinvloeding.quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zo zeker weet en je bent van enige serieuze waarde als expert, dan laat je dat toch niet naar buiten lekken maar hou je dat toch intern (binnen de navo en de Intel binnen de EU landen)?
Dan denk ik, je bent gewoon bezig met politiek bedrijven, voor geld, beïnvloeding oid.
Maar ik sluit niet uit dat Rusland op korte termijn het zou gaan proberen als zij rationeel kijkt naar de verhouding, EU kan sneller opschalen dan de Russen. Dan is het logisch dat je op korte termijn gaat aanvallen en niet 10 jaar wacht tot EU op krachten is gekomen.
Je moet als Rus het ijzer smeden als het heet is.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Als je de intelligentiediensten van defensies van verschillende landen bereikt dan is dat alles wat nodig is.quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het helpt als je meer mensen meekrijgt dan alleen je kleine clubje ingewijden.
Luisteren die niet of vertel je Qats dan speel je het via X of andere media. Denk ik.Vakman pur sang![]()
DDan zouden ze het volgend week moeten doen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk is er beinvloeding.
Maar ik sluit niet uit dat Rusland op korte termijn het zou gaan proberen als zij rationeel kijkt naar de verhouding, EU kan sneller opschalen dan de Russen. Dan is het logisch dat je op korte termijn gaat aanvallen en niet 10 jaar wacht tot EU op krachten is gekomen.
Je moet als Rus het ijzer smeden als het heet is.
Denk dat zowel de navo als de Intel diensten momenteel niets anders doen dan analyses, bewegingen, en kansberekeningen maken en heel regelmatig overleg hebben. Die zijn 100% op de hoogte van alle ontwikkelingen die ze kunnen delen.
Daarbij hebben ze niet eoa nitwit uit de UK nodig die dat in de media knalt.Vakman pur sang![]()
Dat geef je die intelligence wel veel krediet. Het is diezelfde intelligence die speculeerden dat Rusland maar enkele maanden het konden volhouden, en dat de economie snel in elkaar zou zijgen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Dan zouden ze het volgend week moeten doen.
Denk dat zowel de navo als de Intel diensten momenteel niets anders doen dan analyses, bewegingen, en kansberekeningen maken en heel regelmatig overleg hebben. Die zijn 100% op de hoogte van alle ontwikkelingen die ze kunnen delen.
Daarbij hebben ze niet eoa nitwit uit de UK nodig die dat in de media knalt.
Denk niet dat je teveel van onze intellgence moet verwachten. Misschien dat de Britten en Fransen wat bruikbaars hebben. Dat zijn ook de landen die ten aanzien van Rusland ook in de media wat minder van die quasi lollige grappen hadden over ezels en oude tanks.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Achquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Wat ze in de media laten lekken en zelf weten zit een wereld van verschil.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat geef je die intelligence wel veel krediet. Het is diezelfde intelligence die speculeerden dat Rusland maar enkele maanden het konden volhouden, en dat de economie snel in elkaar zou zijgen.
Denk niet dat je teveel van onze intellgence moet verwachten. Misschien dat de Britten en Fransen wat bruikbaars hebben. Dat zijn ook de landen die ten aanzien van Rusland ook in de media wat minder van die quasi lollige grappen hadden over ezels en oude tanks.
Ik ga er wel vanuit dat ze op de hoogte zijn.Vakman pur sang![]()
Over welke wapens heb je het dan?quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik lees steeds meer verhalen dat die hele dure technologische wapens zwaar tegenvallen in Oekraine, maar deze kosten wel kapitalen en vergen lange opleidingen en vergen veel onderhoud.![]()
Die Taurus, stormshadows, iris t luchtafweer, fd35. Dat type apparaten.quote:Op maandag 21 april 2025 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over welke wapens heb je het dan?
Het is schijt en schijtduur, en als je schaarste hebt kun je beter kiezen voor kwantiteit. Immers kwantiteit is kwaliteit.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Er begint iets te vormen van eenzijdige gesprekken tussen Rusland en Oekraïne. (Dus niet met de VS).
De hoop op een einde van de oorlog is nog niet helemaal gevlogen,Vakman pur sang![]()
Poetin kondigde bilaterale gesprekken met Oek aan als voorstel. Maar is het meer dan dat? Heb niks gelezen.quote:Op maandag 21 april 2025 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Er begint iets te vormen van eenzijdige gesprekken tussen Rusland en Oekraïne. (Dus niet met de VS).
De hoop op een einde van de oorlog is nog niet helemaal gevlogen,Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ja dat. Maar dat kan een opzet zijn naar onderhandelingen.quote:Op maandag 21 april 2025 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin kondigde bilaterale gesprekken met Oek aan als voorstel. Maar is het meer dan dat? Heb niks gelezen.
Duurzame vrede wordt echt lastig maar de grotendeelse oorlog beëindigen zou al een mooie stap zijn.
Dan is het zaak Rusland uit die oorlogseconomie te halen voor die fuckers op nieuw op avonturenpad gaan.Vakman pur sang![]()
Hoe wil je Rusland uit die oorlogseconomie halen?quote:Op maandag 21 april 2025 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat. Maar dat kan een opzet zijn naar onderhandelingen.
Duurzame vrede wordt echt lastig maar de grotendeelse oorlog beëindigen zou al een mooie stap zijn.
Dan is het zaak Rusland uit die oorlogseconomie te halen voor die fuckers op nieuw op avonturenpad gaan.
De situatie is mogelijk dat USA niet militair ingrijpt als Rusland op avontuur gaat in de baltics, mogelijk wil Trump wél garanties geven teven een onaanvaardbare uitruil van Groenland.
Op korte termijn is Europa cq DE, NL, BE, DE + Baltics met evt ondersteuning GB en FR niet klaar en opgewassen tegen Rusland.
Europeanen vinden Poetin een **lijer, maar Poetin vindt Europeanen ook niet zo aardig.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Thats The milion dollar question!quote:Op maandag 21 april 2025 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil je Rusland uit die oorlogseconomie halen?
De situatie is mogelijk dat USA niet militair ingrijpt als Rusland op avontuur gaat in de baltics, mogelijk wil Trump wél garanties geven teven een onaanvaardbare uitruil van Groenland.
Op korte termijn is Europa cq DE, NL, BE, DE + Baltics met evt ondersteuning GB en FR niet klaar en opgewassen tegen Rusland.
Europeanen vinden Poetin een **lijer, maar Poetin vindt Europeanen ook niet zo aardig.Vakman pur sang![]()
quote:After negotiations that took place earlier this year, Japan agreed to transfer satellite images to Ukraine, — Intelligence Online.
Japanese iQPS Institute will provide Ukrainian intelligence with satellite images obtained using radar reconnaissance.![]()
quote:EU Considers Stripping Hungary’s Voting Rights, - The Guardian
EU countries are weighing whether to revoke Hungary’s voting rights amid Prime Minister Viktor Orbán’s continued efforts to block aid to Ukraine.![]()
Het is geen discussie. Het is iets letterlijks wat in de Bijbel genoemd wordt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Tja, dit is een discussie die ik niet aan wil gaan als niet gelovig iemand.![]()
Daar gaat het ook niet om in dit topic.
Maar hè als je iets alleen maar haat en nooit onderzoekt dan krijg je nooit antwoorden die je niet wilt hè.
Net als nu direct kop in het zand als je dingen te horen kunt krijgen die je niet aanstaan.
Jammer, maar oh zo typisch voor atheisten.![]()
Rusland kan elk moment de oorlogseconomie zelf stoppen hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wil je Rusland uit die oorlogseconomie halen?
Europeanen vinden Poetin een **lijer, maar Poetin vindt Europeanen ook niet zo aardig.
En als ze stoppen met de oorlog, die ze zelf veroorzaakt hebben en in stand houden. Wat ALLEEN Rusland doet. Dan kan die economie gwn weer normaal draaien.
Kunnen al die landen in de EU+UK niet op tegen Rusland?
Jawel, met speels gemak zelfs. Daarom dat Poetin niet zo dom is de Baltics aan te vallen.![]()
Haat is een groot woord hoor. Maar aangezien de meeste oorlogen en ellende ontstaan vanwege geloof zal ik daar maar wat genuanceerder over zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 april 2025 02:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is geen discussie. Het is iets letterlijks wat in de Bijbel genoemd wordt.
Maar hè als je iets alleen maar haat en nooit onderzoekt dan krijg je nooit antwoorden die je niet wilt hè.
Net als nu direct kop in het zand als je dingen te horen kunt krijgen die je niet aanstaan.
Jammer, maar oh zo typisch voor atheisten.
Maar nogmaals, dit is een andere discussie. Klaar.![]()
![]()
Dit is wel het gemiddelde niveau ja.woordvoerder van het vredesprotest legt het zeer goed uit.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Wat Trump doet is ook geen Navo beleid. Raar argument.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:10 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Dit is wel het gemiddelde niveau ja.woordvoerder van het vredesprotest legt het zeer goed uit.
![]()
Dat is weer zo’n dogma dat helemaal niet onderbouwd is maar wel gemakkelijk geroepen wordt. Welke oorlogen vandaag 1900 gingen dan om geloof? Van de honderden die er waren ?quote:Op dinsdag 22 april 2025 06:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Haat is een groot woord hoor. Maar aangezien de meeste oorlogen en ellende ontstaan vanwege geloof zal ik daar maar wat genuanceerder over zijn als ik jou was.
Letterlijk geen een.The End Times are wild![]()
Daarom zeg ik ook onderzoek dingen voordat je een blinde haat ontwikkelt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 06:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Haat is een groot woord hoor. Maar aangezien de meeste oorlogen en ellende ontstaan vanwege geloof zal ik daar maar wat genuanceerder over zijn als ik jou was.
Maar nogmaals, dit is een andere discussie. Klaar.
Je weet totaal niet waar je het over hebt, maar omdat bepaalde slechte Christenen (in dit geval) dingen doen en hebben gedaan ga je geloof haten.
Oorlogen hebben niets met het Christendom te maken.
Het zou je sieren dat gewoon eerlijk en onpartijdig te onderzoeken.
Ipv dingen aan te nemen en daarom maar te haten.
Om toch een bruggetje te maken:
Net zoals we hier in het topic ook willen tav beide partijen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: